بحران عجیب در پرسپولیس/ پرسپولیس برای بازی دوستانه هم فقط یک گلر دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در بازی دوستانه با پیکان هم فقط یک گار دارد که او هم حامد لک خواهد بود!

خبرورزشی - در بازی تدارکاتی اخیر پرسپولیس، یحیی گل محمدی مجبور شد حامد لک گلر شماره یک خود را درون دروازه قرار دهد و ریسک مصدومیت احتمالی او را به جان بخرد!

این درحالی است که بوژیدار رادوشویچ گلر ذخیره پرسپولیس به کرواسی سفر کرده و حاضر هم نیست از کشورش به تهران باز گردد. در چنین شرایطی پرسپولیس فقط حامد لک را در اختیار داشته و امیرمحمد یوسفی جوان تجربه کافی برای ایستادن درون دروازه تیمش را ندارد. ظاهرا مرغ رادوشویچ هم یک پا داشته و به هیچ عنوان از موضع فعلی خودش کوتاه نخواهد آمد.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر (با ۴ قهرمانی متوالی) این روزها با غیبت گلر کروات خودش شرایط خاصی را تجربه می‌کند و اگر حامد لک در دیدار دوستانه با پیکان مصدوم شود معلوم نیست تکلیف این تیم چه خواهد شد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    پرسپولیس خلع سلاح می کنند با فشار های مختلف تا یک مشت جام ندیده کیف بشه اما کور خوندن
    • اس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      عزیز مسئول خودتون پولشو نداده رفته، برخلاف استقلال شماکه به بیت المال وصلید و حتی آذری جهرمی براتون 30 میلیارد 30 میلیارد از اپراتورها اخاذی میکنه(حتی از اسپانسر استقلالم 30میلیارد برای لنگ گرفته). نیم فصلم از پرتغال و قطر بازیکن به دلار خریدید استقلال از مشهد نتونست بازیکن بگیره! اگه رفتن یک بازیکن خلع سلاحه که وضعیت 5 سال گذشته استقلال را ببین که اندازه 2 تیم برتر ایران بازیکن از دست داده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی