نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
قهرمانی در سوپرجام انگیزه پرسپولیسی‌ها را بالاتر می‌برد/ عبور از مدافعان تیم ملی کار هر مهاجمی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهروز رهبری فرد مدافع تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ می‌گوید مرحله اول هر چه بود تمام شد و ما حالا باید فقط به فکر رویارویی با تیم‌های سطح اول آسیا در مرحله دوم انتخابی جام جهانی باشیم.

خبرورزشی - بهروز رهبری فرد مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی با بیان اینکه بحرین و عراق در حد و اندازه‌های ایران نبودند گفت: ما خیلی راحت بحرین را بردیم و مقابل عراق هم توانستیم این تیم را با یک گل شکست داده و حتی اگر شانس داشتیم می‌شد گل‌های بیشتری هم بزنیم. این نشان می‌دهد که تیم ملی از لحاظ فنی بسیار بالاتر از فوتبال بحرین و عراق قرار دارد.

وی افزود: عراق تنها یک موقعیت گل خطرناک داشت در حالیکه ما سه موقعیت تک به تک را خراب کردیم مخصوصاً موقعیتی که قائدی از دست داد و اگر بیشتر دقت می‌کرد قطعاً گل دوم را هم می‌زدیم. به نظر من تیم ملی در بازی‌های دور برگشت درحد و اندازه‌های واقعی خودش ظاهر شد و خیلی راحت توانست جواز صعود را به عنوان تیم اول به دست آورد.

رهبری فرد درباره رویارویی ایران در مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی گفت: در مرحله دوم باید با تیم‌هایی چون استرالیا، کره جنوبی، عربستان و ... رقابت بدهیم و با پنج تیم مدعی هم‌گروه خواهیم شد. بنابراین از حالا باید به فکر باشیم و طوری نشود که یک هفته مانده به شروع مسابقات تازه یادمان بیفتد که به اردو برویم.

وی اضافه کرد: تیم ملی توان حضور در جام جهانی را دارد و باید نشان دهیم که از همه تیم‌های آسیایی سرتر هستیم چراکه با داشتن چندین لژیونر سطح بالا و گلزنانی چون آزمون و طارمی باید هم به فکر صعود باشیم و در خط دفاعی نیز بازیکنانی داریم که عبور از آنها کار هر مهاجمی نیست.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره بازی سوپرجام بین این تیم و تراکتور نیز گفت: به نظر من گرفتن این جام هواداران را خوشحال خواهد کرد و تراکتور هم تیمی نیست که بتواند پرسپولیس را شکست دهد. من امیدوارم شاگردان یحیی گل محمدی با قهرمانی در سوپرجام و کسب انگیزه دوباره در لیگ برتر و جام حذفی به راه قهرمانی خود ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    سوپراسنپ کاغذی خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی