جدول| صعود تاجیکستان به جمع دوم‌های برتر/ وضعیت ایران تغییر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی تاجیکستان با پیروزی مقابل میانمار خودش را به جمع دوم های برتر برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رساند.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال تاجیکستان امروز در هفته پایانی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف میانمار رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و جایگاهی دومی اش را در گروه F تثبیت کرد.

ژاپن هم در دیگر بازی در این گروه با نتیجه ۵ بر یک قرقیزستان را شکست داد و با تثبیت صدرنشینی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی راه پیدا کرد.

تاجیکستان با برد با حذف امتیازاتش با تیم قعرجدولی گروهش به ۱۰ امتیاز و با تفاضل گل ۱- به رده چهارم برترین های دوم برای صعود به مرحله نهایی صعود کرد. البته با توجه به تفاضل گل منفی تاجیکستان این تیم برای صعود شانس کمی دارد.

ایران با صعود تاجیسکتان یک پله سقوط کرده و در رده هفتم جدول بهترین تیم های دوم ایستاد. البته شاگردان اسکوچیچ در صورت تساوی مقابل عراق، امتیازاتش را به ۱۰ و تفاصل گل ۵+ می‌رسانند و اگر اردن نتواند از سد استرالیا بگذرد ایران با یک امتیاز دیدار با عراق راهی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

جدول| صعود تاجیکستان به جمع دوم‌های برتر/ وضعیت ایران در جدول تغییر کرد

البته با صعود تاجیکستان در بدترین حالت اگر تیم ملی کشورمان مقابل عراق شکست بخورد با ۹ امتیاز حذفش قطعی می‌شود و شانسی برای صعود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    این خبر خیلی خوبه . چون اگه ما مساوی کنیم بالاتر از لبنان و تاجیک قرار میگیریم و یعنی با یک مساوی صعود کردیم
  • wien AT ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    واویلا واویلا، شروع شد،دوباره استرس و چرتکه و دست به دعا شدن و امید به تیمهای دیگه، خدا نگذره از کسانیکه کی روش را فراری دادن و فوتبال را دوباره به دوران استرس و دعا و چرتکه برگردوندند.
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    امارات هم به احتمال زیاد تیم اول گروه خودش یعنی ویتنام!!؟؟ رو شکست میده و با 18 امتیاز سرگروه میشه و ویتنام با 17 امتیاز دوم گروه میشه البته ویتنام همین حالا با کسر 6 امتیاز میشه 11 امتیاز و ایران با نتیجه مساوی به این تیم نخواهد رسید تیم ما در صورت تساوی قطعا از تاجیکستان و لبنان بالاتر خواهد ایستاد ولی این کافی نیست و یک تیم دوم دیگه باید حذف شه که میتونه ازبکستان یا اردن باشه ازبکستان باید با دو گل یا بیشتر به عربستان ببازه که بسیار بعیده عربستان هم اگه ببازه و دوم شه میشه 17 امتیازی(11 امتیاز بین تیمهای دوم و بیشتر از ایران 10امتیازی البته در صورت تساوی با عراق) ایران با مساوی فقط روی مساوی یا باخت اردن میتونه حساب کنه با توجه به گرمای وحشتناک کویت(محل بازی استرالیا و اردن) و باخت اردن با حداقل نتیجه در بازی رفت(در استرالیا)به نظر میرسه این بازی میتونه به سود ما به پایان برسه ولی ایران فقط باید گل نخوره توی خط دفاع سوتی نده اسیر جنگ روانی این عراقیهای نامرد و نمک نشناس نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی