نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گزینه یحیی برای جانشینی رادو در پرسپولیس/ تصمیم قاطع گل‌محمدی در خصوص گلر کروات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس هنوز راضی به بازگشت به ایران نشده است.

خبرورزشی - یکی از اختلافات رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس ماجرای آپشن ۱۸ هزار دلاری است. یحیی گل محمدی حاضر نیست تا زمان بازگشت رادوشویچ این بند ۱۸ هزاردلاری رضایت سرمربی را امضاء کند و چنانچه گلر کروات به تهران بازنگردد به این پول نخواهد رسید. هرچند رادوشویچ به دلیل قرارداد محکمی که با باشگاه پرسپولیس بسته و قانون جدید فیفا قادر است همه پول سه سال باقی مانده از قراردادش را از این تیم بگیرد.

باشگاه پرسپولیس از طریق مدیربرنامه های این بازیکن پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در ۷ هفته پایانی قرمزها را همراهی کند. در صورت بازنگشتن این دروازه‌بان، یحیی مجبور خواهد بود از امیرمحمد یوسفی بیست‌ویک‌ساله به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کند.

رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را هم دریافت خواهد کرد اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند۱۸  هزاردلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    دروازه بان کراوات قرادادش رو فسخ کرده ، کجا میخواد برگرده به سلامتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بابک KZ ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      همونجایی که میلیچ برگشت ، به سلامتی !!!!
  • دلواپس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    دوباره میره شکایت میکنه دوباره پول 3 سالشو میگیره و این چرخه معیوب تمام نشدنی ادامه داره چون هیچ مدیری نه از جیب خودش میده و نه محکوم میشه
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    چرا اشتباه می کنید ، شما که باید جریمه و ده برابر آن را بدهید ، چرا اینطور نگاه نمی کنید کدام بازیکن اینقدر همراه تیم بوده
  • iivii IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اصلا مسئله پول و قرارداد نیست. مسئله بی احترامی به رادو و خونوادش ، و اینکه بهش گفتن اگه ناراضی هستی برو.... اونم همین کارو کرده. بازیکنی که 5 سال نیمکت نشین باشه و اعتراض نکنه ، با اینکه در حد دروازبان اول تیم هست ، یهو چه اتفاقی میفته که اینجوری ناراحتش میکنه!!!
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    رادو رو برگردونید عجباااااااا
  • ملک IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حالا رادوخیلی بازیکن خوبیه. داره یه پول مفتی از بیت المال مملکت میره تو کشور خودش آدم حسابش نمیکنن.
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    ملیچ ستاره لیگ برتر و ستاره بی چون چرا جام باشگاههای آسیا وبه قول سایت اف سی سلطان پاس آسیا سالی 200هزار تا آنوقت یک اغتشاش گر و چاچوله میدونی بنام رادو سالی ششصد هزار دلار ،،آتیش زدن دلا های نفتی و بیت المال توسط پاپا جون مسعود به خاطر تیم خاص حکومت و وزرا لنگ بی خاصیت و لنگ بی هویت ،،،،ستاره به دلارهای پاپا نخواهند داد
    • پرسپولیس / تاریخ تمدن افتخار JP ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      اگه اطلاعات ندارید، حرف نزنید اما به‌نظر میاد موضوع چیز دیگری‌ست و تعصب جلوی کارکرد نورون‌هاتون رو گرفته. قرارداد رادو برای "سه‌سال" و نه یک‌سال !!! 900 هزار دلار هستش اما میلیچ! : در راستای همین موضوع، بازیکن در کمال احترام از باشگاه تقاضا می‌کند که مطالبات وی را به نحوی که در بالا به آن اشاره شد با واریز مبلغ خالص 552 هزار و 500 دلار ظرف 15 روز آینده پرداخت کند. قرارداد 200 هزاری و طلب 550 هزاری؟! =)))) تاج و استقلال آزادی جمهوری‌اسلامی نشون‌دهندۀ هویت شماست کیسه‌های مفت‌خور بی‌شخصیت و پرمدعای بی‌عرضه که با بابامحمودتون عرضۀ یک دبل هم پیدا نکردید! اون‌که از وزیر هم بالاتر بود :دی احمق‌های متوهم.
  • فخرالدین IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    خوب بدین ۱۸ هزار وتمام بشه اگه مشکل اینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی