نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دفاع سرپرست استقلال از مجیدی/ فرهاد کاری نکرده و کلی هم مشکل دارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:مجیدی آنقدر مشکلات دارد که به لیست تیم برای فصل ‌آینده فکر نمی‌کند.

خبرورزشی - نصرالله عبداللهی که امروز به محل باشگاه استقلال رفته بود، در خصوص دیدارش با مدیران استقلال اظهار داشت: امروز به اینجا آمدم چون کار اداری داشتم. کار به خصوصی نداشتم ولی قرار است جلسه هیأت مدیره برگزار شود اما این جلسه در محل باشگاه نخواهد بود. امیدوارم اتفاقات خوبی در جلسه امروز رخ بدهد.

وی با اشاره به شرایط تیم استقلال گفت: بازیکنان تمرینات خودشان را انجام می‌دهند و در حال کار و تمرین هستند در تیم شرایط بد نیست.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه وضعیت حضور مربی ایتالیایی در استقلال چه شد، ‌عنوان کرد: مسؤولان در حال مذاکره هستند و با هیأت مدیره هم صحبت شده و ان‌شاءالله او به ایران می‌آید.

عبداللهی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود سرپرست تیم از جیبش برای تیم هزینه کرده است، گفت: به هر حال این مسائل پیش می‌آید. باشگاه بعضی مواقع تنخواه می‌دهد و البته مواقعی هم به وجود می‌آید که این پرداختی‌ها دیر و زود می‌شود. این مسائل عجیب و غریب نیست ولی ان‌شاءالله با مشکل حق امضاء همه چیز حل خواهد شد.

وی در خصوص اختلافاتی که بین مددی و هیأت مدیره باشگاه استقلال به وجود آمده اما مدیران این باشگاه منکر این اختلاف هستند گفت: این مشکل وجود دارد ولی امیدوارم حل شود. اینکه مشکل چگونه حل می‌شود را نمی‌دانم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی شد با تغییر دولت اعضای هیأت مدیره تصور می‌کنند رفتن آنها از استقلال قطعی است و همین موضوع باعث می‌شود تا اختلافاتی بین آنها و مدیرعامل وجود داشته باشد، گفت: این سوال را باید از دوستان بپرسید نه من، من نمی‌توانم حدس بزنم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عبداللهی در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی لیستی برای ارائه به باشگاه برای فصل آینده آماده کرده است یا خیر، عنوان کرد: مجیدی آنقدر مشکلات دارد که به این مسائل نرسیده است او فعلاً می‌خواهد برای خودش کمک مربی بیاورد اما نمی‌تواند و مشکل دارد. مجیدی از درون تیم و زمین تمرین مشکل دارد پول خیلی از بازیکنان باقی مانده و همه چیز باید حل شود. اگر این مسائل و مشکلات حل شد مربی با خیال راحت می‌تواند بگوید چه نفراتی را می‌خواهد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید هواداران این اتفاقات را از چشم فرهاد مجیدی می‌بینند،‌ گفت: آنها از چشم مجیدی چیزی را نمی‌بینند، او کاری نکرده است و تیمش را تمرین می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت تمدیدی‌های استقلال چه شد، گفت: همه این مسائل باید با هم انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    این وضعیت آشفتگی تیم استقلال که تو این 4 سال همین زمان تشدید میشه، بازی وزارت لنگ پرست ماست. برخلاف لنگ که در آرامش به برنامه سال بعدش فکر میکنه، استقلال باید همیشه درگیر مسائل کوچیک باشه و یه آب خوش از گلوش پایی نره.
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      نفرین استقلالیا آنچنان آتشی به خرمن وزیر و وکیل و مدیر وهر کسی که به امانتی به نام تیم استقلال خیانت کرده یا کوتاهی کرده می اندازه که تا دنیا دنیاست فراموش نخواهند کرد شک نداشته باشید
  • مافیای قرمز IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    خدا از سر تقصیرات مدیران بی کفایت ما نگذره که این کار رو با استقلال کردن.
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    عالم و آدم میدونن لنگ از صد جا پول میگیره که تیمهای دیگه نمیتونن. اونوقت با پررویی تمام ادعا میکنن که حرفشون رو تو زمین میزنن!
  • نون خ2 IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    مجیدی یکه تنها داره این تیم رو میچرخونه. به خدا اگه فرهاد نبود این تیم نابود شده بود.
  • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    خدایا تا کی ما باید شاهد ظلم به اسقلال باشیم؟ تا کی باید از تیم حکومتی حمایت بی حد و حصر بشه و استقلال درگیر کارهای پیش پا افتاده و روزمره باشه؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی