نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عمان با برانکو صعود کرد/ افتخاری دیگر برای مربی محبوب پرسپولیسی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال عمان توانست به عنوان یکی از پنج تیم برتر دوم صعود خود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مسجل کند.

خبرورزشی - ساعتی پیش تیم ملی کره جنوبی موفق شد تا مقابل تیم ملی لبنان کامبک بزند و از شکست در نیمه نخست، شاگردان پائولو بنتو پرتغالی در نیمه دوم پیروزی ساختند تا این نتیجه در جدول برترین تیم‌های دوم نقش پررنگی را ایفا کند؛ چرا که با این شکست، حالا شاگردان دراگان اسکوچیچ در تیم ملی هم در صورت تساوی امید زیادی به صعود به عنوان تیم برتر دوم دارند.

اما به جز اهمیت دیدار کره جنوبی و لبنان برای هواداران فوتبال ایران، با شکست لبنانی‌ها صعود یک تیم دیگر به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز نهایی شد؛ تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ که دور برگشت دو مسابقه انجام داده و در مصاف با قطر شکست خورده بود و مقابل افغانستان به پیروزی رسید، حالا با شکست لبنان صعودش به دور نهایی قطعی است.

چرا که آن‌ها هفته پایانی مقابل بنگلادش قعرنشین مسابقه خواهند داد که هیچ تاثیری در نتایج عمان به عنوان دوم در قیاس با دیگر تیم‌های دوم نخواهد داشت و از این حیث آن‌ها در جدول برترین تیم‌های دوم با ۱۲ امتیاز از ۷ مسابقه، صعودشان به دور نهایی مرحله مقدماتی قطعی شد. تا پیش از برگزاری رقبای این تیم همچون ازبکستان، امارات، ایران و چین، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صدر جدول برترین تیم‌های دوم با ۱۲ امتیاز قرار دارند.

در صورت صعود تیم ملی ایران به دور نهایی مرحله مقدماتی، تقابل شاگردان اسکوچیچ و برانکو می‌تواند یکی از جذابیت‌های دور نهایی مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار آید که البته باید دید چه نتیجه‌ای در دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق رقم خواهد خورد و در مرحله قرعه‌کشی نیز کدام تیم‌ها در گروه‌های دوگانه دور نهایی با یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به کوری چشم کیسه کش ها ی عربستانی
    • لنگ خاص IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      بزن ستاره دومو
  • شاهین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    صعود از گروه بنگلادش وافغانستان و.... بعنوان تیم دوم عجب افتخاری کف کردم.....گل گفتی بزن ستاره دومم..انتقام لنگو از بنگلادش گرفت ....خخخخخخخخخخخخخخخ
    • با افتخار پرسپولیسی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      کیسه کش عزیز قطر تو اون گروهه عادت کردی فقط امثال کیسه رو می بینی مثل بنگلادش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی