نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
قدرت عجیب دلال‌ها در نقل و انتقالات/ یکی بخر دو تا ببر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات دلال‌ها تبلیغات زیادی برای بازیکنان بی کیفیت خود انجام می دهند

خبرورزشی - مدت‌هاست فوتبال ما در محاصره دلال‌ها قرار گرفته و این عده که جز پر کردن جیب خود به چیز دیگری فکر نمی‌کنند در همه جای فوتبال رخنه کرده اند.

این عده تا دلتان بخواهد بین مربیان بازیکنان و مدیران نفوذ دارند و به نوعی خیلی از آدم‌های اصلی این فوتبال، گوش به فرمان این افراد هستند. البته حساب ایجنت‌های قانونی فیفا و آن‌هایی که حرفه ای کار می‌کنند از این افراد جداست. فصل نقل و انتقالات زمان جولان این دلال‌هاست و الان هم که در آستانه نقل و انتقالات  این عده فعالیت خودشان را برای بردن بازیکنانشان به تیم‌های مختلف شروع کردند. نکته جالب در خصوص این دلال‌ها این است که پیشنهادهای عجیبی به مدیران و مربیان می‌دهند.

 یکی از تیم‌های مطرح لیگ خواهان یک بازیکن شد ولی دلال این بازیکن به تیم مورد نظر اعلام کرد برای آوردن آن بازیکن باید یک بازیکن دیگر هم از من بگیرید. موضوع دیگر این است که با قدرت گرفتن فضای مجازی در جامعه این عده آدم منفعت طلب با خریدن صفحات و کانال‌های هواداری تیم‌ها تبلیغات وسیعی برای بازیکنان بی کیفیت و حتی بنجل خود می‌کنند و هرروز آن‌ها را به تیم‌های مختلف می‌فرستند.

به نظر می‌رسد تا نظارت جدی و برخورد قاطع روی موضوع دلالی وجود نداشته باشد فوتبال ما با سرعت بیشتری به سمت نابودی حرکت خواهد کرد و دلال‌ها هر روز قدرت و نفوذ بیشتری پیدا می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی