نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
برخورداری: برای قهرمانی به جام باشگاه‌ها آمده‌ایم/ رقابت با هموطنت تجربه جالبی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم هندبال العربی یکی از تیم های قدرتمند آسیا است که برای کسب عنوان قهرمانی به مسابقات جام باشگاه ها آسیا آمده است.سعید برخورداری دروازه‌بان ملی پوش کشورمان چند ماهی است که در این تیم بازی می کند و از شرایطش در قطر کاملا راضی است. به گفته او قطری ها شناخت کاملی از هندبال ایران دارند و بیشتر بازیکنان ایرانی را می شناسند. صحبت‌های او درباره تیم های حاضر در جام باشگاه ها را در ادامه می‌خوانیم.

 خبرورزشی - سعید برخورداری لژیونر هندبال تیم العربی، برای قهرمانی تیمش به جام باشگاه‌ها آمده است. مسابقات جام باشگاه به میزبانی عربستان در جده آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد نیز ادامه دارد. تیمی که این فصل دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی گرفته در قطر گرفته، دیروز اولین بازی اش در جام باشگاه‌ها مقابل النجمه بحرین پیروز شده است.

العربی می‌تواند امسال قهرمان جام باشگاه‌ها شود؟

نمی‌توانم از الان پیش بینی داشته باشم اما العربی تیم قدرتمندی است، بیشتر بازیکنانش عضو تیم ملی هستند و این تیم دوره قبل قهرمان جام باشگاه‌ها آسیا شد و برای تکرار قهرمانی اش به این مسابقات آمده است.

اینکه رقیب هم وطن‌هایتان در جام باشگاه هستند، تجربه جالبی است؟

شهید شاملی کازرون آخرین حریف ما است و سجاد استکی هم در السالیمه بازی می‌کند. اینکه هم وطن شما رقیب شما باشد تجربه جالبی است اما لذت بخش نه چرا که باید با تمام توان بجنگی تا تیم خودت پیروز میدان باشد.

قطری‌ها شناختی روی هندبال ایران دارند؟

بله، شناخت کاملی از تیم‌های ایرانی دارند.کسی نمی‌تواند ایرانی‌ها را دست کم بگیرد چرا که دو تیم ایرانی حاضر در جام باشگاه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ایرانی‌ها رقبای سرسختی در این تورنمنت دارند و شاید نتوانند از گروه خود صعود کنند اما تیم‌های ضعیفی نیستند، من آرزوی موفقیت برای آنها می‌کنم.

احتمال نمی‌دهید یکی از تیم‌های ایرانی از گروه خود صعود کند؟

چرا که نه؟ اما با توجه به رقبای سرسخت دو تیم کار برای آن‌ها کمی‌دشوار است اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 سرسخت ترین رقیب العربی در جام باشگاه‌ها چه تیمی است؟

الدحیل قطر و الوحده عربستان. عربستان میزبان جام باشگاه‌ها است و قطعا سکو می‌خواهد.الدحیل نیز یک تیم قدرتمند است که برای قهرمانی به جده آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی