نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
گزارش ناراحت کننده روزنامه کامبوجی/ بازیکنان ما مقابل ایران رنج کشیدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه کامبوجی با اشاره به شکست سنگین تیم ملی این کشور مقابل ایران نوشت که آنها مقابل ایران رنج کشیده‌اند.

خبرورزشی - پس از شکست ۱۰ بر صفر تیم ملی کامبوج در دیداری از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ایران، روزنامه کامبوجی خِمِر با تیتر «کامبوج در شکست ۱۰ بر صفر مقابل ایران رنج کشید» نوشت: کامبوج شب گذشته در بازی‌های انتخابی جام جهانی در بحرین به سختی شکست خورد، زیرا تیم برتر ایران با ۱۰ گل از سد جنگجویان بیچاره انگکور گذشت.

کیسوکه هوندا مربی تیم ملی کامبوج بر خلاف مسابقات قبلی مقابل بحرین و عراق، در دیدار دیشب استفاده از یک سبک پاس کوتاه را انتخاب کرد. با این حال، آزمایش او به دلیل اینکه تیم قدرتمند ایرانی با هر اراده ای گل می‌زد، به طرز فاجعه باری پیش رفت.

مدافع تیم سار راتانا این اطمینان را داد که نام یک کامبوجی در لیست گلزنان بازی وجود دارد اما متأسفانه در دقیقه ۳۲ این گل به خودی بود.

این پیروزی ایران را به امتیاز پانزدهم رساند. عراق که پس از این بازی هنگ کنگ را شکست داد، با دو امتیاز همچنان بالاتر از ایران باقی ماند. در روز آخر رقابت‌های انتخابی آسیا، این دو تیم به مصاف هم بروند که پیروزی تیم ملی ایران به معنی صدرنشینی در گروه است.

اکنون رقابت‌های انتخابی جام جهانی برای جنگجویان انگکور با ۸ بازی انجام شده و کسب یک تساوی و ۷ باخت ناامید کننده به پایان رسید. کسب تساوی مقابل هنگ کنگ که یک امتیاز مهم را برای تیم ملی رقم زد، تنها دستاورد کامبوج از این رقابت‌ها بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس RO ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    واقعا بس شخصیت بودن افرادی نظیر قایدی و ............ در حالی که نتیجه مهم نبود اینا عقده بازی در می آوردن
  • محمدطاها IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    دستگرمی خوبی بود قبل از دیدار حساس مقابل عراق:)هر کی تونست یه گل زد همه یه سهم‌ بردن کامبوج دو رقمی دبل شد! سرعت گل زدن بازیکنا از سرعت نت ما بیشتر بود خخخخ..
  • بادکنک آبی: IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    کامبوجیها همه‌شون بچه بودن. هر کی از راه رسید یه لگدی بهشون زد. این پیروزی حداقل برای من اصلا دلچسب نبود. ضعیف‌کشی بود بیشتر. در ضمن پنالتی رو جهانبخش اصلا پنالتی نبود. به نظر می‌رسید کامبوجیها با تیم جوانانشون اومده بودن تو میدون. در هر صورت دمشون گرم که با روحیه‌ جنگیدن و گذاشتن ضعیف‌کشی کنیم. اون وقت جلوی بحرین فسقلی یه نیمه با ترس و پر اشتباه بازی کردیم. اگه عراقو ببریم این ننگ پاک میشه. ضعیف‌کشی اصلا خوب نیست.
    • گروه ایران گروه مرگ IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      تقصیر خودشونه دوست عزیز باید مثل کره شمالی کناره گیری میکردند وقتی متوجه شدند حریف ما نیستند تا رنج نکشند
  • بهمن RO ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    روح تختی از این ناجوانمردی بخودلرزید ، هیچ از جوانمردی ایرانی جماعت باقی نمانده الا نامردی و بی مروتی
  • الونگا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    بردی که اصلا دلچسب نبود ...انشالله با پیروزی مقابل عراق جواب توهین هایی که در بازی رفت به سرود ملی ایران کردن رو میدیم همون طور که قبلا جلوی بحرین این کار رو کرده بودیم ...
  • محمدرضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    آقا این دیگه چه تحلیلیه ؟ ضعیف کشی یعنی چی ؟ احساسی فکر نکنید کمی عاقلانه نظر بدین . اگه با عراق مساوی کنیم این تعداد گل زده است که تعیین و تکلیف میکند البته برای تیم دوم گروه لطفا" با مطالعه نظر بدین . انگار یادتون رفته . اینجا کارزار جام جهانیه . تیمت ضعیفه نیا تو این کارزار ما برای دشمنانمون ، رقیبانمون ، هیچ رحمی در نظر نمیگیریم ما ایرانی هستیم و دلاور هرکس جرات مبارزه یا توان رقابت و با ما نداره وارد گود نشه .
    • شاهرخ خان: IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      عاقلانه نظر دادن از نظر شما یعنی کشتی گرفتن مگس‌وزن با خروس‌وزن حتما!! شما چهره کودکانه کامبوجیها رو دیدی یا ندیدی؟! من گفتم اونا ظاهرا با تیم جوانانشون شرکت کرده بودن. ما میتونستیم بهشون گلهای زیاد بزنیم ولی با رفتارمون تحقیرشون نکنیم. شما که میگی عاقلانه و با مطالعه نظر بدین بهتره بری مطالعه کنی ببینی عراق چند امتیازیه و ما چند امتیازی. وقتی عراق ۱۵ امتیازیه و ما ۱۴ امتیازی چطور میتونیم با تساوی با عراق به تعداد گل زده‌مون رجوع کنیم!! من دیگه سکوت میکنم.
    • .. IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      اقای شاهرخ الکی ادای ادم خوبا رو در نیار خب میخواستن نیان مگه ما بزور رفتیم باهاشون بازی کردیم نظرت چیه اصلامیزاشتیم دوتا گلم اونا بهمون بزنن ها؟؟؟ بعدم ماکی تحقیرشون کردیم اینکه ادم تو مسابقه پیروز بشه تحقیره ؟؟ایا ما مسخرشون کردیم اتفاقا هر وقتم خوردن زمین ما دستشونو گرفتیم یا توپو زدیم بیرون وقتی مصدوم میشدن مگه بچه بازیه که بگیم چون اوناضعیفن ماهم بد بازی کنیم غرورشون نشکنه.این یه مسابقه جهانیه نیوندت خونه خاله که
  • امیرحسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    دوستان توجه کنید این فوتبال هستش و طبیعتش هم همینه ولی ساده به داستان نگاه نکنید یا از روی ترحم، کامبوج بلاخره تبدیل به یک تیم قدرت مند تبدیل میشه آون روز رو م ی بینید، بازی کنایی که ۷ تا گل خوردن تا آخرین دقیقه بازی فوتبالشون رو می کنن و به همین روند ادامه می دن حتی بعد خوردن گل ۱۰ هم، بنظر من ماهم باید این روحیه رو و یسری چیزا رو ازشون یاد بگیریم که برای تیم ملی مون لازمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی