عکس| ملی‌پوشان با اسکورت فرودگاه را ترک کردند/ هوادار طارمی برنامه تیم را مختل کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتوبوس تیم ملی فوتبال با اسکورت از فرودگاه مهرآباد خارج شد و یک هوادار مهدی طارمی جلوی آن‌ها را گرفت.

خبرورزشی - اتوبوس حامل اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از بازگشت از منامه راهی مرکز همایش‌های صداوسیما شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که رئیس فدراسیون فوتبال نیز ملی‌پوشان را همراهی کرد. ضمن اینکه تعدادی از هواداران تیم ملی با حضور در قسمت پاویون فرودگاه مهرآباد قصد دیدار با اعضای تیم ملی را داشتند که البته موفق به انجام این کار نشدند.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته اعضای تیم ملی با اسکورت فرودگاه مهرآباد را ترک کردند؛ البته پیش از این اتفاق یکی از هواداران تیم ملی بارها و بارها خواستار دیدار با مهدی طارمی شد. به همین دلیل با وجود اینکه اتوبوس تیم ملی حرکت کرده بود آن را متوقف کرده و طارمی هم برای دقایقی با آن هوادار گفت‌وگو کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق به عنوان صدرنشین گروه C مسابقات مقدماتی جام‌جهانی راهی مرحله نهایی شد.

بازگشت تیم ملی ایران از بحرین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    کار هوادارن لنگی همیشه آبروریزی بوده اینم نمونه اش
    • Maryam IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      واقعا برا تویه کیسه متاسفم میدونی کیسه ها همیشه همین طورن به برد و باخت و مساوی تیم خودشون کاری ندارن اگه بردن دیگه بردن اما اگه مساوی یا باخت داشتن میگن مقصرداور و از این چیزا بود فقط دنبال بازی های سرورشون هستن ک بتونن کری های بی معنی بخونن حالا هم ی بازیکن سابق از پرسپولیس که انقد داره میدرخشع و همه بهش افتخار میکنن کسی ک مقابل رونالدوهم کم نیاورد و بازهم مثل همیشع پرسپولیسی بودن و ایرانی بودنشو نشون داد شما کیسه ها فقط منتظراین هستین.ک فقط ی اتفاقی بیوفته ک فقط مربوط بع پرسپولیس و هر چیزی که به اون ربطی داره داشته باشه و برا خودتون حرف مزخرف بزنین ک همش از حسادتع پرسپولیس و طارمی سرور شما کیسه ها زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی❤ در ضمن اینکه ی هواداری اینقد مهدی رو دوستداره و خواسته ببینتش چ ربطی ب ابروریزی داره کیسه
  • اف IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    برای آدم بدبختی مثل تو دلم می سوزد که چشم دیدن شادی یک هوادار را نداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی