شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
۱ |
۵
مربی ایتالیایی کارمند هوادار استقلال می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان استفاده از مربی ایتالیایی در کادر فنی استقلال همچنان به قوت خود باقی است و حاشیه‌های آن هم تمام نمی‌شود.

خبرورزشی - چندی قبل فرهاد مجیدی صراحتاً اعلام کرد با یک مربی ایتالیایی تحت عنوان گابریله پین که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کشورش را نیز دارد برای همکاری با استقلال به توافق رسیده است و به زودی عازم تهران خواهد شد.

البته از همان زمان حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون مربی ایتالیایی مدنظر استقلال مطرح شد. از شایعه ابتلای او به ویروس کرونا و قرنطینه شدن در منزل تا تأکید این مربی مبنی بر سفر به ایران پس از تزریق واکسن. 

پس از مدتی مشخص شد که بحث اصلی، تأمین دستمزد گابریله و شکل پرداخت به اوست چون علاوه بر مشکلات مالی باشگاه استقلال، قوانین کنونی فوتبال ایران به گونه‌ای است که استقلالی‌ها نمی‌توانند تا پایان فصل جاری با چهره جدید خارجی قرارداد ببندند.

کارمند هوادار!

باشگاه استقلال به دلیل منع قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی نمی‌تواند طی ماه‌های باقی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر و جام حذفی با گابریله پین قرارداد رسمی منعقد کند.

راهکار مدنظر برخی مسئولان باشگاه استقلال این است که گابریله سه ماه ابتدایی با یکی از هواداران متمول استقلال قرارداد همکاری منعقد و به عنوان مشاور مجوز کار دریافت کند. البته این شیوه فقط در صورتی رخ می‌دهد که مرد ایتالیایی حاضر به پذیرش شرایط مذکور شود و ارگان‌های ذیربط نیز آن را بپذیرند.

البته ظاهراً دستمزد گابریله در این مدت توسط همان هوادار و به شکل ارزی به این مربی پرداخت خواهد شد تا کارها طبق روال جلو برود. استقلال نیز تا شهریور ماه کاری به پول مربی خارجی خود نخواهد داشت.

مدت قرارداد

برخی از مسئولان باشگاه استقلال معتقدند هنوز پیرامون مدت قرارداد گابریله هماهنگی‌های نهایی صورت نگرفته و همه چیز در نهایت باید به صورت مکتوب در اختیار او قرار بگیرد و اگر آن را پذیرفت، زمینه برای انعقاد قرارداد فراهم شود.

البته استقلالی‌ها معتقدند با توجه به کارنامه گابریله، اصلاً در شأن این مربی نیست که پیشنهاد شرایط همکاری  ۳ ماهه به او ارائه و پس از آن قراردادی یکساله منعقد شود. حتی برخی مدیران استقلالی احتمال می‌دهند پیشنهاد قرارداد سه ماهه این مربی ایتالیایی را فراری دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    اینم یک دروغ دیگه طرف قید کار تو اروپا بزنه با ۹۰۰تا بیاد یادش بخیر سعادتمند که گفت با محمد نادری تو قزوین ملیاردی بستن ومرادمند که نگم دلی امد و مظاهری که از بچگی عاشق کیسه بود خخخخخن اینها دروغ زیاد میگن شما باور نکنید مثل این که گفتن محمد نادری رایگان امد و۱۲ ملیارد از خودش داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی