شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
۳ |
۵
کاش گابریله پین مربی گرانی باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده بود که دستیار ایتالیایی مجیدی با ۳۶ هزار دلار برای سه ماه در استقلال کار می‌کند.

خبرورزشی - در حالی عنوان شده گابریله پین با ۳۶ هزار دلار برای سه ماه به ایران می‌آید که بعید است دستیار پراندلی با چنین پولی به ایران بیاید. اگر واقعا طرف مربی خوبی باشد مسلما با ماهی ۱۲ هزار دلار اینجا کار نمی کند. این پول برای ما پول زیادی است اما برای یک ایتالیایی که قرار است در یک کشور آسیایی کار کند، اصلا پول زیادی محسوب نمی‌شود.

البته نفس حضور مربیان خارجی در ایران خوب است چرا که به بالارفتن دانش مربیان ایرانی کمک می‌کند اما امیدواریم گابریله پین با این پولها یه ایران نیاید و مربی گرانقیمت تری باشد. او هر چه بادانش تر و مربی تر باشد به سود استقلال و فوتبال ایران است و در آن صورت مفیدتر خواهد بودو البته هر مربی گرانی هم خوب نیست چون مثلا ویلموتس هم مربی گرانی بود؛ اما اصلا بازدهی نداشت.

گابریله پین مربی رزومه داری است و مسلما حضور او در استقلال مفید است؛ اما امیدواریم او زیادی هم مربی ارزانی نباشد و واقعا بتواند روی فوتبال استقلال تاثیر بگذارد.درست مثل استراماچونی که به معنای واقعی کلمه استقلال را متحول کردو هواداران هم از عملکردش راضی بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    بله از جیب شما که داده نمی شه از بیت المال ماهم امیدواریم خوشی نبینن بابت هر میلیاردی که از آب شرب سیستان می گیرن می دن این تیم
  • تئودر IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    گرون بیارن یه داستانی میشه ارزون بیارن یه داستان دیگه شما چه دستوری میدید همون رو انجام بدن
  • آرش FR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    مگه این وزیر ...بوق گذاشت استراماجونی بمونه که اگر میموند الان سطح بازی های ایران بالاتر بود همون سال تو آسیا میتونستیم افتخارات بیشتری داشته باشیم و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی