نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
۲ |
۲
نگرانی یحیی از وضعیت یک ستاره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی یکی از بازیکنانی بود که در هر ۴ بازی تیم ملی به صورت ثابت به میدان رفت.

خبرورزشی - احمد نوراللهی در هر ۴ بازی تیم ملی ایران در بحرین، یکی از مردان اصلی تیم ملی بود تا مشخص شود که دراگان اسکوچیچ اعتقاد خاصی به هافبک دفاعی تیمش دارد و سایر هافبکهای تیم ملی برای قرار گرفتن کنار او، باید با یکدیگر رقابت کنند.

احمد نوراللهی در بازی مقابل عراق هم اکثرا برنده جنگ‌های میانه میدان بود و در کارهای دفاعی هم به مدافعان تیمش کمک کرد و کار به جایی رسید که هافبک‌های عراق مجبور بودند چند نفری به جنگ این بازیکن بروند تا شاید بتوانند او را مهار کنند.

احمد این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و چند گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رسانده تا مشخص شود همانطور که در تیم ملی یک مهره بی‌جانشین محسوب می‌شود، در پرسپولیس هم یک مهره کلیدی است و یحیی گل‌محمدی هم مثل دراگان اسکوچیچ اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

با توجه به اینکه نوراللهی در تمام بازیهای تیم ملی در بحرین بازی کرده، یحیی نگران خستگی ستاره خط میانی تیمش است. حال باید دید در دیدار سوپرجام از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد به او استراحت دهد. هرچند با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا و همچنین تاثیرگذاری احمد نور بعید است یحیی در بازی که پای یک جام در میان است به این بازیکن استراحت دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    احمد نور تا پایان لیگ قهرمانان باشه با ما عالیه میتونیم مطمنا با قهرمانی در لیگ و اسیا دهان های مغت یه سری رو مدتها ببندیم پارسال اگه عیسی بود قطعا قهرمان میشدیم حیف
  • x IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    خبر بلیت فروشی مجازی پرسپولیسو کار کنید. این جه وضعیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی