نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازگشت رادوشویچ به پرسپولیس جدی‌تر شد/ دروازه‌بان کروات هفته آینده به تهران می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس جدا از اینکه قول داده بلافاصله پس از حضور وی در تهران ۱۰ درصد دیگر از قرارداد این دروازه بان را پرداخت کند، با برخی شروط کلی رادوشویچ درباره تسویه مطالبات سال‌های قبلش هم موافقت کرده است.

خبرورزشی - بوژیدار رادوشویچ یک روز پس از بازی پرسپولیس و ذوب آهن با استفاده از فرصت تعطیلات لیگ برتر به کرواسی سفر کرد اما از آن زمان تاکنون به کشورمان بازنگشته است‌. این در شرایطی است که وی به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود باشگاه پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد کرد و با وجود گذشت ۱۸ روز از آغاز مجدد تمرینات این تیم، همچنان در جلسات تمرینی سرخ پوشان غایب است.

البته در روزهای اخیر مذاکرات زیادی برای بازگشت وی به تهران و شرکت در تمرینات و بازی های پرسپولیس انجام شد و ظاهرا طرفین به توافقات خوبی برای بازگشت رادو به ایران رسیده‌اند.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس جدا از اینکه قول داده بلافاصله پس از حضور وی در تهران ۱۰ درصد دیگر از قرارداد این دروازه بان را پرداخت کند، با برخی شروط کلی رادوشویچ درباره تسویه مطالبات سال‌های قبلش هم موافقت کرده و با توجه به صحبت های اخیر طرفین اگر اتفاق خاصی نیفتد دروازه بان کروات اوایل هفته آینده وارد کشورمان می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر DE ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    آقاس بخدا. به اون چه ربطی داری ما بیچاره شدیم و دلار زندگیمون رو نابود کرده.اون همون قراردادی رو میخواد که بسته. اذیتش نکنیم.
  • محسن IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    آقای انصاری فرد آخه کدوم آدم عاقلی با دروازه بان ذخیره اونم خارجی که به دلار پول میگیره قرارداد سه ساله میبنده اون وقت کلی هم پزش را میدادی فکر این روزها نمیکردی که با این وضعیت پول دادن تو ایران میتونهدبه راحتی فسخ کنه وتمام پول قراردادوسودش را بگیره مسئولان سایت خواهشن این موارد را پیگیری کنن تا قضیه مشخص بشه که چه زد وبند هایی تو این نوع قرارداد ها وجود داره
  • x IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    بهترین کار اینه که رادو برگرده و آخر فصل توافقی از پرسپولیس جدا شه تا دوباره شاهد این بدبختی ها نباشیم. یه دروازه بان دوم ایرانی خوب هم میتونه کارو برای ما در بیاره. گرچه که احتمال 99 درصد رادو فصل بعد میره سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی