شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۳ |
۳
وینگر پرسپولیس از بازی با تراکتور و سوپرجام گفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی دوستانه خوبی مقابل صنعت نفت برگزار کردیم و همه چیز برای دیدار سوپرجام مقابل تراکتور آماده است.

خبرورزشی - احسان پهلوان درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس برای سوپرجام اظهار داشت: خدا را شکر استراحت ۶ روزه‌ای داشتیم که خیلی بچه‌ها به لحاظ ذهنی و بدنی به آن نیاز داشتند. بعد هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با صنعت نفت یک بازی دوستانه خوب و با کیفیت برگزار کردیم. خدا را شکر همه چیز برای بازی با تراکتور در سوپرجام مهیا است.

وی در مورد بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نیز تصریح کرد: برای بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی‌های خوبی انجام دادند و یک بازی سخت هم با عراق داریم که امیدوارم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند و شرایط‌شان برای صعود خوب شود.

« آیا با شرایط تمرینی پرسپولیس تا شروع دوباره لیگ به آمادگی صد درصد خواهد رسید؟» هافبک پرسپولیس در واکنش به این طرح این پرسش گفت: بازی دوستانه با صنعت نفت خیلی مهم بود. یک بازی دوستانه هم با پیکان داریم. شرایط‌مان خوب است و بچه‌ها از لحاظ بدنی آماده دیدار سوپرجام می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    وقتی استقلال شفر را با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی نابود کردند شفر و استقلال درخواست کردند فقط چند هفته بازی سوپرجام عقب بیفته تا بتونن تیم رو آماده کنن اما در کمال تعجب دیدیم که 3 روز قبل از مسابقه نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند و یک جام جعلی کاغذی به پرسپولیسی ها اهدا کردند. اما قبل از شروع فصل جاری سازمان لیگ اعلام کرد سوپرجام 5 ابان 1399 برگزار می شه ولی بعد دیدند پرسپولیس مشکل مدیریت داره و چندین بازیکن پرسپولیس آمادگی حضور در بازی سوپرجام رو ندارن. برای همین به صورت دستوری بازی سوپرجام رو نه تنها چند هفته بلکه بیشتر از 7 ماه بازی سوپرجام فصل پیش رو به خاطر پرسپولیسی های حکومتی به تعویق انداختند تا به مرز کامل آمادگی برسند. در اصل باید همان موقع که پرزسپولیس نمی تونست در 5 آبان در بازی شرکت کنه نتیجه رو 3 روز قبل 3 بر صفر به نفع تراکتورسازی بزنند. باز هم شاهد یک جام مهندسی دیگر به پرسپولیس حکومتی خواهیم بود. ضما وحید امیری هم به صورت صوری مصدوم شد تا به بازی با سوپرجام برسه. پس ما فهمیدیم برای پرسپولیس حکومتی می شه بازی سوپرجام رو 7 ماه هم عقب اند
  • راز IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    مثل قبل همینجوری بدینش به لنگیها...اینا عادت کردند بدون بازی سه امتیاز بگیرند و ببرند..َ
  • lsu,n IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    این استقلالیا چرا این چند سال جای این حرف ها دوم هم نمی شن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی