نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدافعان جدید در سبد خرید استقلال/ برنامه مهم آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های مختلف با نزدیک شدن به پایان فصل به دنبال جذب نفرات جدید و تقویت فنی خود هستند که استقلال نیز از در این زمینه مستثنی نیست.

خبرورزشی - با نگاهی به عملکرد خطوط سه گانه استقلال متوجه می شویم که خط حمله آبی پوشان در این فصل کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشته و مردان خط میانی نیز تا حدی توانستند رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنند. اما در خط دفاع از همان ابتدای فصل ایراداتی بود که تا به امروز به شکل مطلوب مرتفع نشده و همواره مورد یحث منتقدان بوده است.

کادر فنی و مدیریتی استقلال در چند فصل گذشته و به هنگام بازار نقل و انتقالات تابستانی بیشتر از آنکه خریدار خوبی در این بازار باشند، تماشاگران خوبی بوده‌اند و همین باعث شده تا استقلال آنطور که شایسته نامش است بسته نشود. با توجه به عملکرد خطوط سه گانه استقلال در این فصل بیشترین نیاز آبی‌پوشان جذب مدافعانی است که در حد و اندازه های استقلال باشند.

با توجه به بازی پیش رو با الهلال و برگزاری آن به شکل تک بازی، استقلال بیش از هر زمان دیگر دیگر نیازمند به تقویت مردان خط دفاع خود است تا بتواند با نگاه امیدوارانه تری به حضور در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

از آنجایی که توصیه ترمیم ساختار دفاعی استقلال از سوی منتقدان تا به امروز به جایی نرسیده شاید بهترین اتفاق برای بهبود اوضاع خط دفاع استقلال تغییر بازیکنان آن باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    چون تیم استقلال بابامسعودی نداشت که بتواند بازیکن باکیفیتی بگیرد ولی تیم پرسپولیس هم بابا مسعود راداشتم هم دایی جهرمی را

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی