نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
۰ |
۰
ستاره انگلیسی در آمریکا تیم‌دار شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیمی واردی هم تصمیم گرفت در آمریکا تیم‌داری کند و سهام تیمی نیویورکی را خرید.

خبرورزشی - جیمی وارد مهاجم لسترسیتی مانند هموطنش دیوید بکام به یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شد که سهامدار یک باشگاه هستند؛ از این رو او بخشی از سهام تیم «روچستر رینوس» در شهر نیویورک را خریداری کرده است.

واردی ۳۴ ساله تصمیم گرفته در تیمی سرمایه‌گذاری کند که تا قبل از سال ۲۰۱۷ در دسته‌های پایین فوتبال کشور آمریکا بود و اکنون در در دسته دوم این کشور حضور دارد. باشگاه روچستر رینوس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که واردی اکنون مالک مشترک این تیم نیویورکی است. واردی در این باره به سایت «اتلتیک» انگلیس گفت: «زندگی من از الان نسبت به چیزی که ۱۰ سال پیش بود، فرق کرده اما می‌خواهم بعد از این هم همچنان درگیر فوتبال باشم. دلیل من برای انتخاب این تیم، افتخاراتی است که در گذشته کسب کرده. این تیم تنها تیمی در دسته‌های پایین فوتبال باشگاهی آمریکا است که قهرمان جام حذفی شده، تنها تیم خارج از MLS که هرگز توانسته قهرمان این رقابت‌ها شود. حالا می‌خواهم آن را به جایی برگردانم که دوباره بتواند آن افتخارات را تکرار کند و حتی تیمی بهتر از آن زمان شود.»

باشگاه روچستررینوس با اینکه تنها ۲۵ سال پیش تأسیس شده است، کانون هواداری بزرگتر از تعدادی از تیم‌های مطرح MLS داشته و اوج افتخاراتش در سال ۱۹۹۹ رقم خورد که اولین باشگاه غیر دسته اولی آمریکا شد که جام موسوم به یواس اوپن را کسب کرده، افتخاری که توسط هیچ تیم دیگری در دسته‌های دوم و پایین‌تر آمریکا کسب نشده است.

جیمی واردی (روچستر)


وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی