سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۱
۰ |
۰
 زشت و زیبای یک وعده فوتسالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاداش خوبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده که اگر پرداخت نشود عواقب بدی خواهد داشت.

خبرورزشی - تیم ملی فوتسال ایران قرار است شهریورماه امسال در رقابت‌های جام جهانی فوتسال شرکت کرده و از عنوان سومی خود در دوره قبل دفاع کند.

ایران در گروه ششم این پیکارها با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است و اکثر کارشناسان معتقدند شاگردان ناظم الشریعه کار دشواری برای صعود از این گروه ندارند.

در دوره قبل و پس از عنوان سومی در جام جهانی پاداش هایی به تیم ملی تعلق گرفت که با تاخیر پرداخت شد و حتی در مورد پاداش قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ نیز اخیرا با بازیکنان تیم ملی تسویه حساب شد!

حالا رئیس فدراسیون فوتبال از وعده پاداش مشابه با فوتبال برای فوتسالی‌ها خبر داده است. بنا بر وعده عزیزی خادم تیم ملی بابت هر پیروزی در جام جهانی ۳ هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد یعنی رقمی نزدیک به ۷۵ میلیون تومان که برای تیم‌های فوتسالی تاکنون سابقه نداشته است.

این پاداش بیشتر از رقمی است که بابت سومی در جام جهانی به بازیکنان داده شد! و حالا قطعا جدا از پیروزی در هر بازی، بابت صعود به مراحل بالاتر و روی سکو رفتن تیم ملی هم رقمی به بازیکنان داده خواهد شد که قابل توجه خواهد بود.

این اقدام فدراسیون فوتبال را باید به فال نیک گرفت اما اگر این اتفاق رخ ندهد و فدراسیون در تامین منابع مالی این پاداش‌ها به مشکل بخورد روی زشت قضیه عیان شده و مثل پاداش‌های گذشته که ملی پوشان سال‌ها منتظر دریافت آن بودند و ارزش خود را از دست داد این پاداش ها نیز بی ارزش شده و ناراحتی ملی پوشان را در پی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی