عکس| واکنش کنعانی - قایدی پس از اعلام دربی حذفی/ رقبای رفیق در منامه!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قایدی بازیکنان سرخابی هم تیمی‌هایی هستند که باید چند هفته دیگر در شهرآورد دیگری مقابل هم قرار گیرند. 

خبرورزشی - تمرینات تیم ملی برای برگزاری دیدار فوق العاده حساس مقابل عراق، یکشنبه شب در ورزشگاه النجمه منامه برگزار شد و ملی پوشان نکات تاکتیکی کادرفنی برای بازی مهم و حیاتی روز سه شنبه را مرور کردند.

در این تمرین، حسین کنعانی زادگان و مهدی قایدی دو بازیکنی که از ابتدای برپایی اردوی تیم ملی در کیش وارد یک رفاقت صمیمی با همدیگر شده اند و اغلب با هم دیده شده اند، این بار نیز همراه با هم وارد زمین محل تمرین شدند تا خود را برای دیدار با عراق آماده کنند.

طی فصول اخیر، قایدی و کنعانی زادگان در شهرآوردهای تهران رقابت فوق العاده هیجان انگیزی با یکدیگر داشته اند و نبردهای این دو نفر گاه با برتری مدافع سرخپوشان به پایان رسیده و گاه نیز با گلزنی و درخشش قایدی همراه بوده است.

این دو بازیکن که از مهره‌های کلیدی تیم دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شوند، در تیم‌های خود نیز جزو عناصر مهم و غیر قابل جایگزین سرخابی‌ها به شمار می‌آیند و همین توانایی‌های بالا و درخشش این دو نفر بود که کادرفنی را مجاب به حضور آنها در تیم ملی کرد.

عکس| واکنش کنعانی - قایدی پس از اعلام دربی حذفی/ رقبای رفیق در منامه!

روز یکشنبه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال و پرسپولیس باید در شهرآوردی حساس و مهم به مصاف هم بروند. جدالی که به عنوان یک نبرد انتقامی برای قایدی و هم‌تیمی‌هایش محسوب می‌شود و کنعانی نیز قصد دارد با ممانعت از گلزنی باشوی کوچک، زمینه ساز دبل مجدد پرسپولیس در فوتبال ایران شود.

قطعا تا چند هفته دیگر نبرد قایدی و کنعانی زادگان دیدنی خواهد بود ولی این دو نفر این روزها بدون توجه به اخبار باشگاهی، در پی موفقیت تیم ملی هستند. تمام تمرکز دو مهره اصلی سرخابی‌های پایتخت معطوف دیدار با عراق است و آنها یکشنبه شب نیز بی خیال دربی حذفی، تمرینات خود را برای جدال با عراق از سر گرفتند. 

دو بازیکنی که در دو پست کاملا مجزا و متفاوت، به دنبال موفقیت تیم ملی و حضور در جام جهانی بوده و بدون توجه به جدول حذفی و شهرآورد تهران، به دنبال پیروزی مقابل عراق، رقیب دیرینه تیم ملی ایران هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    دوتا نچسب
  • رضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    بابا با هم ر قیب ورفیق هستن .دشمن که نیستن . البته یکسری از افراد مثلا طرفدار تندرو همه چی رو سیاه وسفید میبینن . که درواقع اینا در همه جاها آفت جامعه هستن . متاسفانه فحش وناسزا و کتک کاری و.... انجام میدن
  • پوکرررررررررررر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    عه عه عه چه لباس تمرین بدرنگی. حال بهم زنه .بولع بولع بولع :O

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی