استقلال و ۳ نوبت تست کرونا تا بازی با پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کنار مسائل تاکتیکی و دیدارهای مهمی که قبل از جدال با پرسپولیس برگزار می‌شود، مسئولان باشگاه حفظ سلامتی بازیکنان را نیز به صورت جدی مد نظر قرار داده‌اند.

خبرورزشی - اگرچه رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال از هفته آینده آغاز می‌شود ولی به جرات می‌توان گفت از همین حالا حواس اغلب مسئولان و هواداران این تیم معطوف به جدال روز ۲۴ تیرماه با پرسپولیس در چارچوب پیکارهای جام حذفی خواهد بود.

مسابقه فوق‌العاده حساسی که اگر استقلال بتواند آن را به سود خود خاتمه دهد، همچنان برای گرفتن یک کاپ قهرمانی در این فصل امیدوار باقی می‌ماند و اگر ببازد، با توجه به شرایط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر احتمالاً این فصل هم دستش از جام کوتاه می‌ماند؛ بنابراین ناگفته پیداست که استقلالی‌ها دربی جام حذفی را به چشم یک مسابقه حیاتی نگاه می‌کنند. در کنار مسائل تاکتیکی و دیدارهای مهمی که قبل از جدال با پرسپولیس برگزار می‌شود، مسئولان باشگاه حفظ سلامتی بازیکنان را نیز به صورت جدی مد نظر قرار داده‌اند.

طبق خبرهای رسیده، جدا از بحث پیگیری واکسیناسیون، هماهنگی‌های لازم انجام شود تا آبی‌پوشان پیش از جدال ۲۴ تیر حداقل سه نوبت تست کرونا بدهند و از این بابت کاملاً مراقب سلامتی بازیکنان و مربیان خود باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی