نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دعوت فدراسیون از مفاخر کشتی برای حضور در اردوی المپیکی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون‌کشتی برای تقویت روحیه و افزایش انگیزه ملی‌پوشان المپیکی کشورمان از مفاخر کشتی دعوت کرد تا باحضور در اردوی تیمهای‌ملی در راه دلگرمی، افزایش روحیه و تقویت انگیزه ملی‌پوشان در آستانه اعزام به المپیک، گام بردارند. 

خبرورزشی - با توجه به‌زمان اندک باقی‌مانده تا المپیک ۲۰۲۱ توکیو بزرگترین رویداد ورزشی‌ جهان، فدراسیون‌ کشتی از قهرمانان‌ المپیک و جهان به‌ عنوان مفاخر کشتی ایران دعوت کرد با حضور در اردوی خانه‌ کشتی شهید مصطفی صدرزاده، درصورت تمایل ضمن انتقال تجربیات ارزنده خود به ملی‌پوشان، موجب افزایش روحیه و انگیزه آن‌ها به‌منظور حضور قدرتمند در این میدان مهم باشند.

فدراسیون‌ کشتی امیدوار است حضور این قهرمانان در محل اردوی کشتی‌گیران، منشأ خیر و برکت بوده و در نهایت شاهد درخشش و افتخارآفرینی مجدد جوانان ایرانی در عرصه المپیک و اهتزاز پرچم مقدس ایران و طنین‌انداز شدن سرود کشورمان در این آوردگاه مهم جهانی باشد.

محمدابراهیم سیف‌پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر، امیررضا خادم، رسول خادم، عباس جدیدی، محمدحسن محبی، عسگری محمدیان، مجید ترکان، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، اکبر فلاح، بهروز یاری، مجید خدایی، سیدمراد محمدی، کمیل قاسمی، احسان لشگری و ... از قهرمانانی هستند که از ایشان برای حضور در اردوهای تیم‌های ملی دعوت شده است.

شنیده‌های ما حاکیست دعوت از مفاخر کشتی‌فرنگی نظیر احد پازاج، حسن رنگرز، قاسم رضایی، امید نوروزی، رضا سیم‌خواه، سامان طهماسبی، طالب نعمت‌پور، افشین بیابانگرد و ..... در کنار حمید سوریان نایب‌رییس فدراسیون و میزبان این مفاخر، برای دلگرمی اردونشینان کشتی‌ فرنگی و شاگردان محمد بنا، اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو نیز در دستورکار قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی