نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش جالب آقای خاص به بهبودی اریکسن/ خدا به آن فوتبال نگاه می‌کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو درباره با شرایط کریستین اریکسن در بازی فنلاند و دانمارک گفت: معتقدم خدا در آن لحظه به فوتبال نگاه می‌کرد و همه چیز با هم باعث شد که اریکسن در کنار خانواده‌اش باشد و زنده بماند.

خبرورزشیژوزه مورینیو که این روزها برای «تاک‌اسپورت» رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را کارشناسی می‌کند، درباره اتفاقی که برای کریستین اریکسن ستاره دانمارک رخ داد، اظهار نظر کرد.

سرمربی فصل آینده رم گفت: «امروز دیگر نمی خواهم درباره آنچه دیروز اتفاق افتاد فکر کنم. فکر می کنم امروز را باید پاس بداریم، نه اینکه غمگین باشیم. امیدوارم فوتبال به سمتی برود که در همه جا شاهد حضور پزشکان و متخصصان باشیم. همچنین معتقدم خدا در آن لحظه به فوتبال نگاه می‌کرد و همه چیز با هم باعث شد که اریکسن در کنار خانواده‌اش باشد و زنده بماند. این اتفاق بسیار مهمتر از فوتبال بود، اما در عین حال معتقدم که این حادثه ارزش‌های خوب فوتبال را نیز نشان داد. عشق، همبستگی، روحیه خانوادگی. این حادثه فقط مربوط به خانواده اریکسن که نه، بلکه مربوط به خانواده فوتبال بود. فوتبال مردم را دور هم جمع می‌کند. من دیروز دعا خواندم و گریه می کردم، اما چند میلیون نفر در سراسر دنیا این کار را کردند. من مطمئن هستم شرایط بسیاری اینگونه بود، چون فوتبال می‌تواند مردم را دور هم جمع کند. البته من با اریکسن صحبت نکردم، اما امروز صبح با هویبیرگ حرف زدم و او خیلی خوشحال بود. خبر خوبی بود، بنابراین من فکر می‌کنم حالا لحظه‌ای برای جشن گرفتن است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی