نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
۱ |
۰
این بار نوبت رقص ایرانی‌ در منامه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده بازی‌های تیم ملی در منامه سه شنبه شب با بازی در برابر عراق بسته می‌شود.

خبرورزشی - ایران برای صعود باید عراق را شکست دهد؛ این انتظاری است که ملی پوشان از پس آن برخواهند آمد و جای دغدغه ای وجود ندارد.

پیش تر بازی با بحرین برای بازیکنان تیم ملی بزرگ نمایی شد اما دیدید که تیم ملی با ارایه یک بازی خوب در منامه بحرین را با سه گل از پیش رو برداشت. در یک بازی که تیم برتر میدان بود و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری به منامه بزند.

عراق هم همانند بحرین در برابر این تیم ملی نمی تواند مانع ایجاد کند. تنها برای برد نیازمند یک بازی خوب دیگر هستیم. نمایشی که همانند دیدار با بحرین آرامش چاشنی آن باشد. روی تاکتیک از پیش تعیین شده اصرار ورزیم و همانند دیدار با بحرین از درگیری با بازیکن حریف و داور پرهیز کنیم.

۴-۴-۲ اسکوچیچ خوشبختانه موقعیت های زیادی برای تیم ملی ایجاد می کند و دیگر اینطور نیست که عقب بنشینیم و برای کسب سه امتیاز منتظر ضد حمله باشیم.

خوشبختانه در کنار حمله تیمی در دفاع تیمی هم خوب بودیم و همه چیز مهیای صعود ایران است.

اینبار در منامه نوبت رقص ایرانی‌هاست. نه به بهانه اینکه مسبب صعود کشور دیگری شده باشیم. ما برای خود شادی خواهیم کرد و به خاطر فوتبال و نه به خاطر سیاست.

قصه کشک و بادمجان و رقص با پرچم عربستانی‌ها بایگانی شده است. امروز بدون شک تیم ملی مزد خود را با یک بازی خوب خواهد گرفت.

تیمی که می خواهد دوباره در جام جهانی به میدان برود نباید از جدال با عراق هراسی داشته باشد. فوتبال ایران و تیم حاضر در منامه توانمندی شکست عراق را دارد و شایسته صعود است.

راه پیروزی در زمین است، تکرار بازی با بحرین. یک برد قاطعانه که پاسخ همه نامهربانی‌ها در حق فوتبال ایران را خواهد داد. آنها منامه را میزبان کردند تا به صعود بحرین کمک کنند غافل از اینکه فوتبال ایران در خانه حریف هم چیزی کم ندارد و کم نمی گذارد.

تکرار می کنیم؛ این بار در منامه نوبت رقص ایرانی هاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    حاج صفی اصلا نباید بازی کنه چون خیلی مشکوک جلوی بحرین ضعیف بازی کرد از یاد نبریم مربیان گرگ صفتی که برای جانشینی اسکوچیچ از همین حالا دندان تیز کردند و حاج صفی قبلا هم با هندی کاملا تابلو و عمدی تیمش سپاهان را از کورس رقابت با تیم اون اقای ممنون دار عقب انداخت!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی