نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
انتشار تصویر پرتاب کنندگان نارنجک به پرسپولیسی‌ها/ هر دو مجرم آزاد شدند!/ شکایت پرسپولیس از خاطیان به اتهام سوءقصد و اقدام به قتل/ دلیل تاخیر چیست؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از گذشت چند هفته از ماجرای حمله با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس قبل از بازی این تیم مقابل ذوب آهن ابعاد جدیدی از پرونده مشخص شد.

خبرورزشی - چند ساعت قبل از شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن ۴ موتورسوار با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و اگر مهارت راننده اتوبوبوس پرسپولیس نبود شاید فاجعه ای بزرگ در اصفهان رخ می داد.

بعد از این اتفاق هرچند عاملان حمله به اتوبوس پرسپولیس شناسایی شدند ولی هنوز جریمه و محرومیتی برای خاطیان این پرونده درنظر گرفته نشده است.

با این حال پرسپولیسی‌ها بیخیال این پرونده نمی شود و با ارسال مدارک جدید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابعاد جدیدی از این پرونده را باز کردند. 

پلیس اصفهان ۴ نفر را دستگیر کرد

یکی دو روز بعد از حمله به اتوبوس پرسپولیس پلیس اصفهان اقدام به دستگیری خاطیان کرد و در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند. در بازجویی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر بی گناه هستند و بلافاصله آزاد شدند. ۲ نفر باقی مانده نیز به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس اعتراف کردند.

کرونا باعث آزادی خاطیان شد

بعد از گذشت چند روز متهمان پرونده به کرونا مبتلا شدند و همین موضوع باعث آزادی آنها به قید وثیقه شد. البته این دو نفر کاملا تحت نظر قرار گرفتند و حق خارج شدن از اصفهان را ندارند.

شکایت جداگانه پرسپولیس به اتهام سوءقصد

نکته جالب ماجرا این است بعد از اعتراف خاطیان به پرتاب نارنجک، باشگاه پرسپولیس از این دو نفر به اتهام سوءقصد علیه اعضای پرسپولیس و اقدام به قتل به صورت جداگانه شکایت کردند و پرونده حقوقی این دو نفر را  به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فرستادند تا همه ارکان فدراسیون فوتبال در جریان ماجرا قرار بگیرند و این موضوع را پیگیری کنند.

نام و تصویر خاطیان منتشر شد

طی روزهای گذشته در فضای مجازی عکس‌ها و فیلم‌هایی از خاطیان ماجرای اصفهان منتشر و حتی نام این افراد هم مشخص شد. گویا لو رفتن تصاویر این ۲ نفر کار هواداران پرسپولیس بوده و از همین رو باشگاه پرسپولیس از هوادارانش به خاطر کمک در این پرونده تشکر کرد.

باشگاه پرسپولیس: خواهان اشد مجازات برای خاطیان هستیم

آنطور که مشخص است باشگاه پرسپولیس با استفاده از حق قانونی خود به شدت دنبال روشن شدن ماجرا است و می خواهد برای خاطیان اشد مجازات درنظر گرفته شود.

در این رابطه شنیدیم ۲ نفری که به پرتاب نارنجک اعتراف کردند هنوز حرفی درمورد اینکه از چه کسانی برای حمله به اتوبوس پرسپولیس دستور گرفتند نزده و نیتشان را برای این کار اعلام نکرده اند. با این حال پرسپولیسی‌ها فکر می کنند این ماجرا پشت پرده دارد و از جایی برنامه ریزی شده است.

باشگاه پرسپولیس: دلیل این همه تاخیر را نمی فهمیم

یکی از مواردی که باشگاه پرسپولیس در این پرونده خیلی به آن اعتراض دارد این است که فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی هیچ واکنشی نشان نمی دهند و تنبیهی برای عوامل حمله به اتوبوس پرسپولیس در نظر نمی گیرند. 

یکی از مدیران پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی گفت: بارها شاهد بودیم برای کوچکترین مسائل در فوتبال سریع جلسه تشکیل می دهند و خیلی‌ها را محروم می کنند ولی برای چنین اتفاق مهمی که جان یک عده به خطر افتاده بود هنوز نه حکمی صادر کرده اند و نه با خاطیان برخورد می کنند. 

وی افزود: واقعا ما دلیل این همه تاخیر را نمی فهمیم. خدا به اعضای تیم ما رحم کرد که این اتفاق به فاجعه تبدیل نشد و به خیر گذشت. خدایی نکرده اگر نارنجک به شیشه جلوی اتوبوس و مقابل راننده برخورد می کرد معلوم نبود چند کشته می دادیم و چه فاجعه ای رخ می داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    یه دسته گل به هر کدوم بدید جهت عدض تشکربه اضافه یه مدال سیدجلال رو هم محروم کنید با مراجه لیگ قطر هم تماس بگیرید شجاع رو هم محروم کنن.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    من استقلالی هستم و واقعا ازصمیم قلبم بابت این اتفاق ناراحت شدم..ایشالله به جزای اعمال خودشون برسن...بین کاربرهاتون کاربری با اسم ف دال هست که از چند سال گذشته میشناسمش.بسیار باسواد و با فرهنگه .تو بانک ورزش که بودیم بسیار خوب مطلب هارو تحلیل میکرد .اینجا کم میاد .اگه دیدین سلام من رو بهش برسونید و بگید گودرز سلام رسوند
    • . IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      جزا نه سزا
    • بیدار IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      این رو در پاسخ اون دوستمون که غلط املایی میگیرن می‌نویسم . دوست عزیز جزا درسته و مجازات اعمال هم از جزا میاد حالا شما کسی رو که سزاوار عملی هست رو با سزای اعمال می‌نویسید این بحث سلیقه ست .... اول خودتون مطالعه داشته. باشید بعد از این و اون ایراد بگیرید
  • مینا از لندن IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    توروخدا برنامه نود رو پخش کنید دوشنبه شبها خیلی دلگیره تو لندن
  • ابرام US ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    البته به این واکنش «فدراسیون فوتبال» و «کمیته انضباطی» سکوت نمی گویند . « خفه خون » جایگزین مناسب تری است .
  • عجب FR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    این پرونده، انصباطی نیست. جنایی ست. دادستانی باید ورود کند.
    • . IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      دقیقا این پرونده انضباطی نیست، کیفریه. بهتره دور حسن‌زاده کمیته انضباطی رو به خاطر بی‌کفایتی و بی‌عدالتی خط بکشن. چون سررشته‌ای تو این زمینه نداره و دست دست کردنش نشونه بیسوادیشه. در ضمن بعضیا رو سگ محل کنی انگار کتکشون زدی. حسن‌زاده صدایی ازت درنمیاد چرا. صدا از سنگ درمیاد ولی از تو درنمیاد. چقد این حسن‌زاده بچه خوبیه. باریکلا صدآفرین!! فقط نمیدونم کی ریش درآورده.
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    اتهام به اصفهانی درخصوص آب های آلوده هم سناریوی لنگی ها بود ..این تیم مافیایی میدونه چجوری جو و فضای کشور رو بنفع خودش تغییر بده و چجوری از اب گل الود ماهی بگیره...
    • شله زرد اصفهان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      بهتره بگی با حقارت گز سکه ای هستی با طعم شله زرد
    • بنده خدا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      واقعاکه
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      ذات بدنیکونگرددچون که بنیادش بدهست
    • . IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      شما هم بلدین با آب آلوده و سکه لای گز چطور قهرمانی بشین.
  • دضدا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    واقعاتواین تشکیلات عریض وطویلی که مسولین قبلی چندین میلیاردجریمه بجاگذاشتندبدونه اینکه جواب گوباشندچشم سربازراکور کردند رایی صادرشدحال حمله بانارنجک دستی ویا هرچی باشه درحاشیه امن همانها قرار دارندونیازی به اجرای قانون توسط ر،،،،،_ کدام وچه دست نشا نده چه کسی انجام بشه چاقودسته اش را نمیبره واسلام ده انجام شود۱؟
  • صمدقلی US ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    در کنار ویروس چینی ، انگلسی ، هندی و آفریقایی کرونا ما در ایران ویروس هوشمند کرونا را هم داریم که مخصوص تیم های حکومتی و افراد وابسته به اونها است . مثلا یک تیم وسط کوران مسابقات چون احتیاج به تجدید قوا دارد ناگهان هوس می کند کرونا بگیرد تا بازیهاش لغو بشود . الن هم این دوستان یکهویی کرونا گرفتند تا بهانه داشته باشند برای آزادی
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    شما اصلا فکر کنید اتوبوس یک باشگاه دیگه بود یا اصلا آدمهای عادی داخل اتوبوس بودند خداییش فقط یک ادم روانی میتونه اینکار رو بکنه کسی که جون آدمها اصلا براش ارزش نداره به نظرم جوری باید با اینجور آدمها برخورد کرد که دیگه کسی جرات نکنه از این کارا بکنه
  • امیر علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    متاسفانه رفتار جهت دار و منفعلانه کمیته انضباطی و ارکان سفارشی این کمیته و فدراسیون فوتبال بخصوص شخص عزیزی خادم فقط باعث درگیری و ناراحتی بیشتر بین هواداران فوتبال و تیم ها شده در حال حاضر دلیل این همه تاخیر در اعلام رای و محکومیت این اتفاق تاسف بار چیست واقعا اگر جرات برخورد با شخص جناب ساکت رو ندارید و مشکلی هست بفرمائید همه متوجه شن مورد دوم مدیر عامل استنبای باشگاه پرسپولیس که ایشون مثل اینکه خواب تشریف دارن برادر من اگر الان صحبت نکنی کی قرار از حق تیم ات دفاع کنی
  • غضنفر IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    واقعا خجالت آوره که یکی دو تا باشگاه هوادارانشان دست به سخیف ترین و زشت ترین رفتارها در فوتبال دارند میزنند و در اون استانها مدیران باشگاه و دست اندرکاران یکجور حمایت کلامی همواره و چشم پوشی هائی این چنینی از ماجراهایی دارند که اگر برای یک شهروند عادی هم پیش بیاد مصادیق اقدام به قتله و در جنبه عمومی تشویش فضای عمومی و به خطر انداختن امنیت جامعه محسوب میشه، تا کی باید شاهد همچین اتفاقات عجیبی باشیم که برای خاطیان پیامدی نداره!
  • گرگانی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    خیلی هوادارای این تیم بی اخلاق و بی معرفت هستن مطمن باشین یک روز آدم میکشن
  • رصا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    سکوت فدراسیون و دستگاه های مسئول در این جنایت تعمدی هست. معلومه که پای یک باشگاه مافیایی در کار دارد که هنوز عدالت در مورد شله زرد اجرا نشده
    • امیرعلی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      عدالت خیلی وقته درفوتبال ایران مرده وامادراین ماجراچون درپرسپولیس کسی نیست حقمون بگیره اینهاهم سواستفاده میکنن وگرنه هرتیم دیگه ای بودتالان حکمش داده بوده تادیگه ازاین کارهانکن
    • . IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      فردا ظاهرا قراره اتفاقات مهمی بیفته. خدا رو چه دیدی شاید سهیل مهدی رو برداشتن گذاشتن جای حسن‌زاده و حسن‌زاده رو برداشتن گذاشتن جای سهیل مهدی.
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    به کلی این حرکات زشت ومحکوم هست با جان مردم بازی کردن حالا از طرف هرکسی که میخواد باشه چه ازطرف هوادارای لنگ باشه وچه هوادارای تیمهای دیگه ولی واقعیت اینه که چرا باید همچین مواردی پیش بیاد چرا باید این همه تبعیض وبی عدالتی باشه چرا یک تیم این همه حمایت بشه چرا تمام ارکان دولت .فدراسیون.وزارتخونه تمام حمایتشونو بزارن روی یک تیم خاص .چرا حق تیمهای دیگه این همه ضایع بشه اخه جام با چه قیمتی .شرایط برای همه تیمها برابر باشه داوریها جهت دار نباشه .هوچی گری ریشه کن بشه تا انشااله دیگه شاهد این گونه حوادث نباشیم .
  • ل IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    این موضوع قضایی است و جایگاهی در کمیته انضباطی ندارد.
  • جناب خان IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    شک نکنید این افراد ازعوامل باشگاه سپاهان هستند. وحالا هم به سفارش مدیران ارشد استان اصفهان ازقبیل استانداروغیره آنها راازادکردند به بهانه کرونا وچندروزدیگرهم شایعه می‌کنند که فرارکرده ومتواری شده اند. اگراین نارنجک اتفاقی مثلا به خودرو يکی ازاقایان میخورد بازم بیخیال میشدند. خدا لعنت کند پدرومادر کسی که دراین مورد داردسهل انگاری می‌کند.باشگاه پرسپوليس بايد دراين مورد خاص ازسپاهان به‌ فيفا شکایت کنند چون‌ باشگاه سپاهان اصفهان بارشوه دادن به عوامل نیروی انتظامی اصفهان تاحالا قضیه را ماست مالی کرده است شک نکنید
  • گز سكه IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    گز سكه كارشو كرد!
  • مافیای قرمز IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    دلیل عدم صدور رای اینه که مشخص شده کار خود لنگی هاست. اون دو نفر اعتراف کردن لنگی هستن و بخاطر خراب کردن وجهه سپاهان این کار رو کردن
  • شاهین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    پلیس ودوربینها هیچ تصویری نداشتن...ولی دو تن از هواداری پرسپولیس شب خواب دیده بودن قراره به اتوبوس حمله شه اومدن تصاویر تهیه کردن ودادن باشگاه شکایت کنه جل الخالق....ولی اونجا کاری نکردن وجلوی مهاجمین رو نگرفتن....هردم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد ..تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل....ایندون فراحتمالا خانم مارپل یا شرلوک هلمز یا موسیو پوارو نبودن؟؟؟این لنگ فکر کنم هند که رفتن یه دوره فیلم هندی تو بالیوود دیدن چون از وقتی اومدن همش داریم فیلم هندی میبینیم.....
    • حسنی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      هیج آدم عاقلی دست به چنین کارخطرناکی نمیزند. دراین سالها باشگاه سپاهان براي بردن پرسپولیس دراصفهان هرکارزشتی دوست داشته کرده‌ وهیچ اتفاقی نیفتاده است. وهرسال هم بدتر دارد میشود. دیگر تنها کاری که بایدکرد که تیم پرسپولیس حتی اگر نتیجه بازی سه برصفر شود. به‌ اصفهان نرود. چون این این شهر یکی از کثیف ترین شهرهای جهان میباشد کورکردن سربازاحمدی. الوده کردن آب معدنی شکستن شیشه اتوبوس‌ پرسپولیس گداشتن بطری اداردردروازه تیم حریف که همگی دربرنامه نود تایید شده است وحالا هم حمله بانارنجک دستی به اتوبوس پرسپولیس وخارج از فوتبال اتفاقات تکان دهنده دراین شهر نمونه اسیدپاشی به‌ صورت‌ دختران و حمله به‌ باغ ودزدیدن ناموس مردم وزندانی کردن انها وتجاوز به زنان انها دیگرباید چه کارزشتی دراین شهر خراب شده باید میافتاد که نیفتاده است. اینها چيزهای است‌ که‌ فعلآ رسانه‌ آی شده‌ است‌. این‌ها قوم لوط را روسفیدکرده اند
  • رمض IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    لطفا با تیم زرد که عامل اصلی این ماجرا بوده(فقط این تیم از این اتفاق ناگوار و عدم نتیجه گیری پرسپولیس کبیرسودمند میگردید) و با برنامه ریزیهای مسئولین این تیم این قضایا رخ داده برخورد نموده و این تیم منحوس را به لیگ دسته سه بفرستید.
  • محمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    رفتن پرسپولیس جهت بازی کردن دراصفهان درجایز نیست حتما باید کسی گشته شود تا حکمی صادرشود. خداکند روزی این حمله ها به ارکان فدراسیون ...کميته انضباطی و اخلاق شود تا دست ازمداراکردن ورشوه خواری وگرفتن گزسکه دارازباشگاه سپاهان خودداری کرده ویک حکم درست حسابی صادرشود. درضمن ازاین حسن زاده بیسواد رشوه گیر انتظاری نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی