شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
۱ |
۵
پوئن مثبت عابدزاده در تیم ملی؛ ارثیه پدری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عابدزاده با نمایشی که در بازی مقابل کامبوج داشت نشان داد، تیم ملی در خط دروازه هم مهره خوبی روی نیمکت دارد.

خبرورزشی - دروازه امیر عابدزاده همان طور که پیش بینی می‌شد در بازی با کامبوج به طور جدی از سوی بازیکنان حریف تهدید نشد؛ و به نوعی می‌شود گفت امیر عابدزاده در این بازی خیلی به زحمت نیفتاد. با این حال این بازی یک فرصت خوب برای امیر عابدزاده بود که حضور در دروازه ایران در بازی‌های رسمی را تجربه کند.

اگر چه در این مسابقه شاهد واکنشی از سوی امیر عابدزاده نبودیم اما این دروازه‌بان نشان داد در بازی با پا و شروع مجددی‌های زمینی دروازه‌بان بسیار خوبی است. گاها پاس‌های او در دل بازیکنان حریف به خوبی به مقصد می‌رسید و گردش توپ به جریان می‌افتاد. این یک حسن است که دروازه‌بان پا به توپ داشته باشد و در ارسال پاس‌های زمینی به خوبی عمل کند. به خصوص که در فوتبال امروز شروع بازیسازی از منطقه ی یک سوم دفاعی و شروع بازی هم از دروازه‌بان است. از سویی دروازه‌بانی که پا به توپ خوبی داشته باشد می‌تواند نقش دفاع آخر را به خوبی بازی کند. 

امیر عابدزاده با نمایشی که در این بازی داشت نشان داد تیم ملی در خط دروازه هم مهره ی خوبی روی نیمکت دارد و می‌تواند با جدیت تمام برای قهرمانی در گروه c  و در ادامه صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش کند. نکته بارز دروازه‌بانی امیر عابدزاده اعتماد به نفس او در لحظاتی بود که توپ را در اختیار داشت که قطعا این را از پدر به ارث برده است و مرهون تمریناتی است که در دوران نوجوانان و جوانانی با پدر داشته است. 

امیر عابدزاده در فصلی که گذشت با ۱۰۲ سیو در تیم ماریتیمو در جدول بیشترین سیو از سوی دورازه بانان حاضر در لیگ برتر پرتغال در رده ی سوم قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    نظر اسکوچیچ روی عابدزاده مثبته فقط چون کم تجربه ست تا حالا ریسک نکرده و توی بازیهای مهم ازش استفاده نکرده اگر صعود کنیم(که میکنیم) تا جام جهانی تبدیل میشه به شماره ی یک تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی