نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پای عادل فردوسی‌پور رسماً به مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری باز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاندیدای ریاست جمهوری در آخرین مناظره تلویزیونی، نام عادل فردوسی‌پور را هم برد.

خبرورزشی - از روزی که تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شد، خبرهای متفاوت و بعضا متناقض از درخواست‌های مختلف برای جلب حمایت عادل فردوسی پور از نامزدها مطرح شد.

با اینکه در این خبرها به طور اختصاصی و انحصاری به یه نام یک کاندیدای خاص هیچ اشاره ای نشد اما هر بار چنین اخباری تکذیب شد.

با این همه در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری، عبدالناصر همتی در نطق آخر خود کوشید تا از اسم بسیاری از چهره‌های نام آشنا در عرصه‌های مختلف استفاده کند و جالب اینکه یکی از آنها عادل فردوسی پور بود.

همتی گفت: از تاجزاده و جنیدی تا صفایی فراهانی، از فردوسی پور و دایی تا آذری جهرمی، از طیب نیا و پزشکیان تا کرباسچی و فرجی دانا، از مسجدجامعی و ظفرقندی تا محمدجواد ظریف؛ همه می‌توانند کنار من باشند تا ایرانی بهتر داشته باشیم...

و باز نکته قابل توجه اینکه در جمع افرادی گه از آنها نام برده شده، فردوسی پور چهره ای کاملا فوتبالی و صفایی فراهانی نیز رئیس اسبق و محبوب فدراسیون فوتبال بود. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    در متن خبری خودتون صفایی فراهانی که تیم ملی در زمان مدیریتش نتوانست به جام جهانی بره و سرافکنده شد را محبوب نامیده اید!!!! الان چند نفر در سطح جامعه و کوچه بازار عشق صفایی فراهانی دارند!!!!!!؟؟؟؟ اصلا چند نفر از مردم عادی دیدید در گفتگوهای یومیه خود از صفایی فراهانی یاد کنند!!!!؟؟؟
  • محمود IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    من نمیدونم این آقایون چرا وقت انتخابات یاد امثال فردوسی پور و شجریان می افتن.خوب الان هشت ساله دولت دست شما است .چرا تو این مدت کاری برای این افراد نکردین.در ضمن آوردن اسم فردوسی پور و دایی کنار اسم آدم های سیاسی مثل کرباسچی که فساد مالیشون مشخصه یا صفایی فراهانی که لجبازیش با وزارت خونه که البته اون وزارت خونه هم آدمهای سالم و کاربلدی نبودن باعث فوتبالمون تعلیق بشه ظلم و توهین بزرگی در حق این دوتا عزیزه.سیاسی ها عادت دارن خودشونو بچسبونن به آدمهایی مثل فردوسی پور و دایی تا یه اعتباریم برای خودشون کسب کنن.حالا این همتی اسم رفقا و هم حزبی هایی که خیلیاشونم آدم های سالمی نیستنو قطار کرده تا به دوستانشونم یه لطفی بکنه
  • ضدمافیا باشیم IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حالا این فردوسی پور کی هست ؟ هر کاری که در برنامه نود و تلویزیون انجام دادآخرش منتهی میشد به امتیاز و امتیاز گیری برای پرسپولیس و خصومت با استقلال و سایر تیمها پیش خودشم هم فکر میکرد خیلی زرنگه و مردم چیزی حالیشون نیست چون او میکروفون داره پس خیلی عالمه و میدونه درست مثل برخی از آقایون این بنده خدا آقای همتی هم با وجود اینکه به هر حال خبره کار خودشون هستن !! اما واقعا نیازی نبود تا در آخرین صحبت هاشون چنین حرفی رو میزدن چون قبل از ایشون دکتر روحانی هم از این جملات استفاده کرده بودن از زنده نام و زنده یاد شجریان هم گفته بودن اما در زمانی که اوضاع رو بدست گرفتن حتی ربنای شجریان هم دیگه پخش نشد !!! آقای همتی که چنین حرفی رو زدن با خودم گفتم ایشون اون یه درصد روزنه امیدی که لنگیا به اومدن عادل رو داشتن دیگه ازدست دادن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمود IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      فردوسیپور همونیه که از وقتی رفته شما کیسه کشا ،کارهایی که قبلا یواشکی انجام میدادینو با خیال راحت و علنی و بدون کوچکترین شرم و حیایی انجام میدین.بایدم از نبودنش خوشحال باشین.
  • مجهول الهویه US ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    ما تصمیم خودمونو گرفتیم و پای همه رو به میون بکشند تصمیم ما عوض نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی