نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
 پرسپولیس بازی سوپرجام را می‌برد/ امیدوارم به زودی دوباره ژاپن را کنار بزنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس کارگر مهاجم اسبق تیم ملی گفت: عیار بازیکنانی چون سردار آزمون و مهدی طارمی بالاتر از فوتبال آسیا است و هر مربی آرزو دارد چنین مهاجمانی در خط حمله خود داشته باشد.

خبرورزشی - عباس کارگر مهاجم تیم ملی در دهه ۶۰ که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و تراکتور بازی کرده در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن تبریک صعود ایران به مرحله دوم انتخابی جام جهانی گفت: ما خودمان شرایط را برای بازی های دور برگشت سخت کرده بودیم وگرنه چرا باید برای رویارویی با تیم‌هایی چون بحرین و عراق اینقدر تحت فشار قرار بگیریم؟ در بازی‌های دور رفت این ویلموتس بود که تیم ملی را به داخل چاه انداخت و با هزار و یک سختی توانستیم دوباره بیرون بیاییم.

وی افزود: اگر بازیکنان تیم ملی محتاط نبودند و بازی با عراق در شرایط عادی برگزار می‌شد ما به راحتی بیش از سه گل به آنها می‌زدیم. در بازی سه شنبه شب مقابل عراق نیز یک گل زدیم و سه گل هم متاسفانه نزدیم. این نشان می‌دهد که ما یک سر و گردن از عراقی‌ها بالاتر هستیم.

کارگر گفت: حالا هر چه بود تمام شده و ما باید به فکر بازی‌های مرحله بعدی باشیم و دیگر اجازه ندهیم مسائل حاشیه ای تیم ملی ما را که تیم اول آسیا بود دچار مشکل کند. امیدوارم به زودی دوباره ژاپن را کنار زده و در رده بندی فیفا تیم اول آسیا شویم.

وی که در تیم‌های پرسپولیس و تراکتور نیز بازی کرده درباره برگزاری بازی سوپرجام به خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من این بازی حساسیت آنچنانی ندارد اما برای پرسپولیس که هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مدعی کسب عنوان قهرمانی است می‌تواند انگیزه بالایی ایجاد کند و به طور حتم پرسپولیس بازی سوپرجام را از تراکتور خواهد برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی