نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
۰ |
۵
مانچینی: تا ومبلی خیلی فاصله داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرتو مانچینی می‌گوید با وجود عملکرد عالی ایتالیا، تا حضور در فینال یورو ۲۰۲۰ خیلی فاصله دارند.

خبرورزشی - تیم ملی ایتالیا در نخستین گام در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، موفق شد ترکیه را در ورزشگاه المپیکوی شهر رم ۳ بر صفر شکست دهد.

این برد قاطعانه باعث خشنودی روبرتو مانیچینی شد و او پس از پیروزی آتزوری گفت: «بازی خوبی ارائه کردیم. به عنوان اولین بازی جام، ما کار آسانی نداشتیم و حریف‌مان هم تیم خوبی بود. تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ما کمک کردند و برای ما بسیار مهم بود که توپ را خیلی سریع به گردش در بیاوریم. در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم، چون حریف کارمان را سخت کرد. در چنین بازی‌هایی شما به همه چیز نیاز دارید. من خیلی خوشحالم که تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد. شیوه به گردش در آوردن توپ توسط بازیکنان ما بسیار تأثیرگذار بود چون همیشه می‌توانستیم با پاس‌های‌مان یک بازیکن‌مان را آزاد کنیم. داشتن شروع خوب در این رقابت‌ها بسیار مهم بود. از شادی هواداران حاضر در ورزشگاه و تمام ایتالیایی‌ها راضی هستم. شب حیرت‌انگیزی بود و من امیدوارم که باز هم چنین شب‌هایی را تجربه کنیم.»

مانچو در ادامه درباره شانس فینالیست شدن ایتالیا در ورزشگاه ومبلی هم بیان کرد: «ومبلی؟ هنوز خیلی تا آنجا فاصله داریم. ۶ بازی دیگر باید انجام دهیم تا به فینال برسیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی