پشت پرده عصبانیت اسکوچیچ؛ چه کسی خبرهای تیم ملی را لو داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سماجت خبرنگاران در سوال و جواب از اسکوچیچ، بیشتر به دلیل پاسخ‌های مبهم رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه مهرآباد بود. عزیزی خادم یک کلام نگفت قرارداد اسکوچیچ را تمدید می‌کند!

خبرورزشی - «من هنوز هم سرمربی هستم؛ اگر اطلاعات بیشتری دارید خوش به حال‌تان!»

جمله خیلی قشنگی نیست اما همان پاسخی است که دراگان اسکوچیچ به خبرنگاران داد؛ درست در روزی که از بازیکنان تیم ملی در مرکز همایش‌های سازمان سازمان و صداوسیما تقدیر شد؛ همان سازمانی که هنگام بازی‌های تیم ملی در جام جهانی مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در دیدار با ژاپن، عملکردش پیرامون تیم ملی اظهرمن الشمس است!

سماجت خبرنگاران در سوال و جواب از اسکوچیچ، بیشتر به دلیل پاسخ‌های مبهم رئیس فدراسیون فوتبال در فرودگاه مهرآباد بود. عزیزی خادم یک کلام نگفت قرارداد اسکوچیچ را تمدید می‌کند؛ بلکه توپ را با زیرکی به زمین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شوت کرد؛ گویی اعضای هیئت رئیسه منهای اسکوچیچ، همین حالا «گواردیولا یا آرسن ونگر» را در آستین دارند و به زودی می‌خواهند یکی از این دو مربی را به ایران بیاورند!

راستی؛ دلیل ناراحتی و عصبانیت اسکوچیچ در فرودگاه چه بود؟ این جواب سربالا به خبرنگاران چیست؟

برگردیم به روزهایی که تیم ملی در منامه بود؛ هر روز خبرهایی به گوش می‌رسید که ترکیب تیم ملی در بازی‌هایش لو رفته است. آیا رئیس فدراسیون فوتبال دلیل این اتفاق ناخوشایند را می‌داند؟

چه کسی ترکیب را لو می‌داد؟ خود آقای اسکوچیچ که سرمربی است؛ بازیکنان هم که با خبرنگاران رابطه‌ای ندارند و همین طوری در حالت عادی سلام این و آن را علیک نمی‌گویند؛ پس چه کسی این خبرها را افشا می‌کرد؟ همراهان و افرادی که به طور خودجوش به تیم ملی نزدیک شده و در منامه هم عکس‌هایشان قابل رویت بود در این قضیه چه نقشی داشتند؟

از کجا معلوم اسکوچیچ بابت چنین مسائلی دلخور نشده و از این که خصوصی ترین و مهم ترین اتفاقات و موارد پشت پرده تیمش لو می‌رود به ستوه نیامده باشد؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدل آبدوغ IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    حسین قهار
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    اسکوچیچ بی حاشیه به درد اینها نمی خوره؟ نکنه می خواهید یک حاشیه دار را مربی کنید که پشت حاشیه هایش بخور بخور اموال مردم را ادامه بدید؟
  • عطایی US ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    از خورشیدی چه خبر؟ آماتورترین فدراسیون فوتبال رو در کشوری داریم که کلی استعداد ناب فوتبالی داره ! هر چند کلا به قدرنشناسی عادت دیرینه داریم از ایویچ گرفته تا کی‌روش و حالا هم اسکوچیچ. اما اینکه گواردیولا و ونگر در آستین داریم به خاطر اینکه می‌خوایم باشکوه‌تر طلوع کنیم!! فقط خدابخیر کنه و خدا کنه عزیزان فدراسیون نشین درک کنن که هنوز داغ کاترین ویلموتس جاش خوب نشده!
  • بهروز نبوی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    چرا الکی خبر دروغ از طرف بازیکنان میزنی به جز سه بازیکن که اتفاقا پرسپولیسی بودن کدومشون به صراحت پشته اسکوچیچ دراومدن...یعنی واقعا انتظار دارید با اسکوچیچ تو جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم...سرمربی نقش ویژه ای در پیشرفت یک تیم داره اینکه ما با ستار هامون تیم های درجه دو یا سه آسیا بردیم دلیل نمیشه اسکوچیچ بخواهیم نگه داریم شاید نصف مربی های ایرانی هم میتونستندهمچین کاری انجام بدن...در حالی که در همین بازی ها هم مشکلات تاکتیکی فراوانی در تیم دیده شده که بخاطر نتایج بهش توجهی نشد....ایران نیاز به یک مربی سطح بالا داره نه مربی که تجربه هیچ تورنمنت بزرگی نداره...
    • محمد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      مربی بزرگ که با این شرایط نمیاد ایران مربی های کروات ارزون هستن بهترینشون هم دالیچ و زوران مامبچ هستن که هم فکر نکنم بیان میمونه برانکو یا گل محمدی خودمون همین
  • مانی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    تیم ملی برای فدراسیون آبی و سارمان لیگ آبی و عزیزی خادم و سهیل مهدی یعنی استقلال .و بعدش هم سپاهان
  • زاگرس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    بارها وحتی در اولین روزهایی که اسکوچیچ سکان هدایت تیم ملی را بعهده گرفت جزو اولین کسانی بودم که ایشان را ستایش کرده و او را بعنوان شخصیتی کاریزماتیک وجنتلمن ،که توانایی نجات قایق به گل نشسته فوتبال کشورمان در دور اول انتخابی جام جهانی با موفقیت دارد را بارها از همین خبرگزاری اعلام کردم...اما با توجه به زد و بندهایی که در پشت فدراسیون فوتبال و خصوصا انتخاب ریاست فدراسیون وجود داشت ودارد،این قایق به گل نشسته در آینده ای نه چندان دور غرق خواهد شد، جایی که رئیس آن درگیرتصویه حساب با طلبکارانش باشد،درگیر تعلقات قلبی اش باشد،بی اراده باشد«نمونه اش عدم پاسخگویی صریح در مورد همکاری با اسکوچیچ وپاسدادن آن به هیئت رییسه ای که بجز یک نفر آن ،فرق فوتبال را با چوگان نمیدانند»و....امیدی به کامیابی اش نیست.اسکوچیچ دین خودش را به فوتبال ایران ادا کرد و به اعتقاد من دیگر جایی در کنار این حسودان سهم خواه نخواهد داشت.پس خودش با آن شخصیت محجوب و دوست داشتنی رخت سفر بربندد وپیش از آنکه این بی لیاقتان کنارش بگذارند ،بایدخودش به دنبال سرنوشتش در جایی غیر از ایران برود...
  • سلطانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    کی روشم آرزوست
    • محمدی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      دوره کی روش تموم شده تو فوتبال روز دنیا ۷۰ سالشه دوره دوره مربی های جوانه زوران مامیچ و دالیچ برا ایران خوبن مربی های بزرگتر که نمیان عمرا ایران ولی کروات ها برا ایران عالی هستند
  • حمید علوی CA ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    وقتی سیستم فاسد باشه، نمیشه با فساد هر کدوم از اجزاء سیستم جداگانه برخورد کرد. کلش رو‌ بایست با کلنگ فرو ریخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی