مایلی کهن: حرفم را عوض نمی‌کنم؛ مخالف اسکوچیچ هستم/ هاشمیان نمی‌تواند نفر اول باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 محمد مایلی کهن گفت: به دو گلی که سردار آزمون به بحرین زد نگاه کنید. هر دو گل در سطح کلاس‌های بین المللی بوده و نمی توان از پاس‌های طارمی غافل شد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران امشب و از ساعت ۲۱ در یکی از حساسترین بازی های خود در انتخابی جام جهانی به مصاف عراق می رود. تیم ملی عراق با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و ایران هم با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. عراق با توجه به امتیازاتی که کسب کرده صعودش مسجل شده اما ملی پوشان ایران برای صعود باید حتما سه امتیاز بازی را کسب کنند. به بهانه این بازی سراغ محمد مایلی کهن رفتیم و با او درباره شرایط تیم ملی و بازی مقابل عراق صحبت کردیم:

*یقین بدانید که همه تیم ها با انگیزه برد وارد زمین می شوند و عراق به همین دلیل بدون استرس و راحت تر بازی خواهد کرد. فشاری که الان روی تیم ما وجود دارد، روی بازیکنان عراق نیست و همین مساله شاید به ضرر ما تمام شود. اما یکسری بازیکن حرفه ای داریم که به چنین شرایط واقف هستند و می توانند از خودشان و تیم ملی در چنین شرایطی مراقبت کنند.

*بسیاری بازی امروز مقابل عراق را ساده می بینند و معتقدند این بازی را به راحتی پیروز می شویم اما من می گویم هیچ بازی آسان نیست و نباید تیمی را دست کم گرفت و این یکی از جذابیت های فوتبال است.

*شما به دو گلی که سردار آزمون به بحرین زد نگاه کنید. هر دو گل در سطح کلاس‌های بین المللی بوده و نمی توان از پاس‌های طارمی غافل شد. ما در یک مقطعی در تیم ملی امید به همراه آقای خاکپور با این بازیکنان کار کردیم. آن زمان این بازیکنان بسیار جوان بودند و باید از آنها مراقبت می کردیم تا شیطنت نکنند اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده و آنها به عنوان یک بازیکن حرفه ای شرایط را به خوبی درک می کنند.

*همیشه کمک‌ مربی ها در فوتبال نقش ارزنده ای دارند اما اینکه بخواهیم نقش این عزیزانی که من بسیار به آنها علاقه دارم را بیشتر از نقش آقای اسکوچیچ بدانیم، اشتباه است. ضمن اینکه من بسیار نقد داشتم درباره انتخاب آقای اسکوچیچ اما نمی توان نقش ایشان را در حال حاضر کتمان کرد.

*من از روز اول مخالف حضور آقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بودم و از آن آدمهایی هم نیستم که بخواهم نظرم را تغییر بدهم. اما با علاقه بسیار زیادی که به وحید هاشمیان دارم به نظرم او نمی تواند نفر اول باشد. هاشمیان شخصیت مهجوری دارد به عنوان راس کار موافق نیستم. شما به عنوان سرمربی باید یکجایی قاطعانه تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    حرفهاش واقعیت دارن،ولی باید حمایت کرد
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      شخصیت مهجور؟!؟! احتمالن منظور جناب مایلی کهن «شخصیت محجوب» هست. البته قطعن ایشون درست گفتن، نویسنده ی باسواد، اشتباه نوشته. مهجور یعنی دور افتاده. نمیشه کفت هاشمیان شخصیت دور افتاده ای داره !!
  • شاهین ۳۳ IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    حسودیم و بغیل، فقط خودمون خوبیم و انها اجنبیند!!!!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    اره امشب جنابعالی و فریاد شیران باید مربی ایران می بودید که عراق را گلباران می کردیم!!!!!!! راستی نگذار بگم دادکان چه در موردت گفته
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    همین که میگه از اون ادمهایی نیست که نظرش عوض کنه یعنی اهل منطق نیست و نباید باهاش مصاحبه کرد
  • 6و6 IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    ب نظر حاجی سرمربی باید جنم فحش دادن و داد و بیداد کردن داشته باشه اتفاقا وحید از اون دسته آدمهای با ادب و بانظمه ک بدرد سرمربی میخوره
  • مصطفی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    شما باکی موافق هستی آخه،،مربی یه سفارشی
  • کامیاب IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    مشکلاتی که زمان شما دامنگیر تیم ملی شد را فراموش نمی کنیم، چقدر استرس و بدبختی کشیدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی