نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واقعاً از برد ایران لذت بردم/ تیم ملی بار سنگینی را به دوش می‌کشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: برتری مقابل دو تیم بحرین و عراق اتفاق بسیار خوبی بود و و دل مردم را شاد کرد و باید به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید گفت چون بار سنگینی را به دوش می‌کشیدند.

خبرورزشی - حشمت مهاجرانی که با تیم ملی سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نیز دارد به خبرورزشی گفت: سال‌ها تیم ملی نتوانسته‌ بود عراق و بحرین را شکست بدهد و طلسم‌شکنی برابر این دو تیم لذت و اهمیت فراوانی داشت. بازیکنان تیم ملی دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نمایش عالی و بدون نقص سه امتیاز این جدال را کسب کنند. پیش از این گفته بودم بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند آبروی فوتبالمان را در آسیا حفظ کنند.

وی افزود: ایرانی‌ها همیشه و زمانی که به بن‌بست می‌خورند و کارشان سخت می‌شود با فاکتور غیرت و انگیزه کارهای نا ممکن انجام می‌دهند.

مهاجرانی ادامه داد: ایران با شایستگی به چهار پیروزی رسید و توانست به عنوان تیم اول با قاطعیت راهی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شود. من حتم دارم در مرحله بعدی نیز موفق خواهیم شد و به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان صعود خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی