خطر سوختن یک نسل فوتبالیست با استعداد در دیدار با عراق
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلال طالبی حساسیت بازی ایران مقابل عراق را بسیار بالا توصیف کرد و از ملی پوشان خواست تمام تمرکز خود را روی این بازی حیاتی بگذارند.

خبرورزشی - جلال طالبی که در زمان بازیگری با تیم ملی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن ابراز خوشحالی از برد ایران مقابل رقبای خود گفت: در شرایطی قرار داریم که بازی با عراق می‌تواند سرنوشت فوتبال ایران را تغییر دهد و اگر خدای نکرده مقابل حریف امتیاز از دست بدهیم می‌تواند به قیمت خراب شدن نسل با استعدادی از فوتبالیست‌های ما تمام شود چرا که بازیکنان ما فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی در جام جهانی فرانسه و جام ملت‌های لبنان ادامه داد: بازیکنان ما از لحاظ فنی و تاکتیکی یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان عراقی هستند و حتماً به یاد دارید که در بازی رفت روی یک حادثه گل برتری را به ما زدند. البته ما با مارک ویلموتس وضعیت خوبی نداشتیم و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودند اما حالا شرایط فرق می‌کند و همه مصمم هستیم که عراق را در منامه شکست دهیم.

طالبی افزود: اصلی ترین رقبای ما در مرحله بعدی حضور دارند و تیم ملی باید تدارک ویژه برای مقابله با بزرگان فوتبال آسیا انجام دهد. با توجه به بازیکنان با کیفیتی که داریم شکست عراق و حضور موفق در مرحله بعدی قابل پیش بینی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی