اظهارات متفاوت ستاره ارمنی تیم ملی در دهه ۵۰/ با بشار رسن هم عراق را شکست می‌دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارو حق وردیان هافبک تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: بودن یا نبودن بشار رسن فرقی به حال ما ندارد و ایران شکست تلخی را به عراق تحمیل خواهد کرد.

خبرورزشی - کارو حق وردیان ستاره دهه ۵۰ فوتبال ایران که سال‌هاست در آمریکا زندگی می‌کند و به همراه تیم ملی و استقلال افتخارات زیادی را کسب کرده در آستانه بازی ایران مقابل عراق در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: انصافاً عراق تیم خوبی دارد و حتماً از لحاظ فنی پیشرفت کرده اند که حالا صدرنشین گروه انتخابی هستند. اگرچه این بدین معنی نیست که تیمی بهتر از ایران دارند. به اعتقاد من فوتبال ما مدت‌هاست که از آسیا فراتر رفته و نباید برای رویارویی با تیمی چون عراق دچار استرس شویم.

وی که خودش از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در اواخر دهه ۴۰ و در دهه ۵۰ بود ادامه داد: می‌گویند شاید بشار رسن ستاره عراقی به بازی با ایران نرسد اما من می‌گویم فرقی نمی‌کند که او در مقابل ما بازی کند یا نه چرا که تیم ملی ستاره‌های درخشانی دارد و قطعاً اثرات خوب خود را در بازی با عراق نشان خواهند داد. در حال حاضر تیم ملی لژیونرهایی دارد که در فوتبال اروپا می‌درخشند و هرگز نمی‌توان توانایی فنی آنها را انکار کرد.

اظهارات متفاوت ستاره ارمنی تیم ملی در دهه ۵۰/ با بشار رسن هم عراق را شکست می‌دهیم

هافبک پیشین استقلال تهران ادامه داد: سردار آزمون و مهدی طارمی قابل مهار نیستند. سردار در لیگ روسیه بهترین بازیکن سال این کشور شد و طارمی در تیم منتخب فصل پرتغال قرار گرفت که اینها دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای فوتبال ایران است. به نظر من برای عراقی‌ها مهار زوج آزمون و طارمی ممکن نیست و ما در بازی آخر خود با تکیه بر غیرت و رشادت بچه‌ها و توانایی‌های فنی آنها به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا خواهیم کرد.

حق وردیان که سالها در لیگ آمریکا روبه‌روی بازیکنان بزرگی چون یوهان کرایوف و پله بازی کرده گفت: فکر نمی‌کنم جای نگرانی وجود داشته باشد و ما به یاری خدا به مرحله بعد خواهیم رفت و باید خودمان را آماده رویارویی با تیم‌های بزرگ آسیایی کنیم چرا که اتفاقات اصلی در مرحله بعد رقم خواهد خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    کارو حق وردیان تو آمریکا بازی نکرد،احدود هشت یانه سال تاج بود وبا پیراهن تاج خداحافظی کرد،اون آندرانیک اسکندریان بود که در آمریکا بازی کرددرتیم نیویورک کاسموس
  • سلام به تاجیا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    کارو حق وردیان معروف به "موتور تاج" یادش بخیر چقدر میدوید این بازیکن چقدر مودب و باکلاس بود آقا کارو هرجاهستی سلامت و برقرارباشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی