نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ ملی‌ کشتی‌ آزاد، اسامی ملی‌پوشان اعزامی کشورمان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را معرفی کرد. 

خبرورزشی - مسابقات بین‌المللی کشتی‌ آزاد جام زیلکوفسکی به‌عنوان آخرین مرحله از رقابتهای دارای رنکینگ اتحادیه جهانی‌ کشتی برای بازیهای المپیک ۲۰۲۱ توکیو و مرحله‌ نهایی انتخابی تیم‌ ملی کشتی‌آزاد کشورمان در ۳ وزن ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو به‌میزبانی لهستان در شهر ورشو برگزار شد و با ۳ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و کسب عنوان نایب‌ قهرمانی تیم منتخب و اعزامی کشورمان به‌ پایان رسید. 

کاروان کشتی‌آزاد کشورمان بعداز این موفقیت دیروز به‌میهن بازگشت و امروز بلافاصله سرمربی تیم‌ملی به همه شایعات، حرف‌وحدیثها، پیش‌بینی‌ها، تصورات ذهنی و برداشتهای مطروحه شخصی علاقمندان کشتی خاتمه داد و بدون فوت وقت، ترکیب‌ نهایی تیم‌ ملی کشتی‌ آزاد اعزامی به المپیک را معرفی کرد تا مسافران المپیکی کشورمان دیگر هیچ نگرانی و استرسی بابت عدم انتخاب خود نداشته باشند. با روحیه مضاعف تمرین کنند و مسئولان اعزام کمیته‌ ملی‌ المپیک نیز اقدامات لازم برای امور دریافت روادید و ..... را انجام دهند. 

به‌ این ترتیب کاروان کشتی‌ آزاد باترکیب کامل، تضمینی و بدون دیپورت به ژاپن سفر می‌کند تا برای کسب افتخار در مهم‌ترین رویداد ورزش‌جهان در سال ۲۰۲۱ یکی از امیدهای اصلی کاروان ورزش ایران در  بازیهای المپیک توکیو باشد.  

اسامی آزادکاران ایرانی اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو، پس‌ از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و متعدد انتخابی اعم از درون اردویی، حضور در تورنمنتهای برون‌مرزی و ..... به‌این‌شرح است:

* ۵۷ کیلو: رضا اطری 

* ۶۵ کیلو: مرتضی قیاسی 

* ۷۴ کیلو: مصطفی حسین خانی 

* ۸۶ کیلو: حسن یزدانی 

* ۹۷ کیلو: محمدحسین محمدیان 

* ۱۲۵ کیلو: امیرحسین زارع

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی