نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیشنهاد بازی به مربی آماده تیم ملی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم باقری برخلاف اغلب بازیکنان همدوره خودش از تمرینات ورزشی غافل نشده است و هنوز هم بدن آماده‌‎ای دارد.

خبرورزشی- ملی پوشان ایرانی با انگیزه و تلاشی مضاعف، تمرینات سنگینی را در بحرین پشت سر می‌گذارند درحالی که یکی از دستیاران اسکوچیچ نیز تقریبا پا به پای آنها تمرین می‌کند.

شنیدیم در آخرین تمرین تیم ملی، برخی ملی پوشان که از آمادگی بالای باقری شگفت زده شده بودند به شوخی به آقا کریم گفته‌اند: «آقا کریم، خیلی سرحال و آماده‌ای. می‌توانی جلوی عراق هم برای ما بازی کنی؟!»

کریم باقری یک چهره ویژه در فوتبال کشورمان است. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشورمان که حتی خداداد عزیزی او را برترین می‌خواند.

او در پرسپولیس نیز یک مربی معمولی نیست. برخوردهای باقری تا به حال در بزنگاه‌های زیادی باعث حفظ آرامش تیم پرسپولیس شده و عجیب این که در اغلب موارد هم به ثبت نتایج مطلوب انجامیده است. شاید برخورد قهری و فیزیکی با بازیکنان مغرور و سرشناس فوتبال چندان به صلاح نباشد و چه‌بسا منجر به درگیری دو طرفه شود اما کریم باقری چنان کاریزمایی دارد که کسی توی چشم او نمی‌تواند نگاه کند.

او از دوران سرمربیگری برانکو تا کالدرون و حالا یحیی گل محمدی نقش مهمی در کنترل بازیکنان داشته و حالا مشغول کمک به تیم ملی است. کریم باقری یک ناظم دقیق در تیم برانکو بود. شخصی که بازیکنان از او حساب می‌بردند و حاشیه‌های زیادی را از اطراف تیم برانکو جمع کرد. او همیشه شخصیت محکمی در هنگام برخورد با ستاره‌ها دارد و این موضوع باعث شده تا مربیان به کار کردن با او علاقه‌مند باشند.

نکته مهم دیگر درباره کریم باقری این است که او علاقه چندانی به سرمربی‌گری ندارد و بیش‌تر حضور در تیم و تمرین کردن با تیم‌ها است که برای او اهمیت دارد. او چندین بار در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود تاکید کرده است که علاقه‌ای سمت سرمربی‌گری ندارد.

این ویژگی‌ها کریم باقری به‌همراه کارنامه‌ درخشان او در زمان بازیگری باعث شده است تا مربیان زیادی علاقه‌ داشته باشند با او همکاری کنند. به‌نظر می‌رسد اسکوچیچ هم قصد دارد تا مانند برانکو که از او در پرسپولیس کمک گرفت با استفاده از اعتبار و شخصیت او حاشیه‌های اطراف تیم ملی را جمع کند و بتواند  بازی‌های سخت مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارد.

مردی که سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان در موردش می‌گوید: «درباره حضور آقا کریم باید بگویم که قطعا حس فوق العاده‌ای برای من است و من قبلاً هم گفته بودم که آقا کریم الگوی من است. ایشان از لحاظ شخصیتی و فنی جزو بهترین بازیکنان تاریخ کشورمان است و برای من حس خوبی است که الگوی فوتبالی‌ام در کادرفنی تیم ملی حضور دارد. امیدوارم وجود ایشان به من و تیم کمک کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی