یک ستاره دیگر پرسپولیس هم پرید؟/ اختلاف ۸ میلیاردی بر سر حفظ بازیکن پرسپولیس
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سانتاکلارا برای رضایتنامه مغانلو ۶۵۰ هزار دلار به‌ علاوه ۳۰ درصد حق ترانسفر را می‌خواهد اما پرسپولیسی‌ها فعلاً حاضر شده‌اند ۳۰۰هزار دلار بپردازند.

خبرورزشی - شهریار مغانلو که بعد از نیم‌فصل حضور در لیگ پرتغال با انتقالی قرضی راهی پرسپولیس شد، با نمایش‌های خوبش نظر مثبت کادرفنی و هواداران پرسپولیس را جلب کرد.

تجربه نیم‌فصل حضور در فوتبال اروپا، در بازگشت به پرسپولیس این فرصت را برای مغانلو ایجاد کرد تا نمایشی امیدوارکننده‌ داشته باشد. ۴گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سهم مهمی از سوی او برای صعود تیمش به مرحله بعدی داشت و در شرایطی که قفل دروازه‌ها در لیگ برتر برای او بسته به‌نظر می‌رسید، مغانلو در بازی آخر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و در شرایطی که با مصدومیت مواجه بود، یک گل حیاتی زد تا زمینه‌ساز برد مهم تیمش در اصفهان باشد.

با توجه به عملکرد موفقیت‌آمیز مغانلو، حالا باشگاه پرسپولیس دنبال مسیری برای مذاکره با باشگاه پرتغالی برای انتقال دائمی شهریار است.

مغانلو قراردادی ۳ساله با باشگاه سانتاکلارا دارد که یک فصل از آن گذشته است. پرسپولیس اما امیدوار است در رایزنی دوباره با این باشگاه شرایط را برای پرداخت مبلغ رضایتنامه و قرارداد مجدد با این مهاجم فراهم سازد.

نکته حائز اهمیت مسائل مالی است و مسئولان پرسپولیس دنبال این خواهند بود تا شرایط صدور رضایتنامه به شکلی نباشد که نظام مالی این تیم را به دردسر بیندازد. آنها قصد دارند طبق برنامه‌ای که در نیم‌فصل و در مقطع پنجره زمستانی دنبال کردند، بار دیگر رضایت باشگاه سانتاکلارا را برای صدور رضایتنامه این مهاجم ایرانی فراهم سازند.

آخرین اخبار اما حاکی از آن است که مذاکرات پرسپولیس با سانتاکلارا هنوز به نتیجه قطعی نرسیده و اتفاقا چالش‌هایی میان ۲ باشگاه ایجاد شده که ممکن است پروسه انتقال قطعی مغانلو به پرسپولیس را با مشکل مواجه کند.

پرسپولیسی‌ها در این چند هفته مذاکراتی را با باشگاه پرتغالی برای گرفتن رضایتنامه مغانلو انجام دادند ولی پیشنهادی که مدیران سانتاکلارا به پرسپولیس داده‌اند یک پیشنهاد سنگین است.

آنها برای صدور رضایتنامه مغانلو خواهان دریافت مبلغ ۶۵۰ هزار دلار هستند. پرتغالی‌ها ۳۰ درصد هم بابت حق انتقال می‌خواهند تا اگر مغانلو از پرسپولیس به تیم دیگری ترانسفر شود، ۳۰درصد از پول فروش این بازیکن به آنها برسد.

این پیشنهاد مسئولان پرسپولیس را حسابی غافلگیر کرده و قطعا آنها نمی‌توانند در این بحران مالی، مبلغی حدود ۱۵تا ۱۶میلیارد تومان بابت رضایتنامه مغانلو پول بدهند.

آخرین مبلغی که پرسپولیس برای جذب مغانلو به طرف پرتغالی پیشنهاد داده، ۳۰۰ هزار دلار است که این مبلغ هم مورد رضایت پرتغالی‌ها نیست.

باید دید مدیران پرسپولیس با توجه به علاقه کادرفنی به مغانلو، قادر خواهند بود شرایط را برای ادامه همکاری این بازیکن با پرسپولیس در فرصت باقیمانده تا پایان قرارداد قرضی فراهم کنند یا خیر. بدون شک ازدست‌دادن مغانلو اتفاق خوبی برای پرسپولیس نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    برای نادری هم همین کلوچه هم همین اتفاق افتاد فقط تیم ناپاک می تون پول و خون دل مردم بریزه تو شکم اون ملیچ زنگ زده و دیلاق مفتخور
    • حمید US ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      دیگه شما لنگیها از پاکی و ناپاکی نگید که مرغ پخته به قدقد می افته! ناپاک ماییم و شما اینهمه جام اسنپی میگیرید یکم خجالت هم تو بدن لنگیها نیست.
  • x NL ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    600 هزارتا خییلی پوووله، اگه به 300 هزارتا راضی نشدن، یه سال دیگه قرضی بگیرنش
  • زاگرس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    میگن نادان سنگی رو میندازه تو چاه ،اونوقت صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن...آخر فصل گذشته وبه شکل آزاد میتونست بیاد پرسپولیس اما لقمه رو حسابی دور سرش چرخوند، حالا نه خودش می‌تونه بخوردش نه پرسپولیس!!!!
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    شواهد حکومتی بودن تیم یکی پس از دیگری رو میشوند. این یکی هم پرید.
  • عقاب تیز بین IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    هرجا که قسمتش باشه بازی میکنه زیاد شما حرص نخورید دوستان عزیز اگه هم بره عیسی جون عبدی و داریم ولی خوب اگه باشه که عالیه خدا هرجور که بخاد همان شود
  • مهرزاد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    يادش بخير اون زماني كه ٦٠٠هزار دلار ميشد ٦٠٠ ميلون !!!!!!!!!
  • نون خ2 IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    این پولها که واسه لنگ مبلغی نیست. مافیای قرمز ده برابر این مبلغ میتونه واسه تیم حکومتی پول جور کنه.
  • محمدرضا کلانتری AT ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    به شایعات توجه نکنیم چون میخوان تمرکز پرسپوليس را در آستانه سوپر جام بهم بزنن
  • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    ان شالله این ۶۰۰ هزار دلارم ب کوریه چشمه کیسه ایا جور میشه
  • شاهین IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    کسی شماره تماس حسین هدایتی رو نداره یه زنگ بزنه؟؟؟/یا اذری جهرمی کجاست؟؟؟ البته دست از غیب میرسد نگران نباشید...
    • کیسه بدبختی فوتبال IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      شماره خلیل زاده رو برات میفرستم ، راستی نمیرین زندان جورشو بکشین ؟
    • مهرداد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      چشت کور شد و در امد ما ک میدونم فردا یا وزارت ورزش باباتون جورش میکنه یا وزارت ارتباطات این قضیه تازگی نداره ۵.۶ سال این کارتونه لنگ حکومت
  • آریا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    این همه حواشی داره بنعشون و ب ضرر پرسپولیس تموم میشه باز هم خجالت نمیکشن و میگن تیم حکومتی
  • کیسه مایه ننگ ایران IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    به کوری چشم شله زردا وکیسه کشا انشالله که جورمیشه و بلای جونتون میشه که تا اسمش اومد همتون اشکتون در بیاد
  • افتخار آسیا استقلال کبیر تاج بزرگ IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بابا مسعود 160میلیاردم باشه میده.ولی لنگیا بدونن اگه کل بازیکنانی چلسی و رئال رو هم بخرند بازم حسرت آسیا تو دلشون میمونه.**گرفتن مختص استقلال و پاس هستش نه لنگپولیس
  • مریم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    این حرفا را کیسه کشا میزنند تا پرسپولیس را در قهرمانی در اسیا و لیگ تمرکز تیم را بهم بزنند چون خودشون که تا خرخره در منجلتب فرورفتن اینا همین ادمای هستن که بر ضد پرسپولیس به IFC هروز چندین نامه مینوسیند به بازیکان ما پول میدهند که نرکیب تیم مارا قبلا با ی به بحرینی ها میدن ایما نه اعرق ملی میشناسند نه تصب ایران را دادمد اینا حاضرمد برای پول و تعضیف روحیه تیم ما هر کاری را بکمند اینا اون ادما هسنم که تعصب یک کشور را به دیگران بفروند
  • مرتضی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    مثل اینکه یادشون رفته این استقلال هست که تیم حکومتی میباشد یادشون رفته تیمسار خسروانی را که هم رئیس فدراسیون بود هم باشگاه .بابا آن قهرمانی آسیا تون هم برای آن موقع بود با پول این ملت .حالا چی .به اندازه وزنتون صحبت کنید ونظر بدین الان پای وطن در میان است این کار یعنی وطن فروشی .چرا خودتون را گول می‌زنید این همه پول بیت المال خرج استقلال میشه نمیبینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی