عکس| توقف پرسپولیس در روز گلزنی آل کثیر/ پروین و کلانی هم آمدند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی دوستانه اش در تعطیلات لیگ برتر مقابل پیکان متوقف شد.

خبرورزشی - تیم های پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

* حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد شریفی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، محمدمهدی مهدیخانی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی بودند که با نظر یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی سرخ پوشان قرار گرفتند.

*همچنین مهدی تارتار هم برای این بازی از ترکیب معراج اسماعیلی، نادر محمدی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، محمد ستاری، امیرحسین جدی، اسماعیل بابایی، محمدخدابنده لو، حسین پورامینی، محمد امین درویشی و امیر روستایی استفاده کرد.

* تیم پیکان با ترکیبی متفاوت از دیدار روز گذشته خدا مقابل تراکتور در این بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

* علی پروین و حسین کلانی، دو پیشکسوت و اسطوره باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه کاظمی در کنار سید مجید صدری، محمد علیپور، جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری و کاوه علی‌اسماعیلی به تماشای بازی نشستند.

کلانی - پروین - پرسپولیس

* پروین در جریان این حضور، گپی هم با شاگردان سابق خود داشت که هدایت تیم پرسپولیس  را برعهده دارند و همچنین مهدی تارتار و علی اصغر مدیر روستا داشت.

* پیشکسوتان پرسپولیس همچنین با بازیکنان این تیم خوش و بش کردند.

* وی به اتفاق کلانی درباره مسائل روز پرسپولیس با صدری، سمیعی و شکوری گفت‌وگو داشتند و به خاطره‌بازی پرداختند.

* پیش از شروع مسابقه کادرفنی و سرپرستان دو تیم با هم خوش و بش کردند.

* نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که عیسی آل کثیر(۴۰- پنالتی) برای پرسپولیس و حسین پورامینی برای خودروسازان گلزنی کردند.

*پرسپولیس در این بازی نفرات ملی پوش خود را به همراه رادوشوویچ، مغانلو و علی شجاعی در اختیار نداشت.

* سرخ پوشان با این تساوی در دومین بازی دوستانه شان در تعطیلات لیگ برتر هم به تساوی رضایت دادند. این این پیش از این مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شده بود.

*شاگردان یحیی گل محمدی تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل ضعیف تر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول قرار دارند و پیکان هم بدون احتساب رای دیدار جنجالی اش با سایپا توسط کمیته استیناف با ۳۰ امتیاز هشتم است‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    این پزسپولیس بدون هیچ شکی قهرمان لیگ برتر امسال میشه گه قهرمان نشد از طبقه چهارم خودمو ميندازم پایین همین حرفو پارسال هم زدن خندیدن یه سری امسالم میگم. اونایی امیدوارن سپاهان قهرمان شه توهم نزن از همین الان آماده شین واسه سال بعد .بدون تردید مس گل ماشین المنیوم پیکان رو شکست میدیم از بین فولاد و گاواهن فقط یه پیروزی کافیه تا با شصت و شش امتیاز قهرمان شیم اما سپاهان در مقابل فولاد استقلال ذوب پدیده امتیاز از دست میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی