نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
۴ |
۵
یک ایران افتضاح ویلموتس را جمع کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از روز اول قرعه کشی هم همه ایران را شانس اول صدرنشینی در این گروه می‌دانستند، حتی خود عراقی‌ها و بحرینی‌ها که از قدرت تیم ما مطلع بودند اما افتضاح بزرگ آقای ویلموتس باعث شد تا نه تنها ما به عراق و بحرین ببازیم بلکه کارمان برای صعود از همین مرحله هم گره بخورد.

خبرورزشی - تیم ملی به شکل جالبی حسابش را با بحرین و عراق تسویه کرد و در نهایت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی شد. از روز اول قرعه کشی هم همه ایران را شانس اول صدرنشینی در این گروه می‌دانستند، حتی خود عراقی‌ها و بحرینی‌ها که از قدرت تیم ما مطلع بودند اما افتضاح بزرگ آقای ویلموتس باعث شد تا نه تنها ما به عراق و بحرین ببازیم بلکه کارمان برای صعود از همین مرحله هم گره بخورد.

قبل از برگزاری دور برگشت مسابقات خیال ما بابت این قضیه که ملی پوشان مقابل بحرین و عراق سرشار از انگیزه هستند، کاملاً راحت بود و مطمئن بودیم که ملی پوشان با تمام توان مقابل این دو تیم صف‌آرایی می‌کنند اما خب به هر حال در این دو بازی به مهاجم به بزرگ و چارچوب شناسی مثل سردار آزمون هم نیاز داشتیم تا از بحرین و عراق انتقام بگیریم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و در نهایت صعود شیرین و دلچسبی را تجربه کردیم.

قبل از بازی هم می‌شد پیش‌بینی کرد که عراق تیم تر از بحرین است و بیشتر ما را اذیت می‌کند اما قدرت فوتبالیست‌های ایرانی در نهایت یک صعود دلچسب و شیرین را برایمان رقم زد و حالا باید به فکر بازی با رقبای بزرگتر نظیر ژاپن عربستان و کره جنوبی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    واقعا حیف نیست که از همراهان ایرانی ویلموتس یاد نمی کنید ؟ روسای ورزش و فدراسیون رو از قلم نندازید تو رو خدا اونا رو دور نریزین
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    حسین فرکی و جلال چراغپور بعد از دو باخت ویلموتس گفتند ما باید به ویلموتس باز هم وقت بدهیم تا با شناخت بهتر او بتوانیم‌ از این مرحله بگذریم!!!( یعنی آنقدر فرصتش بدهید تا دیگه جای جبرانی باقی نگذاره! به علی دایی هم بعد افتضاح می گفتند وقت بدهید تا اونجا هم دیگه فرصت جبرانی باقی نمونه!! ناگفته نماند جناب ارتین زهرابی قاطعانه از سرپرستی جناب فرکی حمایت می کرد!!!!!!
  • Amir perspolisi IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    بالا غیرتا برد عمان با برانکوی عزیز خیلی بیشتر بردهای تیم ملی لذت بخش هست ما پرسپولیسی ها عاشق برانکوییم
  • حمید علوی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    هرچه استقلالی های تیم ملی کمتر بوده نتیجه گیری بهتر بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی