قراردادهایی که کار دست استقلال داد/ هر بازیکن استقلال چقدر دریافتی داشته است؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقم قرارداد برخی از بازیکنان باعث ایجاد مشکلات اساسی برای باشگاه استقلال شده است.

خبرورزشی - باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است که مهم‌ترین آن نبود منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان است.

همین چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، تغذیه و حتی قرض گرفتن بازیکنان جوان انتقادهایی را مطرح کرد.

مدیریت استقلال ادعا می‌کند که امسال با پول کارگزار خود توانسته باشگاه را اداره کند، اما بدهی‌ها، هزینه‌های جاری و ... اجازه نداده که این رقم قابل توجه باشد. در این میان، قراردادهایی که مدیریت قبلی باشگاه با برخی از بازیکنان امضا کرده، کار دست باشگاه داده است، به طوری که این پرداختی به این بازیکنان خیلی نبوده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه توانسته تا حدی به تعهداتش نسبت به برخی از بازیکنان عمل کند که این مسئله به دلیل پایین بودن رقم قراردادشان بوده است. به عنوان مثال، مسعود ریگی ۹۰ درصد، سیاوش یزدانی ۷۰ درصد، آرش رضاوند ۵۸ درصد، سیدحسین حسینی ۶۵ درصد، مهدی قایدی ۸۲ درصد و ... دریافتی داشته‌اند. در بین بازیکنان جدید نیز، برخی بازیکنان از جمله رشید مظاهری ۷۵ درصد، محمدحسین مرادمند ۵۶ درصد دریافتی داشته‌اند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال ۳۵ درصد دریافتی داشته و بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، عارف غلامی و ... خیلی دریافتی نداشته‌اند. بازیکنانی مثل آرمان رمضانی و سعید مهری نیز که نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند، ۲۵ درصد قراردادشان پرداخت شده است.

قراردادهای نجومی که در زمان مدیریت قبلی بسته شد، مشکلات اساسی برای باشگاه ایجاد کرده است. باشگاه خوب می‌داند که بازیکنان این وسط مقصر نیستند و باید به تعهداتش عمل کند، اما نبود منابع مالی برای پرداخت قراردادها این مشکلات را بوجود آورده است.

مدیریت استقلال قرار بود هفته گذشته جلسه‌ای را با اسپانسر باشگاه برگزار کند که به این هفته موکول شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منطق IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    وقتی قیمت بازیکن تو ایران رو دو و سه برابر میکردن باید به فکر اینجا می بودن.
    • مانی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      همه استقلالیها تا الان ۶۰ درصد قراردادشونو گرفتن وگرنه مثل سالهای گذشته اعتصاب و سروصدا و جار وجنجال میکردن. اما نکته مهم اینه که این ۶۰ درصد حدود ۹۰ میلیارد تومنه. وبرای ۴۰ درصد باقیمانده ۶۰ میلیارد دیگه لازمه یعنی اصل قراردادهای استقلالیها ۱۵۰ میلیارد اگه قرارداد دیاباته و میلیچ رو هم اضافه کنیم بیشتر از ۲۰۰ میلیارد میشه . یعنی تقریبا همه بازیکنان استقلال بالای ۱۰ میلیارد هستن.
    • ضدمافیا باشیم IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      مانی چرا اینقدر اصرارداری به همفکرانت بگی یه چیزایی میدونی درحالیکه هیچی حالیت نیست پسرجان اگه خیلی دنبال حساب کتاب هستی و این قراردادها و ارقام برات مهمه درمورد تیمت پرسپولیس چرا اینقدر دقیق نیستی و کنکاش نمیکنی ؟ مثلا میدونی ترابی با چه قراردادی رفت و چطور برگشت و سود و زیان رفت و برگشتش چقدر بود ؟ میدونی لک با چه قراردادی اومد یا سرلک و فرجی چقدر بستن ؟ همین گلر ذخیره تون میدونی چقدر گرفته و قراردادش چقدر بوده اونم فقط برای نشستن روی نیمکت ؟! میدونی چقدر پول به بودیمیر و جونیور و اوساگونا برای زدن فقط دو گل پرداخت شده و باید بشه ؟ خبرداری همین یحیی چقدر گرفته و چقدر بسته ؟ ..........................................

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی