قلی‌زاده به ایران بیاید به پرسپولیس می‌رود/ گل زدن به پرسپولیس را بیشتر از همه تیم‌ها دوست دارم/ به پرسپولیس گل بزنی کل فصل راحتی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

امید نورافکن یکی غایبان اردوی تیم ملی به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت نتوانست ملی‌پوشان فوتبال ایران را در منامه بحرین همراهی کند.

خبرورزشی - امید نورافکن، مدافع تیم سپاهان شب گذشته در گفتگو با برنامه ضربه آزاد ابتدا در مورد وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: برای شخص من، مصدومیتم فکر نمی‌کنم بدموقع یا خوش‌موقع بوده باشد؛ من اصلا این‌گونه فکر نمی‌کنم و سعی می‌کنم چیزهایی که در زندگی‌ام پدید می‌آید، به آن‌ها مثبت فکر کنم و امیدوارم تیم ملی در بازی آخر مقابل عراق برنده بازی باشد و من هم با تمام وجودم خوشحال خواهم شد؛ در بازی مس رفسنجان ما بازی را با پنج گل از حریف جلو بودیم، توی یک صحنه پیش آمد که برای بازپس‌گیری توپ تلاش می‌کردم و آن اتفاق افتاد و دکترها تشخیص دادند که باید ۳ هفته تا یک ماه استراحت کنم که از تا الان ۳ هفته و دو روز استراحت داشته‌ام.

وی افزود: تشکر می‌کنم از دکترهای تیم‌مان که به من کمک کردند، تمرینات گروهی را شروع کردم و با تیم ادامه می‌دهم و تقریبا یک هفته کنار تیم تمرین کردم و سه‌شنبه با آلومینیوم اراک بازی داریم که امیدوارم بتوانم بازی کنم.

مدافع سپاهان اضافه کرد: امیدوارم در ادامه راه بتوانم به تیم سپاهان کمک کنم و بتوانیم به خواسته‌مان که همه آن را می‌دانند و آرزوی خودم که خودم را مستحق قهرمانی می‌دانم، به آن برسم و اگر نرسم واقعا برای من به حسرت تبدیل می‌شود و دوست دارم قهرمان امسال شویم؛ شما الان گل زده تیم سپاهان را نگاه کنید و با تمام تیم‌ها از جمله پرسپولیس مقایسه کنید، برای همین می‌گویم که ما با اختلاف دو برابر نسبت به تیم دوم فقط گل زدیم.

نورافکن افزود: یک پیروزی ۶ گل داشته داشتیم که فکر نمی‌کنم تیمی امسال آن را انجام داده باشد، برتری پنج گله و چهار گله و سه گله هم داشتیم. این خودش یکی از نکاتی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم که تیم ما یکی از بهترین‌هاست و حتی می‌توانیم بگویم بهترین است.

وی در مورد پیش بینی خود از قهرمان لیگ در پایان فصل اظهار داشت: دو تعطیلی در لیگ برتر داشتیم که در هر دو تعطیلی تیم ما صدر جدول بوده است، تعطیلی قبلی که در عید نوروز بود که فکر می‌کنم برای تیم ملی بود و این تعطیلی که بازهم برای تیم ملی است، تیم سپاهان صدر جدول است؛ می‌دانم هواداران سپاهان این مسئله را می‌دانند و حتی هواداران استقلال و پرسپولیس هم می‌دانند که سپاهان حقش امسال قهرمانی است و اگر قهرمان هم نشود، هواداران تیم‌مان می‌دانند که ما همه تلاش و زحمات و هر کاری که بگویند را انجام داده‌ایم.

نورافکن در مورد تیم ملی و دیدار پیش رو مقابل عراق گفت: آن‌طور که من جدول تیم ملی را دیدم، فکر می‌کنم عراق با ۱۷ امتیاز اگر اشتباه نکنم، حتی با باخت مقابل تیم ما صعودش قطعی شده و ما این‌جه تیم‌مان می‌ماند که باید با همان حس و حالی که هم‌تیمی‌های عزیزم مقابل تیم ملی بحرین داشتند، با همان حس و حال جلوی عراق به میدان بروند؛ بحث جبران کردن باخت قبلی مقابل عراق است که داشتیم و من این حس خوب را به عنوان بیننده و طرفدار تیم ملی کشورم داشتم که وقتی‌ها بچه‌ها مقابل بحرین سه بر صفر به پیروزی می‌رسند، همین‌طور هنگ‌کنگ و کامبوج در سطح‌های پایین‌تر.

وی افزود: امیدوارم یکی از بهترین عملکردها را بازیکنان کشورمان داشته باشند تا بتوانیم مقابل عراق حریف سنتی‌مان پیروز شویم و به عنوان تیم اول و سرگروه به مرحله بعدی برویم و در نهایت جام جهانی.

نورافکن در پاسخ به این سوال که اگر به بحرین گل می‌زد چه خوشحالی‌ بعد از گلی انجام می‌داد هم گفت: من خوشحالی گلم اگر به بحرین یا تیم‌های دیگر گل می‌زدم، فقط و فقط پرچم کشورم را نشان می‌دادم؛ واقعا نمی‌دانید که چقدر حس و حال خوبی دارد وقتی شما برای تیم ملی کشور دارید بازی می‌کنید و حس و حال فوق‌العاده‌ای است و نمی‌توانم آن را توصیف کنم. انشالله که سه‌شنبه شب تیم ملی فوتبال ایران بتواند یک حس و حال خوب به کل کشور بدهد و بتوانند عراق را شکست بدهند و به عنوان تیم اول صعود کنند. من می‌گویم تیم ملی دو بر یک عراق را شکست می‌دهد و امیدوارم یکی از گل‌هایمان را مهدی قایدی بزند و دومین گل را هم مهدی طارمی.

وی ادامه داد: دوست دارم بهترین باشم در ایران و هم‌چنین تیمم در چنین وضعیتی باشد و به همین علت هم بود که سپاهان را انتخاب کردم، تقریبا دو سال است که اینجا هستم که واقعا هم لذت می‌برم، هم آرامش دارم و هم فوتبالم در حال پیشرفت است؛ با آقای قلعه‌نویی و نویدکیا کار کردن که یکی از یکی بهتر و خیلی خوشحالم که امسال تیم‌مان هر بازی دارد بهتر می‌شود و به زمین می‌آییم و پنج شش گل می‌زنیم. اگر بازی را مساوی کنیم، بازی بعدی به سرعت بر می‌گردیم و برنده می‌شویم.

امید نورافکن

مدافع سپاهان در ادامه یاد آور شد: جلوی پرسپولیس ۶ دقیقه وقت اضافی دادند، ۲ دقیقه کمتر می‌گیرند ما می‌توانستیم در همان ۲ دقیقه ۳ ۴ موقعیت دیگر خلق کنیم و حتی بازی را ببریم؛ این‌ها چیزهایی هستند که واقعی‌اند و باید به آن‌ها بپردازیم. خیلی خوشحالم که زیرنظر آقای محرم نویدکیا و هم‌چنین کادرشان دارم کار می‌کنم. همین پرداختی‌های تیم سپاهان یکی از دلایلی است که فوتبالیست‌های خوب و بزرگ به تیم خوب سپاهان می‌آیند؛ کل فوتبالیست‌هایی که در کشورمان بازی می‌کنند، خوب می‌دانند که سپاهان چه در اصفهان و چه در کل کشور هوادار دارد. من اگر به مجری‌ای جواب دادم که پرداختی‌های سپاهان خوب است، یعنی از حضورم در سپاهان راضی هستم و در این تیم آرامش دارم.

نور افکن در مورد حضورش در سپاهان هم توضیح داد: من می‌خواهم کوتاه بگویم که از حضور در سپاهان راضی هستم، استادیوم خوب و امکانات خوب، هواداران خوب، کادرفنی خوب، مدیریت خوب و ...؛ فوتبالیست چه چیزی از این‌ها بیشتر می‌خواهد داشته باشد، فکر نمی‌کنم چیزی باشد که من بخواهم در تیم‌های دیگر به دنبال آن باشم و از سپاهان جدا شوم.

وی در مورد اینکه دوست دارد به چه تیمی گل بزند هم خاطرنشان کرد: گل زدن به پرسپولیس را بیشتر دوست دارم؛ دلیلش این است که واضح بگویم وقتی جلوی تیم پرسپولیس داری بازی می‌کنی، بازی پخش زنده است و پرسپولیس تیم خوب کشورمان است و به اندازه سپاهان دارد قهرمانی کسب می‌کند؛ قدرت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اندازه هم است و هر سال برای قهرمانی جنگ دارند و این رقابت چه ما به تهران می‌رویم و چه آن‌ها به اصفهان می‌آیند ادامه دارد. برای من این فوق‌العاده‌ست و می‌دانم که وقتی هر بازیکنی که به پرسپولیس گل می‌زند، در تیمش محبوب می‌شود؛ مثلا محمد محبی و آن گلی که به پرسپولیس زد، حتی اگر تا آخر امسال هم گل نزند، همان گل مقابل پرسپولیس برایش بازتاب خوبی داشت و من هم دوست دارم بیشتر از تیم‌های دیگر به پرسپولیس گل بزنم.

مدافع سپاهان در ادامه گفت: احسان پهلوان هم اگر اشتباه نکنم دوست داشت به سپاهان بیاید؛ یا بقیه بازیکنانی که در تیم‌های دیگر بازیکنان می‌کنند به نظر من به این درک رسیده‌اند که سپاهان یکی از بهترین تیم‌هاست، راحت می‌توانم بگویم بهترین است. من خودم با گوش خودم شنیدم که سرپرست تیم پرسپولیس آقای پیروانی گفتند که تیم خوب سپاهان با امکانات بالا، یعنی آن‌ها هم قبول دارند که تیم سپاهان، تیم خوب و پرقدرتی است و وقتی به اصفهان می‌آیند از قدرت این تیم آگاه هستند و می‌دانند با چه تیمی بازی دارند. من می‌خواستم بگویم که احسان پهلوان هم دوست داشت به اینجا بیاید و در بازی با پرسپولیس هم من تمام توانم را گذاشتم، به این حس رسیده بودم که اگر آن چهار پنج اضافی را داور بازی می‌گرفت، می‌توانستیم بازی را پیروز شویم؛ امیدوارم در جام حذفی شرایط طوری پیش برود که بتوانیم دوباره با پرسپولیس بازی کنیم.

نورافکن در مورد تمدید قرارداد بازیکنان این تیم اظهار داشت: چهار پنج بازیکن هستند که باید آن‌ها را به چالش «تمدید قرارداد فوری» دعوت کنم؛ عزت پورقاز، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، پیام نیازمند و سجاد شهباززاده. این بازیکن پنج بازیکن که همگی آن‌ها را دوست دارم و دوست دارم که سال آینده در کنار من باشند و باهم بازی کنیم، اما یک کدام‌شان را نمی‌توانم انتخاب کنم و همگی آن پنج بازیکن را به این چالش دعوت می‌کنم.

وی ادامه داد: من می‌دانم شاید هم دوست نداشته باشند که بگویم ولی علی قلی‌زاده پرسپولیسی است؛ واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید، این تیم را انتخاب می‌کند؛ ولی من اگر بخواهم یک بازیکن را خارج از تیم سپاهان دعوت کنم تا به این تیم بپیوندد، مهدی ترابی را انتخاب می‌کنم و دوست دارم که بیاید اما او هم بازیکن تیم رقیب ما است و فکر نمی‌کنم به او اجازه جدایی بدهند. قبل از مهدی ترابی، وحید امیری را به حضور در سپاهان دعوت می‌کنم. فکر نمی‌کنم مقابل تیم ملی بحرین یکی از بهترین بازیکنان و نفر اول در ترکیب تیم ملی بود، نیمه اول هم که بازیکنان تیم ملی سرحال نبودند، او بهترین بازیکن تیم‌مان بود؛ من ابتدا دوست دارم وحید امیری به سپاهان بیاید و سپس مهدی ترابی.

نورافکن در مورد سقف فوتبالی خودش هم گفت: سقف آرزوهای من با تیم فوتبال سپاهان، این است که قهرمان جام لیگ قهرمانان آسیا باشم و با تیم سپاهان دوباره به جام باشگاه‌های جهان بروم؛ واقعا فوق‌العاده است و کار خیلی سختی است اما امیدوارم به این دستاورد برسم چون آرزو و رویای من است.

وی در پایان در مورد غذای مورد علاقه اش در اصفهان هم توضیح داد: واقعا من از بین همه غذاهای اصفهانی هر شب خورش ماست را می‌خورم و به آن علاقه‌مند هستم (باخنده).

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خواننده IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    خدایا روا مدار که گدا معتبر شود
    • دامون IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      تا ديروز اسم اين بنده خدارو توي گوگل سرچ ميكردي، لامپ هاي ورزشگاهو بالا مياورد!!! الان شده غايب تيم ملي؟؟؟؟؟؟ اين بنده خدا اوج تعريفش از خودش در حد تيم محلات هستش شما جوري براش نوشابه باز كردي كه خودش هم نميتونست و باورش نميشد.... كسي كه فوتبالش تموم شده باشه دنبال حاشيه ميگرده تا دوباره ديده بشه! اين بنده خدا هم يكي از همينهاست... همه مصاحبه هاش فقط براي ديده شدن دوباره هستش و والسلام
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      گدا اون احمد نوراللهیه که از لیگ یک اومد لیگ برتر نه نورافکن که از اول تو لیگ برتر بازی کرده
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      مزخرف ترین بازیکن تاریخ ایران نورافکن
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      برادران نورافکن حالش خوب نیست یه چی واسه خودش میگه
    • مهدی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      گدا توی که به خاطر یه پیرهن مفتی و چلوکباب شدی هوادار سپاهان علیرضا شله زردی
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    خبرورزشی چرا با کسی مصاحبه میکنید که بدترین توهین هارو به استقلال کرده؟ سپاهان اینهمه بازیکن خوب مثل شهباززاده و محبی و نیازمند و... داره. حتما باید با این یارو که به کاپیتان ما توهین کرد و بعد گل پارسالش به استقلال لوگوی سپاهان رو بوسید، مصاحبه کنید؟
  • Blue Love IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    حرف اشتباهی گفت چون قلی زاده تا مرز قرارداد با استقلال هم رفت اما نتونست به استقلال بیاد. درکل استقلالی یا پرسپولیسی بودنش زیاد فرقی نداره و بازیکن بسیار خوبیه
    • ارتش سرخ IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      شما اشتباه متوجه شدی قلی زاده همیشه پرسپولیسی بوده اون شیش تا پشتک و بوسیدن دستبند قرمز وبعد از گل زدن ب تیمت ک یادت نرفته. ......
    • لنگ حکومتی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      قا(لی زاده بچه محل مون است عاشق مرحوم ناصر حجازی و منصور پور حیدری و استقلالی دو آتیشه است ..هر چبزی رو بنام لنگ ننگین مصادره نکنید..!!
  • هیراد مهراد ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    استقلال که فعلا از سر ناچاری باهاتون برادر شدن ولی از کجا فهمیدی که پرسپولیسیها باورشون به قهرمانی شماست اونم طرفداران پرسپولیسی که عادت کردن به قهرمانی لااقل اینجوری میگفتی استقلال وفدراسیون وسازمان لیگ ومهدی به قهرمانی شما باور دارن درضمن همین که میگی گل زدن به پرسپولیس رو دوست داری معلوم بدجور میسوزی
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      سپاهان تیم اول اصفهانه، استقلالم تیم اول تهرانه، برای همین برادریم
    • گرگانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      پزسپولیس تیم اول نود درصد شهرهای ایرانه
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    پرسپولیس به اندازه سپاهان داره قهرمانی میاره؟؟؟سپاهان اگه حمایت های فدراسیون رو به واسطه سکه های لای گز نداشت الان دم نداشت .به زور تونستین از پرسپولیس مساوی بگیرین در حد پرسپولیس نیستین حدتون همون مس رفسنجانو نادی الکیسه است
  • مانی استقلالی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    باشه تو خوبی ، آره قلی زاده پرسپولیسیه استقلال پیشنهاد بده با سر میاد ایران
  • آنتی دروغگو! IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    آدم عقده ای مثل تو من ندیدم. نون و نمک استقلال رو خوردی و تو استقلال سری تو سرها درآوردی. اونوقت بیشترین ضربه رو به استقلال زدی.
    • ناشناس TR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      نون نمک کیسه یا دسترنج مردم اینم فهمیده پول کیسه کش ها خون مردم ایرانه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    تیمشون دوبرابر پرسپولیس گل زده ولی دوبرابر پرسپولیس گل نخورده،این آ م نچسب واقعا که ...
  • . US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    پرسپولیس به‌اندازه سپاهان قهرمانی میاره؟! یا خدا! پرسپولیس 13 قهرمانی لیگ و سپاهان 5 قهرمانی لیگ داره! بقیه‌ش هم که بماند!!! به‌زور خودتون رو به پرسپولیس نچسبونید! :دی ضمنا بله؛ باشگاه ثروتمندی دارید با امکانات بسیارخوب و مثل ما دغدغۀ بازیکن و بدهی و پرداختی و ... ندارید.
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    آره دو تا ۶ تا زدین که تو هر دوبازی با تیمهای صنعتی بودید.مدافع مس رفسنجان بهتون پاس گل میداد.به اتوبوس پرسپولیس نارنجک زدید آب از آب تکون نخورد ..به خدا جوری بهتون ضربه بزنیم که نفهمید از کجا خوردید
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    لنگیها رو سوزوند دمش گرم ولی من به نتایج سپاهان خیلی مشکوکم
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    جدوآباد نورافکن رو میشناسم.خداوکیلی پرسپولیسی تیرن..خود نورافکن هم پرسپولیسیه ..اگه باور نمیکنید آدرس محل زندگیش رو بگم برید بپرسید
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      پدرشون توی برنامه تلویزیونی گفت ک کل خانواده اش پرسپولیسی هستن
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      باشه تو راست میگی لنگی..!!خوب پس چرا قایدی خودش میگه من استقلالی ام .. پدرم استقلالیه ..خانواده ام استقلالی ..چرا شما لنگی ها میگید قایدی طرفدار پرسپولیسه..؟؟
  • شاهین33 IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    گفتی 2 دقیقه اضافه تر اگر زمان داشتید برنده میشدید. یاد بازی پرسپولیس - سپاهان افتادم که ما شما را در وقتهای تلف شده بردیم و نعش هایی بود که به زمین میافتاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • شاهرخ خان: IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    امید تو این مصاحبه همش راجع به پرسپولیسیا صحبت کرد و از اینکه دوست داره ترابی، امیری و پهلوان باهاش همبازی بشن گفت. برادر من وقتی اینا نمیان سپاهان خب شما بیا پرسپولیس. شما بازیکن خیلی خوبی هستی و هر جا بازی کردی عالی بودی و مثل بعضی کیسه‌کشا (علی کریمی الدحیل) جلوی تیم کیسه کمک‌کاری نکردی. این بهترین حسن توئه. امید با این مصاحبه کدهایی رو داد که پرسپولیسو قلبا دوست داره و از استقلال بدش میاد چون اذیتش کردن. قابل توجه یحیی گل‌محمدی که باید بره سراغش و باب مذاکره رو باهاش باز کنه. مطمئنم میتونیم امیدو پرسپولیسی کنیم. امید هرچند بهمون گل زده اما ما ازش ناراحت نیستیم و دوسش داریم. دوسش داریم چون بازیکن خیلی خوبیه و تنها بهترینها تونستن بهمون گل بزنن. امید آغوش پرسپولیس به روی تو همیشه بازه.
    • . US ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      آغوش پرسپولیس برای عاشقان پرسپولیس بازه...؛ بازیکن‌هایی که هزینۀ رضایت‌نامه رو شخصا می‌پردازن، قید پیشنهادات نجومی چین و قطر و ... می‌زنن، برای تمدید به‌شک نمی‌افتن، ناز نمی‌کنن و منت نمی‌ذارن، روی نیمکت یا توی زمین تابع تصمیمات کادر فنی‌ان و از جون مایه می‌ذارن، با مصدومیت بازی می‌کنن، توی پست غیرتخصصی‌شون می‌درخشن، و و و ... :) شأن پرسپولیس رو با التماس پایین می‌آری؟! پرستیژ پرسپولیس با هوادارهایی شبیه تو جور نیست! خودت رو اصلاح کن.
    • . US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      آغوش پرسپولیس برای عاشقان پرسپولیس بازه...؛ بازیکن‌هایی که هزینۀ رضایت‌نامه رو شخصا می‌پردازن، قید پیشنهادات نجومی چین و قطر و ... می‌زنن، برای تمدید به‌شک نمی‌افتن، ناز نمی‌کنن و منت نمی‌ذارن، روی نیمکت یا توی زمین تابع تصمیمات کادر فنی‌ان و از جون مایه می‌ذارن، با مصدومیت بازی می‌کنن، توی پست غیرتخصصی‌شون می‌درخشن، و و و ... :) شأن پرسپولیس رو با التماس پایین می‌آری؟! پرستیژ پرسپولیس با هوادارهایی شبیه تو جور نیست! خودت رو اصلاح کن.
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      من برای چی باید خودمو اصلاح کنم؟ اصلا کجای حرفای من معنی التماس داشت؟ همونطور که من متوجه این کدها که گفتم شدم حتما شما هم با حرفای من متوجه التماس من شدی!! من با مصاحبه‌ امید متوجه چیزایی شدم که شما نشدی. بنابراین این مشکل من نیست، مشکل شماست. در ضمن بازیکنای خیالی‌ای که شما ازشون حرف زدی دیگه وجود خارجی ندارن. همه بازیکنا پول میگیرن و بازی میکنن اما پرسپولیسیا پول میگیرن و جونشونو هم میذارن. لابد الان شجاع و بیرانوند و علیپور و... از نظر شما خائنن؟ نخیر برادر من اینا خائن نیستن. اینا برخلاف شما واقع‌بینن و میدونن که عمر قهرمانیشون کوتاهه. بنابراین مجبورن بعضی وقتا پا رو دلشون بذارن و برن تو یه تیم خارجی. چون هم دوزار گیر خودشون میاد هم دوزار گیر باشگاه. پس لطفا برای من فاز روشنفکری و واقع‌نگری و از اینجور چیزا برندار. شما به طرفداری خودت برس منم به طرفداری خودم میرسم. شما خیلی بهت برخرده برو جواب بعضی از این جوجه طرفدارهای رقیبو بده.
    • . US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      شما متوجه چه‌چیزی شدی که من نشدم؟! بازیکن خیالی؟! احمد، سرلک، انصاری، امیری، عالیشاه، اوه... خیلی‌ها! پرسپولیس پُر از نمونه‌ست. اون‌هایی‌که می‌رن هم خائن نیستن؛ منظور من رو اشتباه متوجه شدید متأسفانه! کسی نگفت باید خودشون رو فدا کنن، مهم اینه که دل‌شون با تیم باشه که بیان یا بمونن. امثال شما بازیکن رو بزرگ‌تر از تیم می‌دونن! نظر خودشون رو به سلیقه و اعتقاد کادرفنی ارجح می‌دونن! این با فرهنگ هواداری پرسپولیس هماهنگ نیست! راستی اگه این التماس نیست، چیه؟ «قابل توجه یحیی گل‌محمدی که باید بره سراغش و باب مذاکره رو باهاش باز کنه. مطمئنم میتونیم امیدو پرسپولیسی کنیم. (!!!) امید هرچند بهمون گل زده اما ما ازش ناراحت نیستیم و دوسش داریم. دوسش داریم چون بازیکن خیلی خوبیه و تنها بهترینها تونستن بهمون گل بزنن. امید آغوش پرسپولیس به روی تو همیشه بازه.» ! بازیکنی که می‌خواد بیاد پرسپولیس، باید آرزوش باشه نه این‌که بیای به مربی امر و نهی کنی فلانی رو بیار می‌تونیم پرسپولیسی‌ش کنیم! زور بزنیم بیاد؟! می‌خوام صدسال نیاد! اگه فاز من فاز واقع‌نگری‌ه، فاز شما افتادن به دست‌وپای بازیکن‌هاست. قضاوت با دوستان!
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      کامنت اول: دوست عزیز شما ظاهرا برگشتی به زمان علی پروین که با بازیکن فرضا یه میلیونی اون زمان مذاکره ۲۰۰ هزار تومنی میکرد و یه پیرهن پرسپولیس بهش میداد و بهش میگفت این پیرهن میلیونها تومن ارزش داره. (رجوع شود به صحبتهای حمید استیلی و خیلیهای دیگه که واقعا اون زمان مفتی بازی کردن واسه پرسپولیس) برادر من توی این دوره زمونه با این شیوه‌هایی که فقط تو فیلمای جنگی ایرانی دیدیمشون نمیشه تیمداری کرد و بازیکن خرید. شما که اسم خودتو گذاشتی طرفدار چطور توقع داری بازیکن پول رضایت‌نامه‌شو خودش بده و بیاد برای بنده و جنابعالی مفتی بازی کنه؟! شما بهتره رجوع کنید به چند سال گذشته که پرسپولیس همیشه مشکل مالی داشت و نتیجه نمیگرفت و همیشه صحبت از بی‌پولی بود در شرایطی که تیمهای صنعتی (کشاورز، بهمن، سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد، سایپا، پیکان و...) چند برابر بیشتر از پرسپولیس به بازیکن پول میدادن. ببخشید شما توقع بی‌جا دارید از بازیکنی که عمر فوتبالیش کوتاهه و باید به فکر پیری و کوریش باشه.
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      کامنت دوم: برادر من وقتی میگم واقع‌نگری منظورم این چیزهاست. وگرنه کیه که دوست نداشته باشه بهترینهای فوتبال ایران بیان پرسپولیس و از جون مایه بذارن براش. من اگه گفتم یحیی بهتره بره سراغ امید برای این بود که این یه سرمایه‌گذاری فوتبالیه و در کوتاه‌مدت میشه از انتقال قریب‌الوقع این بازیکن خوب پولی به باشگاه تزریق کرد. بعضی هزینه‌کردها چیزی جز سرمایه‌گذاری نیست دوست عزیز. حالا من چطور باید اینو به شما تفهیم کنم رو نمیدونم. شاید شما از گل ۵۰ متری امید به پرسپولیس هنوز ناراحتی و اینکه گفتم فقط بهترینها میتونن به پرسپولیس گل بزنن. چه ایرادی داره که با ایشون مذاکره بشه و همونطور که عابدزاده، کلهر، عزیزیان و خیلیهای دیگه اومدن پرسپولیس ایشون هم بیاد پرسپولیس. فاز شما فاز واقع‌نگری نیست، که اگه بود چنین حرفی نمیزدی و نمیگفتی میخوام صد سال سیاه نیاد. شما فرض کن من به دست و پای فلان بازیکن افتادم. پس شما هم بهتره به دست و پای بازیکنایی بیفتی که توقع داری پول رضایت‌نامه‌شونو خودشون بدن و بیان مفتی برات بازی کنن. حالا من قضاوت رو به دوستان واگذار میکنم.
    • . US ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      خدای من! چه‌طور فکر کردی منظورم این بوده که بازیکن بیاد مجانی بازی کنه؟ یا انتظار داریم رضایت‌نامه‌ش رو خودش حل کنه؟! مگه شهریار خودش پرداخت؟ نه‌خیر! مهم اینه که دل بازیکن با تیم باشه، همین. حالا یه‌نفر خودش رضایت‌نامه می‌گیره، یه‌نفر باشگاه رو توی شرایط سخت رها نمی‌کنه، یه‌نفر علی‌رغم پیشنهادات‌ش می‌مونه، خیلی‌ها هم با جون‌ودل بازی می‌کنن که همین هم کافیه، نیازی به شو نیست! گلی که گفتی هم اصلن یادم نیست راستش! موضوع اینه که این‌همه بازیکن خوب و متعهد و پرسپولیسی! چه دلیل داره چون یه‌نفر پرسپولیسیه، زیرپوستی اعتراف می‌کنه و بازیکن خوبی هم هست، دستور جذب‌ش به سرمربی داده بشه! من‌م شما رو درک نمی‌کنم. البته اگه نظر کادر فنی باشه، قطعا حمایت خواهم کرد و دوست‌ش خواهم داشت، اما شیوۀ شما رو نمی‌پسندم. این‌هم برای این‌که بدونید مشکل من ایشون نیست، بلکه نگاهیه که برخی از هواداران به برخی از بازیکنان دارن و چپ و راست کادر فنی رو مخاطب قرار می‌دن چون طرف خوش‌تکنیکه، پرسپولیسیه، یا خوشگله! ایشالله که لب مطلب بنده رو گرفته باشید.
    • . US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      ضمنا این‌جا ایران‌ه و باشگاه ما هم مُهر دولتی‌بودن خورده و درش جذب حرفه‌ای بازیکن شبیه اروپا رایج نیست. چون درآمدزایی حرفه‌ای نیست و خیلی چیزهای دیگه. در غیر این‌صورت حتی انتظار نداشتیم بازیکن با جون‌ودل بازی کنه! به تعهدات‌ش عمل می‌کرد و عملکرد قابل‌قبولی رو به نمایش می‌ذاشت، کافی بود! این‌جا بازیکن مجبوره گاهی حتی با مصدومیت‌هم بازی کنه تا تیم به‌فنا نره، متأسفانه...
    • شاهرخ خان: IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      تا جایی که میدونم باشگاه سانتاکلارا برای حضور قرضی شهریار برای یه نیم‌فصل 70 هزار دلار گرفته. دوست عزیز من زیاد اهل کامنت‌پرونی تو فضای مجازی مثل اینستا و سایتهای طرفداری نیستم. چون فضای مسمومی دارن و پر از فحش و ناسزا هستن. بعد از تعطیلی سایت نود تو سایت خبر ورزشی کامنت میذارم اما هیچوقت نیومدم کسی رو تبلیغ کنم و بازیکنی رو به سرمربی تیم پیشنهاد بدم. این از معدود دفعاتیه که این کارو کردم. الان هم که دارم جواب شما رو میدم برای اینه که سوال فرمودین و منم وظیفه داشتم جواب بدم هرچند که نتونستم قانعتون کنم. در ضمن یحیی اگه واقعا باهوش باشه احتیاجی به نظر امثال من نداره. من چیزی رو گفتم که فکر میکردم درسته. حالا بعضیا شاید بگن غلطه، که البته مهم نیست برام. چون من همیشه همینطوری زندگی کردم و همینطوری هم زندگی خواهم کرد و معتقدم آدم نباید به خاطر خوشایند دیگرون و حرف مردم زندگی کنه و خودشو محدود کنه به چیزایی که تنها مورد پسند دیگرونه. پس این وسط خودش چی میشه؟
  • گرگانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    شما نصف ما هم قهرمانی ندارین توهم زدی با این همه پول چرا کم میارین هر سال .هواداران همه تیما اعتراف میکنن بازی با پرسپولیس مهمترین بازی شون هست
  • گرگانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    باید خوشحال باشین تو اصفهان نباختین
  • محمدطاها IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    توجهی به حرفاش نکنید جوگیر شده از خود راضی مغرور خخخخ..
  • مهدی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    من به عنوان یه پرسپولیسی واقعا علاقه زیادی به بازی ایشون دارم و دوست داشتم الان در پرسپولیس بازی می‌کردن. ولی از این مصاحبه ایشون و تقریبا یه خط در میون ذکر کردن مرتب اسم پرسپولیس و بازیکناش و حتی آرزو داشتن حضور بازیکن‌های پرسپولیس در تیم سپاهان به عنوان هم تیمی، میشه به علاقه نهفته و بیش از حد ایشون به پرسپولیس و سعی در مشابه سازی سپاهان با پرسپولیس جهت ارضای درون خودشون پی برد. نتیجه اینکه ایشون در اصل یه پرسپولیسیه دو آتیشه هستن که بالاجبار لباس سپاهان رو به تن دارن.
    • شاهرخ خان: IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      کاش اینو به این دوست آمریکاییمون میگفتی که مارادونا رو ول کرده چسبیده به غضنفر!! منو شما اینو فهمیدیم ولی ایشون نه. به قول کاربر گرگانی عزیز، امید نورافکن زیر پوستی از پرسپولیس تعریف کرد، حالا ما سه نفر این نکته رو گرفتیم ولی دوستمون نگرفتن. بهتره یه بار دیگه مصاحبه امید نورافکن رو بخونه تا بیل کلینتون اینو بفهمه!!
    • . US ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      شاهرخ‌خان! من همون امریکاییه‌ام که وی‌پی‌ان‌م روشنه! منطق‌تون برق از سرم پروند. اگه شما حالا این‌رو فهمیدید، من مدت‌هااااست که خبر دارم!! موضوع اینه که می‌فرمایید چون زیرپوستی از پرسپولیس تعریف کرده به مربی بگیم قابل‌توجه‌ت! برو سراغ‌ش! مرسی واقعا! اگه قرار باشه به آقا گل‌محمدی دستور بدیم هر کس رو که از پرسپولیس تعریف می‌کنه و پرسپولیسی‌ه و بازیکن قابل‌قبولی هم هست رو دعوت کنه، نقل‌وانتقالات باید بترکه و 4 تا پرسپولیس راه بندازیم و سطح فرهنگ هواداری‌مون برگرده به عصر حجر پیش از برانکو! چه بچگانه! لطفا بیش‌تر از این قربون‌صدقه نورافکن نرید یا حداقل از طرف خودتون این‌کار رو بکنید نه پرسپولیس و هواداران‌ش؛ چون پرستیژ پرسپولیس با این سبک هواداری‌های چیپ بیگانه‌ست و نمی‌پذیره‌ش.
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      کامنت اول: اگه منطق من برق از کله شما پروند اتفاقا منطق شما برق محله ما رو کلا زد قطع کرد!! شما که صحبت از منطق میکنی بهتره بگی من کجای حرفام دستوری بود و به یحیی دستور دادم  که بره سراغ این بازیکن؟! گفتم بهتره بره. در ضمن شما ظاهرا جزو اونایی هستی که میگفتن "هر چی برانکو بگه" و ایشون رو خدای مربیگری میدونستن و تمامی قهرمانیهای ما رو به خاطر شخص ایشون میدونستن و همچنان میدونن و نقش مهم بازیکنا رو نادیده میگیرن. اگه شما چنین آدمی هستی من نیستم. من معتقدم برانکو یه روانشناس خوب بود که مربی هم میکرد و با پرسپولیس تونست کارنامه درخشانی برای خودش دست و پا کنه. یحیی گل‌محمدی هم هرچند برای من قابل احترامه و خیلی بیشتر از برانکو قبولش دارم اما معتقدم ایرادهایی به کارش وارده که بعضی از اونا رو تو سایت خبر ورزشی، نود و برترینها ذکر کردم. از جمله تاکتیک غلطش در دربیهای گذشته که ترسو بازی میکرد و در عین برتری تکنیکی و تاکتیکی تیمی ترسو رو روونه میدون میکرد و موجب چند تساوی واقعا الکی شد. نمونه‌اش دربی گذشته که به نظر من بدترین دربی قرن بود.
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      کامنت دوم: دوست عزیز ظاهرا منو شما اصلا با هم هم‌نظر نیستیم. بنابراین بهتره همین جا روی همو از راه دور ببوسیم و بیشتر از این سر بقیه رو درد نیاریم و صرفا به طرفداری خودمون برسیم. یا علی مدد و خدانگهدارتون باشه.
  • گرگانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    یه روز فاش کرد از بچگی پرسپولیسه تعجب نکنین یه جور سر بسته فقط از پرسپولیس تمجید میکه جالبه استقلال جایی توذحرفاش نداره .خیلی خودتون رو نچسبونین به پرسپولیس من نمیدونم کجای کشور هوادار دارین کل شمال ما که همه پرسپولیسی استقلالی ان حتی هوادارای نساجی ملوان در کنار تیم شون خیلی پرسپولیسی استقلالی ان هوادار چهارپا نداریم. به جای دیگه گفت هوادار خوب داریم منظورش هوادار بود آیا
  • گرگانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    من اگه پرسپولیس قهرمان این فصل نشه ار چهارر طبقه خودمو پایین ميندازم پارسالم گفتم دوستان گفتن از الان بنداز. پرس مس کرمان المنیوم ماشین گلگهر پیکان رو قطعا شکست میده میشه شصت و سه امتیاز ا بین فولاد هم یه برد میاره میشیم شصت و شش امتیاز اصلا شک نکنین به قهرمانی پرسپولیس. چهار پا در مقابل فولاد پدیده ذوب استقلال امتیازات بیشتری از دست خواهد داد. این فصل پرسپولیس قهرمان لیگ میشه و استقلال قهرمان جام حذفی. مطلب دیگه ممنون تعریف کردی از پرسپولیس زیر پوستی .اگه عضو چهارپا نبودی بیشتر تعریف میکردی. ادمین چاپ کن لطفا
  • نادی الکیسه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    اصن این آقا کی هست که حالا واسه ما داره منم منم میکنه جو گیر از خود راضی
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    پسر خوب،یه اشاره به گل خورده تیمتون هم بکن که جنابعالی دفاعش هستی ۲برابر سرورته۲۱گل خورده،
  • گرگانی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    ولی سر بسته و زیرکانه فقط داشت از پرسپولیس تعریف میکرذ اگه توی تیم چهارپا نبود بیشتر تعریف میکردی اگه به روز امد گفت تیمدمحبوب کن از بچگی پرسپولیس بوده تعجب نکنین با اینکه نفرن عمیق بین دو تیم و هواذاراش هسن ببینین فقط داشت از پرسپولیس تعریف می‌کرد یه جورایی استقلال رو دست کم گرفته
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    ببینید مهم اینکه اول و آخر پرسپولیس قهرمان هس دیگه حالا اینا میخوان هرچیزی بگن چون ثابت شده تو بدترین شرایط هم پرسپولیس تونسته
  • سلمان GB ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    نوافکن خیلی تعصبی بازی کرده واسه تیماش کاش توتیم ملی بود مصدومیت بدی بود.خیلی بانمک شده خدایی خخ،استقلالیا چرا ازش بدمیگن نمیدونم ،توتیمشون که خیلی خوب کارکردبراشون.اره سپاهان خدایی تیم عالی امکانات عالی شهرعالی فقط یک عده دارن خراب میکنن نام سپاهان واصفحانو،وباعث بروز مشکلاتی شدن،رقیب ماهم سپاهانه واقعا
  • جواد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    عجب تیمیه این پرسپولیس همه دلشان میخواهددرآن بازی کنند همه دلشان مخواهد به آن گل بزنند همه میگویند پرسپولیس اینطور ویا آنطورخداوکیلی حس نمکنید که این تیم که به نوعی آمال وآرزوی همه است ازدیگرتیمها محبوب ترو بالاتراست
  • تاج ایران زمین IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    آقا من مجبورم به خاطر چرت و پرت های نورافکن یه چیزی بگم اونم اینکه سپاهان اصلأ در حد استقلال و پرسپولیس نیست قطب فوتبال ایران این دو تیم پایتخت هستند اللخصوص استقلال که اصلاً فاصله زیادی با تیم های دیگه دارد هم از نظر قدمت هم افتخارات راستش رو بخواید استقلال نه با پیروزی قابل مقایسه است نه با شله زرد استقلال برای مقایسه باید با الهلال رقیب الکلاسیکوش مقایسه شه
  • 2570966509 IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    مدیونین اگه فکر کنین با زی با مس تبانی بود شش تا خورد
  • علی کریمی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    سلام منظور امیدک ازترابی بخاطرجملات زیر پیرهنش است که شایداوهم به تیم ملی دعوت کنندفقط همین دلتون به چه چیزهای خوش کردید
  • .،. IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    جناب نورافکن همه مث شما کم عقلی نمی کنن پیشنهادای اروپایی رو به لنگ و کیسه و... تیمای داخلی ترجیح بدن قلی زاده الان از نانت فرانسه پیشنهاد داره بیاد مث تو ایران خودشو بدبخت کنه؟
  • سعید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    شما اول قاسمینزادو بگیر قلیزاده پیشکش
  • Mehdi US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    پیروزی تیمی ست که در طول تاریخ لیگ فوتبال ایران، با هوچیگیری و مافیاگری و...... قهرمان شده، و قهرمانی پوشالی ست
  • مهدی رحیمی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    موفق باشی اسکل خیلی روانییی امیدوارم بعد فوتبالت به کارا فکر کنی همین...الان که کلت بو قرمه سبزی میده و نمی فهمی داری چکار میکنی...اینم سرنوشت تو ا دیگه فقط یادت نره که ما استقلالیا همیشه حتی وقتی بلژیک بازی کردی دلمون می خواست خوشحالیتو ببینیم ولی تو اول به خودت و بعد به کسانی نارو زدی که خوشحالیتو می خواستن آقای نورافکن این هوادارا رو دیگه هیجا پیدا نمیکنی .....خدا به همرات ولی ای کاش قبل اینکه دل هواداررا بشکونی .......قبل اینکه از آکادمی استقلال پرورش پیدا کنی می رفتی تو تیم مورد علاقت .......این تیم زندگی خیلیاست پسر
  • محمد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    پرسپولیس کیه؟؟؟؟بخداپیروزیه
  • فرشید IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    آخی پیروزی خیلی مظلومه سلطانی فرواذرجهرمی وبقیه دوستان اجازه نمیدندقهرمان بشه خیلی مظلومید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی