حمایت تمام‌قد سوپراستار والیبال از هم‌قطارانش/ محمودی: هجمه علیه عبادی‌پور ناجوانمردانه است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شهرام محمودی پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال، در دفاع از همقطارانش معتقد است بازیکنان در لیگ ملتها نمایش خوبی داشته اند و نباید با انتقادات انها را تخریب کرد.

خبرورزشی - شهرام محمودی، تمام‌قد از هم‌قطارانش دفاع می‌کند. سوپراستار والیبال معتقد است کار تیم ملی در لیگ ملت‌ها خیلی خوب بوده است. او برای باخت تیم ملی در بازی پراشتباه مقابل آلمان، دلیل خاصی نمی‌بیند، جز اینکه روز تیم نبود. محمودی این باخت را پایان کار تیم ملی نمی‌داند. پشت خط‌زن سابق تیم ملی هجمه علیه میلاد عبادی‌پور را ناجوانمردانه می‌داند. 

بازی‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها را دیده‌ای؟
من چند بازی را دیده‌ام و به نظرم بچه‌ها، خیلی خوب کار می‌کنند، به ویژه که آلکنو به همه بازیکنان، فرصت داده و جوانان را از قلم نینداخته است؛ آن هم در تورنمنت سنگین و مقابل تیم‌های خیلی بزرگ. به هر حال سرمربی تیم ملی در کنار باتجربه‌ها به جوان‌ها بازی می‌دهد تا تجربه‌اندوزی کنند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. چراکه والیبال آرام‌آرام، در حال تغییر نسل است و باید به جوان‌ها فرصت داد تا با بازی مقابل غول‌های والیبال جای ستاره‌های تیم را پر کنند. 

بازی پراشتباه تیم ملی مقابل آلمان چه دلیلی دارد؟
نمی‌شود دلایل خاصی آورد. همه ورزشی‌ها می‌دانند، ورزشکاران یک روزی و بعضی اوقات هر کاری می‌کنند، از هر راهی وارد می‌شوند، نمی‌شود که نمی‌شود. بعضی وقت‌ها هم تیم روی دور خوب است. درست است که تیم ما در بازی با آلمان روزش نبود
اما بچه‌ها ناامید نشدند و به بازی برگشتند، حتی تا آخرین لحظه هم جنگیدند. البته آلمان هم تیم ضعیف و حریف ساده‌ای نبود. در جام جهانی‌ ۲۰۱۴ که ما ششم شدیم، آلمان چهارم شد. آلمان تیم بزرگی است. با این حال بچه‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌اند. 

با این شرایط می‌توان به نتیجه تیم در المپیک امیدوار بود؟
سیستم المپیک خیلی متفاوت است. تورنمنتی است که ۱۲ تیم برتر دنیا، در بهترین حالت ممکن، آمادگی و همه توان در آن حاضر می‌شوند. نتیجه‌گیری در آن خیلی سخت است، البته دور از دسترس نیست اما خیلی‌خیلی سخت است. تیم ما احتمالاً به دور دوم رقابت‌های المپیک صعود می‌کند ولی کار سخت از همان‌جا شروع می‌شود. 

به نظر شما انتقادات به تیم درست بود؟
یک‌سری انتقاد سازنده دارند. وقتی نقد منصفانه باشد، فرق می‌کند. یک‌سری با غرض‌ورزی درباره تیم صحبت می‌کنند. یک‌سری همیشه انتقاد می‌کنند که بحث آنها جداست. البته آنها خودشان، با خودشان مشکل دارند و نمی‌دانند با خودشان چند-چند هستند. این قضیه ناراحت‌کننده است. بچه‌ها ۴۰ روز دور از خانواده‌هایشان هستند و در شرایط سخت تمرین می‌کنند. خدا را شکر خبری هم از پاداش بردها نیست و هر وقت هم بچه‌ها پاداش طلب کرده‌اند، پای تحریم را وسط کشیده‌اند. منتقدان این مسائل را نمی‌بینند و نمی‌دانند بچه‌ها چقدر تحت فشار کار می‌کنند. 

شاید بیشترین حمله به میلاد عبادی پور شد. واقعاً کار میلاد در حد این همه هجمه بود؟
متأسفانه از یک‌جا شروع می‌شود و یک نفر آتش راه می‌اندازد و بقیه هم ادامه می‌دهند. مردم ما هم احساسی هستند و کار به اینجا می‌رسد. میلاد از نگاه همین مردم بهترین دریافت‌کننده تاریخ والیبال ایران است. او جزو ۶ دریافت‌کننده برتر ایران است. او همه تکنیک‌ها را درست اجرا می‌کند و این هجمه علیه او واقعاً ناجوانمردانه است. شاید از نظر روحیه خیلی خوب نبوده. به هر حال او آدم است، برای همه ممکن است اتفاق بیفتد، کامپیوتر هم هنگ می‌کند، چه برسد به آدم. میلاد تنها بازیکن تیم نبود که اشتباه داشته باشد، همه بازیکنان اشتباه داشتند، حتی سعید معروف؛ اما آنها باید حمایت شوند، به هر حال بازیکنان زحمت می‌کشند. 

به نظرت تیم در لیگ ملت‌ها چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟
پیش‌بینی خیلی سخت است. نمی‌شود گفت اما تیم روند رو به رشدی دارد و بچه‌ها هم خوب کار می‌کنند. البته چند بازی سخت هم دارند و امیدواریم با سربلندی، جایگاه خوبی بگیرند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی