پاریسی‌ها یک امضا تا سنگربان جدید فاصله دارند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مینو رایولا در حالی که جانلوئیجی دوناروما در اردوی تیم ملی ایتالیا است، مذاکراتش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال این بازیکن را پیش می‌برد.

خبرورزشی - شبکه‌ تلویزیونی «اسکای اسپورت» اعلام کرد که جان‌لوئیجی دوناروما دروازه‌بان چند فصل اخیر میلان که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده، در آستانه عقد قرارداد با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار داد. مینو رایولا مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان ایتالیایی در تمامی زمینه با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده و انتظار می‌رود به‌زودی دوناروما در اردوی تیم ملی فوتبال ایتالیا تست‌های پزشکی PSG را پشت‌سر و بگذارد و سپس آماده عقد قرارداد رسمی با این باشگاه فرانسوی شود.

پیش از این بحث پیوستن دوناروما به یوونتوس و بارسلونا هم مطرح بود، اما پاری‌سن‌ژرمن حالا در جذب او دست برتر را دارد. پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان اخیراً اعلام کرد که دوناروما با پایان قرارداد فعلی‌اش (در پایان ماه ژوئن) به‌عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد. عدم توافق مینو رایولا مدیربرنامه‌های دوناروما با پیشنهاد ۸ میلیون یورویی میلان به‌عنوان حقوق سالانه برای این دروازه‌بان ایتالیایی و مخالفت باشگاه برای پرداخت حق کمیسیون هنگفت موردنظر این مدیر برنامه ایتالیایی، در نهایت منجر به عدم تمدید قرارداد بین طرفین شد.

مدیران باشگاه میلان که از حفظ دوناروما ناامید شده‌ بودند، مایک ماینیان را با قراردادی ۵ ساله از لیل به خدمت گرفتند تا به نوعی او را جانشین این دروازه‌بان ایتالیایی کنند. این دروازه‌بان فرانسوی در قهرمانی لیل در رقابت‌های فصل اخیر لیگ ۱ فرانسه نقش پررنگی داشت.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی