نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عراق که تیم ملی را شکست داد دستور دادند به امارات سفر کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال معتقد است با همین نمایشی که از بازیکنان تا الان شاهد بودیم، عراق را می‌بریم.

خبرورزشی - داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی و دیدار حساس با عراق، مصاحبه‌ای با سایت فدراسیون انجام داده است. های‌لایت این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

*بازی با عراق همیشه برای ما سخت بوده است.  به خاطر دارم که در سال ۱۹۹۶ اولین بازی ما در جام ملتهای آسیا به میزبانی امارات با تیم عراق بود و دو بر یک باختیم. پس از آن باخت رییس وقت سازمان تربیت بدنی دستور داد که با سفر به امارات به تیم ملی ملحق شوم و خوشبختانه خوش قدم بودم (با خنده) و بازی‌های بعدی مقابل تایلند، عربستان و کره جنوبی را بردیم.

*عراق فوتبال بازی نمی‌کند، بلکه فوتبال حریف را تخریب می‌کند. حالا در این بین شاید امتیازی هم بگیرد. اما بچه‌ها حواسشان جمع است که در این بازی بحث صعود به مرحله نهایی و یا حذف از جام جهانی در میان است. در صورت برد که به طور مستقیم راهی مرحله بعدی می‌شویم، اما در صورت مساوی با اما و اگرهای دومی و نتایج سایر گروه‌ها مواجه می‌شویم.

*مطمئنم با همین نمایشی که از بازیکنان تا الان شاهد بودیم، عراق را می بریم، چراکه در این سه بازی به خصوص در بازی شب گذشته، بازیکنان راه گل زدن را تمرین کردند. ضمن اینکه بازیکنان ما در سطح بین‌المللی قرار دارند. گل طارمی به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. این دستاورد شوخی نیست و بازیکنان بسیار خوب دیگری مثل آزمون و ... را در تیم داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی