نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسکوچیچ به کی‌روش پیوست/ تیم ملی؛ هر ۳۱۵ دقیقه فقط یک گل خورده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی منطقه آسیا فقط یک بار دروازه اش باز شد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در ۷ بازی به میدان رفته و علاوه بر برد در تمامی بازی‌ها فقط دوبار دروازه ایران باز شده است. یک گل توسط ازبکستان و یک گل توسط هنگ کنگ به ایران زده شد و تیم اسکوچیچ در ۵ بازی دیگر خود گلی را دریافت نکرد.

از زمان جدایی کارلوس کی‌روش، تیم ملی ایران در فاز دفاعی نظم گذشته را نداشت و دروازه اش به راحتی تهدید می‌شد اما اسکوچیچ همچون کی روش اولویت کارهای تاکتیکی خود را دفاع تیمی قرار داد تا تیم ملی ایران مثل همیشه به راحتی حریفانش را شکست دهد. بازیکنان تیم ملی ایران دفاع کردن را به خوبی در زمان کارلوس کی روش آموخته اند و نحوه ضد حمله زدن را هم بلدند و با همین تاکتیک‌ها عراق را شکست دادند.

ایران در ۷ بازی اخیر خود رکورد هر ۳۱۵ دقیقه یک گل خورده را با ثبت رساندند و با خوردن تنها یک گل در مرحله دوم انتخابی جام جهانی یکی از بهترین خطوط دفاعی این رقابت‌ها بودند. البته قطر با فقط یک گل خورده بهترین خط دفاع را در مجموع داشت ولی با تغییرات در کادر فنی ایران امیدواریم رکوردهای دفاعی بهتری را شاهد باشیم و طعم تلخ باز شدن دروازه ایران را کمتر بچشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    فعلا از لحاظ فنی نمیشه اسکوچیچ‌ رو تایید کرد قضاوت در موردش زوده بماند برای بعد..هنوز با تیمهای درجه‌ یک‌ آسیا بازی نکردیم این بازیها سنگ محک آنچنانی برای کادر فنی تیم ملی نبود..ولی به اسکوچیچ خسته نباشید میگم بخاطر تحمل این حجم وسیع از فشار چون کار کردن زیر فشار انتقادات کار هر مربی نیست..
  • مانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    این مقاله ۱۰۰ درصد نوشته جناب آرتین زهرابی هستش . ولی عزیز دل برادر تیم کیروش در مقابل ژاپن و عراق در هر ۳۰ دقیقه یک گل خورد یعتی ۳ گل در هر بازی . کیزوش یک کمک مربی خوبه ولی سرمربی به درد برخوری نیست
    • عادل IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      شما توی مدرسه و احتمالا توی دانشگاه هم اينطوری متوسط و ميانگين محاسبه می کردی برادر؟؟؟؟ الان توی بازی ديشب فرانسه و آلمان طبق محاسبات شما 100% بازیها (يک بازی )را فرانسه از آلمان برده !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی