فوری| یک دربی دیگر؛ پرسپولیس و استقلال به هم خوردند/ نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با حضور نمایندگان ۸ تیم راه یافته به این مرحله برگزار شد که پرسپولیس و استقلال در این مرحله به یکدیگر رسیدند.

خبرورزشی - قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال با حضور نمایندگان ۸ تیم راه یافته آغاز شد.

تیم‌های سپاهان اصفهان، خیبر خرم‌آباد، ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و استقلال تیم‌هایی هستند که با عبور از سد رقبای خود به این مرحله راه یافته‌اند. علاوه بر مدیران تیم‌ها که نماینده باشگاه‌های خود در مراسم قرعه کشی بودند، سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی نیز در این مراسم حاضر شدند.

برنامه این مرحله به شرح زیر است:

پرسپولیس - استقلال
ملوان انزلی - خیبر خرم آباد
فولاد خوزستان - سپاهان
گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک

* نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است.

نتایج دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

خوشه طلایی ساوه صفر - سپاهان اصفهان ۲
خیبر خرم‌آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر
نساجی مازندران صفر - ملوان بندر انزلی یک
گل‌گهر سیرجان ۳ - پارس جنوبی جم صفر
شاهین بندر عامری یک - پرسپولیس ۴
آلومینیوم اراک ۲ - تراکتور تبریز صفر
قشقایی شیراز یک - فولاد خوزستان ۲
استقلال ۲ - ذوب‌آهن اصفهان یک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    آخ جون دربی،خدایا شکرت این بار هم پیروزی را حذف میکنیم مثل سال قبل
    • عموشهرام ش IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آخ جون دوباره ميخايم شادی گل ال کثير وببينيم
    • عموشهرام ش IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      قیافه ششششششششاه فرهاد باديدن این قرعه ديدنيه،ایستگاه آخر.....وايسا دنیا من ميخام امجدیه پیاده شم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      تیم تاج کبیر (استقلال)در 5 شهریور 1399 در دربی جام حذفی، پرسپولیس حکومتی رو در مقابل چشم 60 میلیون بیننده تلویزیونی 6 تایی کرد و از اون به بعد پرسپولیس حکومتی به شیشپولیس حکومتی تغییر نام پیدا کرد. پس هواداران استقلال و سایر تیم ها توجه کنند از این به بعد، فقط از واژه شیشپولیس حکومتی باید استفاده کنید.
    • سعید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پنالتيو که استاد اسدی ام گل ميکنه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      وقتی استقلال شفر را با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی نابود کردند شفر و استقلال درخواست کردند فقط چند هفته بازی سوپرجام عقب بیفته تا بتونن تیم رو آماده کنن اما در کمال تعجب دیدیم که 3 روز قبل از مسابقه نتیجه رو 3 بر صفر به نفع شیشپولیس حکومتی زدند و یک جام جعلی کاغذی به شیشپولیسی ها اهدا کردند. اما قبل از شروع فصل جاری سازمان لیگ اعلام کرد سوپرجام 5 ابان 1399 برگزار می شه ولی بعد دیدند شیشپولیس مشکل مدیریت داره و چندین بازیکن شیشپولیس آمادگی حضور در بازی سوپرجام رو ندارن. برای همین به صورت دستوری بازی سوپرجام رو نه تنها چند هفته بلکه بیشتر از 7 ماه بازی سوپرجام فصل پیش رو به خاطر شیشپولیسی ها به تعویق انداختند تا به مرز کامل آمادگی برسند. در اصل باید همان موقع که شیشپولیس نمی تونست در 5 آبان در بازی شرکت کنه نتیجه رو 3 روز قبل از بازی یعنی در 2 ابان، 3 بر صفر به نفع تراکتورسازی می زدند. باز هم شاهد یک جام مهندسی دیگر به شیشپولیس خواهیم بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      فرهاد مجیدی در 5 شهریور 1399 یحیی گلمحمدی رو 6 تایی کرد و حالا نوبت یحیی گلمحمدیه که نشون بده چقدر مربی کار بلدیه و آیا می تونه انتقام 6 تایی شدن از فرهاد مجیدی رو بگیره یا همچنان مثل بازی های گذشته با نگرفتن پنالتی روی مهدی قایدی می خواد به صورت مهندسی شده برنده دربی بشه. یادمون نرفته توی همین فصل در دربی رفت پنالتی روی مهدی قایدی دقیقه 10 گرفته نشد تا استقلال دو بر صفر جلو نیفته و در بازی برگشت هم پنالتی دقیقه 3 روی مهدی قایدی باز هم گرفته نشد و 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم شیشپولیسی های حکومتی شد. فعلا که فرهاد یحیی گلمحمدی رو 6 تایی کرده ببینیم یحیی گلمحمدی می تونه فرهاد رو 6 تایی کنه یا نه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      فرهاد مجیدی، بازیکنان استقلال و هواداران استقلال باید بدونن شیشپولیسی های حکومتی 11 نفره مقابل استقلال بازی نمی کنن بلکه یک تیم کامل مهندسی کننده بازی بیرون زمین برای شیشپولیسی ها در حال فعالیت میشن و توی زمین هم شیشپولیس 12 نفره بازی می کنه که داور یار 12 شیشپولیس خواهد بود.
    • زاگرس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      خدایا قراره چه روزگار خوشی رو سپری کنیم!!!!از مسوولین کیسه کش لیگ تقاضا مندیم بازی دربی رو تو هفته بعد سوپر جام برگزار کنن،،،قهرمانی سوپرجام،،،حذف کیسه و مافیای پشتش،،،راستی چه حالی میده حذف فرهاد تو جام حذفی بعد کوتاه کردن دستش از قهرمانی لیگ به دست پرسپولیسه قهار...
    • اشکان IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      خدایا شکرت درسی به این بچه پرو اسدقلالی جک تری دی بدیم که برای همیشه بره اونجایی باید میرفت
    • زاگرس IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      راستی چرا تاریخ مسابقات ودربی مشخص و اعلام نشد....به هواداران پرشمار پرسپولیسی هشدار میدم که این مسئله خیلی مشکوکه،،،سازمان لیگ می‌دونن که تیم کیسه حکومتی بخاطر قرارداد های تیلیاردی وبخور بخور شدید دچار مشکل وهرج ومرج شده،،پس تاریخ مسابقه رو این قدر کش میدن که شرایط این تیم بی افتخار ومصرفی ، مهیا وخوب بشه،اون وقت برگزارش میکنن.«قابل توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس»
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران! در تایید حرفاتون اینم اضافه کنم فصل بعدش صیادمنش و پاتوسی و منتظری و سهرابیان هم از استقلال رفتن.. لطفا درمورد فصلی که صیادمنش رو وسط فصل ترانسفر کردن هم بگید درمورد رفتن پژمان منتظری رهبر خط دفاع استقلال هم بگید. درکل با تمام حرفاتون موافقم و خواستم بگم پاشیده شدن تیم شفر فقط یه بخش قضیه ست.وگرنه ما سال بعدش هم تیممون پاشیده شد
    • شمسعلی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آقا یکی به من بگه تا اون موقع وزیر هست یا نه؟ حالا شکست رو گردن کی بندازیم!
    • پاسخ به سعید IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پس قبول داری اگه توی دربی رفت و برگشت لیگ برتر، پنالتی هایی که روی مهدی قایدی شد و داورها نگرفتند گل می شد و استقلال هم دربی رفت و هم دربی برگشت رو می برد. پس با دونستن اینکه پنالتی ها گل می شه پنالتی های استقلال رو نگرفتند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پاسخ به نادی اللنگ الحکومتی:........تو بین بازیکن هایی که نام بردی پاتوسی و پژمان منتظری بازیکنان مهمتری برای استقلال بودن. اگه یادت باشه بازی استقلال و العین امارات که شفر سرمربی استقلال بود چقدر خط دفاع استقلال مستحکم بود و توی اون بازی خیلی بیشتر مشخص بود که پژمان منتظری ستون اصلی خط دفاع استقلاله و به قول شما رهبر خط دفاع و قشنگ بازی پژمان منتظری به چشم می اومد حتی من تک تک ضرباتش توی خاطرم هست. اصلا با رفتن پژمان منتظری دفاع استقلال رو نابود کردن و همچنان استقلال فاقد چنین رهبری در خط دفاعش هست.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پاسخ به نادی اللنگ الحکومتی:........در مورد پاتوسی بگم اولش که به استقلال اومد کسی فکر نمی کرد این بازیکن با این اضافه وزن انقدر عالی کار کنه ولی بعدا که فهمیدن سریعا برای فراری دادنش دست به کار شدن. اگه یادت باشه محمدحسین زاهدی فر همون داوری که آبشار استنلی کیروش رو پنالتی اعلام نکرد و استراماچونی اعتراض شدیدی کرد و توی مصاحبه بعد بازی گفت اگه لیگ مهندسی شده بگید ما هم بدونیم همون داوری بود که گل مهدی قایدی در آخرین بازی لیگ رو مردود اعلام کرد تا به جای استقلال، پرسپولیس قهرمان بشه. همین داور باز توی بازی استقلال و سپاهان قرار دادن و گل سالم استقلال رو مردود اعلام کرد و یک پنالتی هم برای استقلال نگرفت ولی پاتوسی دقیقه 97 با گلی که زد استقلال رو برنده کرد و اونجا بود که مهندسین لیگ برتر از روی خشم و عصبانیت تصمیم گرفتن هر طوری شده باید این بازیکن رو فراری بدن. حالا همون داور در دیدار رفت استقلال و پرسپولیس در این فصل پنالتی دقیقه 10 رو برای استقلال نگرفت. اول همه فکر می کردن این داور سپاهانیه ولی بعدا توی بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد این داور لنگیه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پاسخ به نادی اللنگ الحکومتی:........استراتزی بابا مسعود در این چند سال بی ثبات سازی استقلال چه در کادر مربیان، چه در بازیکنان بوده و تمامی اینکارها رو با دست نشانده هاش در هیئت مدیره استقلال و با همکاری مدیران عامل استقلال انجام میداده و از اون طرف ثبات پرسپولیس حکومتی در دستور کار بوده. همچنین با ایجاد بحران درون استقلال سعی کرد نذاره استقلال به مقام قهرمانی آسیا و لیگ برتر برسه. البته به دلیل ایمان نداشتن به روز قیامت نمی دونه چند سال قلب 40 میلیون ها هوادار استقلال رو شکسته و چند سال چه ظلم هایی به این هواداران پرشور استقلال کرده و به هواداران استقلال ظلم کرده و خداوند خودش فرموده الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آخرین دربی مهندسی شده توسط بابا مسعود. خداحافظ بابا مسعود، خداحافظ آذری جهرمی، خداحافظ دولت ناامیدی. فقط منتظرم ببینم شیشپولیسی های حکومتی می تونن توی دوران وزیر جدید ورزش هم 4 سال یا 5 سال پشت سر هم قهرمان بشن و جام های جعلی و و کاغذی بگیرن. مطمئنا ایت الله رئیسی این اجازه رو به کسی نمیده توی لیگ برتر مهندسی صورت بگیره و دوران سیاه مهندسی به پایان می رسه.
    • حمید علوی CA ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      کاش این مرحله به هم نمیخوردن. حذف شدن هر کدوم از این دو‌ تیم حیفه. خوب بود دربی فینال داشتیم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      پاسخ به نادی اللنگ الحکومتی:........بد نیست یادی بکنیم از دکتر فتح الله زاده و مرحوم ناصر حجازی که در سال 1999 با دست خالی و با رقابت با تیم های شرق و غرب اسیا به طور همزمان تونستن استقلال رو نایب قهرمان آسیا کنن چیزی که لنگیای حکومتی بعد از 19 سال از اون تاریخ تازه به این مقام رسیدن و از خوشحالی تو پوست خودشون نمی گنجیدن. چیزی که برای لنگیا آرزو بوده 19 سال قبلش برای دکتر فتح الله زاده خاطره شده بود. البته خود برکناری دکتر فتح الله زاده از بزرگترین ضرباتی بود که بر پیکر استقلال وارد کردند و این کار توسط امیررضا خادم کشتی گیر و بالا دستیش به استقلال وارد شد و مدیرعاملی تمام استقلالی و کاردان و عاشق استقلال رو از این تیم جدا کردند. اگه دکتر فتح الله زاده بود هرگز به مسعود سلطانی فر اجازه نمی داد در استقلال مهندسی بکنه و تیم رو وارد بحران های ساختگی بکنه
    • کیسه زباله IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      یکیمیخواد به این کیسه کشایی که میگن ما پرسپولیس رو شیش تایی کردیم ازشون بپرسم .تو کدوم دقیقه از بازی شما گل زدی؟؟
    • لنگ خاص IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      آقای علوی،اتفاقا خوب موقعی خوردیم بهشون ،شک نکن میبریمشون وروشونو کم میکنیم
    • یکی دهن این کیسه‌کشو پلمپ کنه IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      مرحله قبل تیم‌ دسته دومی‌ رو حذف کردیم این مرحله تیمی رو حذف میکنیم که یکی از افتخاراتش قهرمانی تو دسته سه است!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      پاسخ به لنگی ها مافیای فوتبال ایران اون دربی برگزار نشده سوپر جام مسئله ای داشت که هیچکدامتان متوجه نشدید از اون جا که اون بازی تماشاچی داشت و مثل امروز مسابقات بی تماشاچی نبود سیاسیون وقت ایران هم که خیلی به ندرت راضی به دربی می شدند که در چهارچوب رقابتهای حذفی بود چون امکان تساوی وجود نداشت و اینها به شدت از مسائل بعد بردن یکی از دو تیم می ترسیدند و تا حد امکان زور می زدند بازی های حذفی که امکان تساوی قاعدتا در اون وجود نداره برگزار نشه رقابتهای لیگ هم که انجام می دادند نهایت زور را می زدند مساوی بشه
    • در جواب به لنگ مافیای ورزش IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      وجدانن خودت خندت نمیاد از این حرفات؟شب چطور خوابت میبره؟بازیکنای که اسم بردی خودشون رفتن به قول گفتنی برای اینده ای بهتر رفتن تیم های خارجی مثل رفتن طارمی ترابی بشار رسن شجاع بیرانوند رامین رضاییان و و و .اون وقت اینا رو میزاری پای تضعیف کیسه؟؟کیسه؟؟کیسه چی باشه که تضعیفش کنن ؟بازی قبل تک به تکو افساید گرفتن الکی بازیکنتون تو بازی نیم فصل اول باید اخراج میشد که نشد اینا اشتباه داوری هستن به قول برهانی اصلا نظر کارشناسا مهم نیس.
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      داداشای پرسپولیسی، حسابی گرخیدینا. قشنگ معلومه. نترسین داداشا بیشتر از ‌دو سه تا بهتون نمیزنیم. کجان پس عامو ابرام شاعر پرسپولیسی و‌ میلادجان آتش بندر و امیرجان پرسپولیسی. نفس کش.
    • ابرام به حمید خان علوی US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      ======ای حمید خان مرد شوخ و نازنین .......... از چه دایم میزنی لاف این چنین=========== ======هر کجا دربی بُدی ما برده ایم ........... بعد دربی هم بسی خندیده ایم ============ =====دربی آینده را هم می بریم ................. خوب میدانی که ما اهل دل ایم ========== =====بردن دربی درون خون ما ست ................ ترک عادت موجب اندوه ماست ======= ======کرکری هایی چنین جدی مگیر ............. دربی اندر پشت دربی هست و پیر====
  • امید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    لطفا تاریخ بازی رو بفرمایید ک مطمئن باشیم بابامسعود هستش یا ن چون با این وضعیت امیدی نیست
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      من بی طرفم و برام هم مهم نیست کی برنده لیگ درپيتيه
    • آبی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      امید استقلال به خداست باخدا باش و پادشاهی کن آبی هاباهمت و تلاش عرق ریختن دنبال برد صدرصدی باشند
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    وای دوباره قراره دقیقه سه پنالتی ما گرفته نشه
  • مجید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    ای بابا بازم لنگی ها باید 6 تایی بشن خخخخخخ
  • حماسه قشقایی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    داور دربی از همین الان یه پنالتی استقلال رو نمیگیره
    • پرسپولیسی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      منطق آبی ها خیلی عجیبه،اگه دربی رو ببرن به خاطر زحمات خودشونه اگه ببازن همه چی تقصیر داور اگه پرسپولیس ببره شانسی در کار بوده/:
    • دخی استقلالی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      پاسخ به پرسپولیسی: منطق ما استقلالی ها عجیب نی،معلومه بخاطر زحمات خودمون میبریم،هر وقتم باختیم بخاطر نا دلواری ها بود (نگرفتن پنالتی و.......)شما پی پی(پی پی معروف به پرسپولیس)ها هم که همیشه داور و می‌خرید
  • مافیای قرمز IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    ای ول. این بار اگه داوری به نفع لنگ سوت نزنه نسخه شون پیچیده است!
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    امیدوارم عیسی انتقامش کامل کنه
  • فوتبال پاک IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    الان بابامسعود زنگ میزنه میگه یه داور بذارین این بازی رو هم واسه لنگ ما خوب دربیاره
  • دنیای بدون لنگ IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    یویو خان دیگه کارت تمومه
  • محسن IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    نباید این تیم دسته سومی رو دست کم بگیریم، بلخره جام شگفتی هاست و این تیم ناشناخته تا اینجاش هم خوب اومده بالا
    • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      پس پارسال به وسیله یک تیم دسته سومی حذف شدید؟اگر اینطوری است که مایه خجالت است.
  • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به خدا قسم میخورم مافیای قرمز تاریخ بازیها رو یه جوری تنظیم مییکنن که امیری و کامیابی نیا به بازی برسن. این خط اینم نشون
    • ناشناس IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آره والا. اونا مصدومن و پیروزی بدون اونا بازی نمیکنه. هر کاری میکنن که بازی عقب بیفته
  • نون خ IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    تسلیت به ابرام سفارشی، افشین فرشچی، یویو درصدی و همه بزرگهای فامیل لنگ!!
    • Perspolis IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      خوشم میاد طوری حرف میزنین هرکی ندونه فکر می‌کنه جای پرسپولیس استقلال متفاوته
  • لنگ ورزشی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    افشین فرشچی: قسم جلاله میخورم دوست داشتیم با استقلال بازی کنیم (عرق پیشانی ناشیی از ترس خود را پاک میکند!!)
  • عشقپولیس DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بازم مثل همیشه پرسپولیس دربی رو میبره ... شیش تاییا از الان دارن کابوس عیسی آل کثیر رو میبینن
  • مافیای قرمز IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    فاتحه مع الصلوات...
  • ناشناس IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اخ اخ از همین الان اسقلالیا شروع کردن حرفای پوچ و تکراری زدن چون میدونن برنده این بازی کیه
    • ... IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      دقیق سه خودشونو نندازن زمین صلوات
  • بنده خدا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به قول فریبرز باغمیشه: کجای کاری آقای گل محمدی؟ بازی رو باختی جهان سومی
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      خخخ پژمان جمشیدی یه پرسپولیسیه کجای کاری فری جک تری دی
  • كيسه خاص IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اى كيسه كش خاص رودار ؛ هنوز از باختتون تو ليگ برتر 1 ماه نگذشته. يادتون رفته سرورتون پرسپوليس كبير، در تاريخ ١٤٠٠/٢/٢٤ در آخرين دربى كيسه كشا را با شكست تحقير كرد. چقدر اين باخت را زود فراموش كرديد! حال اگه 10 بار ديگه هم دربى برگذار بشه بجز شكست نتيجه ديگه اى نصيب كيسه كشا نخواهد شد.
  • مهدی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    عیسی اینبار با اون دست خوشحالی میکنه خخخخ
  • ایمان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    امسال همه ش با تیم های لیگ دویی مثل بندر عامری و ... تو جام حذفی بازی داشتیم، خدا رو شکر تو این مرحله هم خوردیم به تیمی که از لیگ دسته 3 اومده بالا
  • آنتی دروغگو! IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به فرشچی بگین این بار کوراهی رو هم با خودش بیاره! خخخخخخخخخخ
  • ع IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    الان رسول پناه از استقلالی ها خوشحال تره
  • لنگ ورزشی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    درصدیا، فرشچیا، دیگه تموم ماجرا
  • نون خ IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    خب تکلیف فوتبال امسال هم مشخص شد. استقلال قهرمان جام حذفی، سپاهان قهرمان لیگ. پیروزی هم میتونه برای سلامتی بازیکناش ورزش کنه خخخخخخخخ
  • کیسه برعکس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حال کیسه های لاجوردی دیدنیه. تو لیگ که هچ اینجا هم پوچ. فرناز بای بای خخخ
  • فرشچی ششپولیس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    انشاالله شیرفرهاداستقلال مثل پارسال که ۶بر۲بردندامسال هم تکرار میکنند پارسال باآنهمه مشکلات که مدیر امل وقت باشگاه که برای شاه فرهاد درست کرد، باقدرت حذفتون کردیم
  • مافیای کیسه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    تو دربی قبل که پنالتی و موقعیت تک به تک و اخراج بازیکن شیشتاییها رو نگرفتن، آخرشم طلبکار بودن. ببینیم تو این بازی کدوم داور چه دسته گلی باز میخواد به آب بده! گو اینکه با داور و یار دوازدهم باز میبریمتون. دسته سه‌ایهای دوپینگی با ۸۰۰ میلیارد و ارز نیمایی و دوپینگ دسته‌ جمعی و داور هم میبریمتون پوشالیها. منتظر اشک تمساح فرناز پولشو هم هستیم.
    • طاها IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      دادا حالت خوشه نامصن؟ بخدا هر بازی برا استقلال نا داوری هست بعد شما تازه ب داور اعتراض میکنین لنگی ها چندی رو دارن
  • خراطها IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    یکی نیست به این کیسه بگه آخه شما تو بازی گل بزنین چکار دارین پنالتی گرفته شد یا نشد دلخوش به پنالتی نباشین
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    امید اول واخر لنگ فقط به داوریهاست مافیای لنگ به دنبال داوری مثل اکبریان هست تا بازی را براشون دربیاره
  • خشايار IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    دربي رفت كيسه كشها بايد روزي صدبار دعا احمد نور كنن كه نزاشت يه فضاحت بزرگ براشون پيش بياد مگر نه 5 شش تا بايد ميخوردن دربي برگشت دوتا شوت نتونستن از پشت هجده بزنن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    اگه کرونا نبود و مسابقات با تماشاگر بود به صورت خودجوش پیروزی و استقلال در مسابقات حذفی به هم نمی خوردند!!! یادتون که هست از سال نود تا نود و هشت حتی یک بار هم در جام حذفی به هم نخوردند قبل سال نود هم بسیار بسیار معدود بهم در حذفی می خوردند چون آقایان اینجا نمی توانستند شاهد مساوی این تیمها باشند!
  • ناصر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    از همین الان کیسه کشا دنبال مقصر باخت شون میگردن بابا رو که نیست به خدا بزارین نزدیک دربی بشه بعد دنبال مقصر بگردین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی