جلسه خصوصی بازیکنان تیم ملی پس از بازی با کامبوج/ فقط عراق را ببر!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان دراگان اسکوچیچ تمام تمرکز خود را برای برد در حساس ترین بازی با رقیب دیرینه آسیایی خود معطوف کرده اند.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران با زدن ۱۰ گل در دیدار روز گذشته خود مقابل کامبوج آماده حساس‌ترین بازی گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی در آخرین روز از این رقابت‌ها مقابل عراق شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران که در دور رفت بازی‌ها تنها ۶ امتیاز کسب کرده بودند در سه دیدار گذشته خود ۹ امتیاز گرفتند تا شانس صعود خود از این مرحله را افزایش دهند.

تیم ملی ایران برای اینکه صعود خود از این گروه را به اما و اگر نکشد چاره‌ای جز بردن عراق در آخرین دیدار خود ندارد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از برد قاطع دو رقمی خود مقابل کامبوج گفتگوی خصوصی با همدیگر داشتند تا بازیکنان با تجربه در آن صحبت کنند.

نشستی که در آن قرار شد هیچکس توجهی به نتایج سایر گروه‌ها نداشته باشد و فکری جز پیروزی مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی انتخابی مقدماتی خود در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ نکند.

تیم ملی ایران در صورت پیروزی مقابل حریق سنتی خود در منطقه غرب آسیا به عنوان صدرنشین گروه C به دور بعدی صعود می‌کند و در غیر این‌صورت باید منتظر نتایج سایر گروها بماند تا تکلیفش برای رفتن از این مرحله مشخص شود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۲۱ سه شنبه هفته جاری در کشور بحرین برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    اگه کره شمالی جا نزده بود پیش از بازی عراق صعودمون قطعی بود با باخت لبنان مقابل کره جنوبی و نباختن استرالیا مقابل اردن با مساوی صعود میکنیم ایران ببازه قطعا حذف میشه نباید احساساتی بشیم احتمال ناداوری هست با حذف ایران همه آسیا خوشجال میشن ایران کابوس کره جنوبیه و استرالیا وعربستان هم از ایران میترسن با نبودن ایران(تیم دوم آسیا در رنکینگ فیفا) در قرعه‌کشی و اینکه قطر(تیم پنجم آسیا) میزبانه و شرکت نمیکنه(واسه صعودمستقیم به جام ملتهای آسیا اومده بود توی مسابقات) ژاپن و کره(تیم اول و سوم آسیا) هرگز با هم همگروه نمیشن و استرالیا وعربستان(تیم چهارم و ششم آسیا)هم به همچنین و دیگر تیمها نخودی هستن(عراق،امارات،چین،عمان،ویتنام،سوریه و دو تیم از بین لبنان،اردن وازبک) اگه ایران بیاد بالا فقط ژاپن میتونه نفس راحت بکشه(تیم اول آسیا) و یکی از دوتیم استرالیا و کره(تیم سوم و چهارم آسیا) و یکی از دو تیم عربستان وعراق(تیم ششم و هفتم آسیا) باید بیان تو گروه ایران اگه صعود کنیم فقط یک مدعی(کره یا استرالیا) با ما همگروه میشه و عربستان به خاطر مسائل امنیتی همگروهمون نمیشه و این یعنی سلام به جام جهانی 2022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی