نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
۲ |
۰
پرسپولیس مطالبات رادوشویچ را پرداخت نمی‌کند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ ندارد.

خبرورزشی - پس از گذشت یک هفته از اقدام بوژیدار رادوشویچ به فسخ قرارداد با پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مطالبات او را پرداخت کند و مانع از جدایی اش شود.

رادو با قانون فیفا قراردادش را فسخ کرده که طبق آن باشگاه ۱۵ روز پس از ارسال نامه فرصت این را دارد تا با پرداخت بدهی مانع از جدایی بازیکن شود اما مدیران پرسپولیس فعلا تصمیمی برای تسویه حساب با گلر کروات ندارند.

بنابراین رادوشویچ هم قصد بازگشت به ایران را ندارد و منتظر است تا مطالباتش از سوی باشگاه پرداخت شود. قرار بود وی اسفند ماه مطالباتش را از سرخپوشان بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    واقعا جای تاسف دارد ، اولا رادو دروازبان خوبی هست و در نبودش ، دروازبان ذخیره مطمئن نداریم ، ثانیا رادو تو این چند سال وفاداری خودش رو ثابت کرده و پرسپولیس نباید براش کم بزاره ، ثالثا اصلا فرض کنید دو مورد اول اشتباه است ، خوب حقوق حق مسلم بازیکن هست و خیلی راحت با شکایت از باشگاه (مثل برانکو ، استرا ، ویلمتوتس و ...) ، دستمزد دو فصل دیگه رو هم می گیره! حالا که قراره دستمزد حال و دو سال اینده رو پرداخت کنیم ، حداقل از حضورش استفاده کنیم.
  • مانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    ۱۰۰ هزار دلاد ار فصل قبل و ۲۰ هزار در فصل جاری کل میشه حدود ۳ میلیارد . بنظرتون استقلال بدون درامد چجوری ۶۰۰ هزار دلار میلیچ و ۱ میلیون دلار دیاباته رو پرداخت کرده و میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی