واکنش تند گل محمدی به فرهاد مجیدی/ خبر خوشی در راه است/ روی ماجرای فجیع نارنجک سرپوش گذاشتند/ رقم قرارداد مغانلو و سرنوشت جدایی کنعانی‌زادگان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که تیمش هیچ حمایتی از وزارت ورزش نداشته است به اظهارات سرمربی تیم رقیب پاسخ داد و ابراز امیدواری کرد آرزویش به همراه سرخپوشان محقق شود.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و مقایسه‌هایی که با این تیم می‌شود صحبت کرد. سرمربی سرخپوشان از آرزوی خود در رأس کادر فنی پرسپولیس و همچنین صعود تیم ملی ایران به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر نیز گفت.

فکر می‌کردید در حضور دوباره روی نیمکت پرسپولیس بتوانید افتخارات برانکو را ادامه دهید؟

چیزی که من را خوشبین به آمدن در جمع پرسپولیسی‌ها کرد باور و اعتمادی بود که به بازیکنان داشتم. قلب این بازیکنان با پرسپولیس است و باور داشتم آنها برای موفقیت تیم متحد هستند و تلاش فراوان می‌کنند. وقتی شما انتخاب می‌کنید مربی تیم بزرگی با هواداران میلیونی همچون پرسپولیس باشید، باید تیمی را داشته باشید که تفکری جز بردن در ذهن شان نیست. این موضوع در پرسپولیس وجود دارد، آنها کاری کردند که تاریخ ساز بود.

حالا دیگر هواداران پرسپولیس صرفاً به دوران طلایی با برانکو فکر نمی‌کنند و نتایج شما در یک سال اخیر با پرسپولیس را باعث غرورشان می‌دانند.

اگر قرار باشد جواب این سوال را بدهم با قلبم و با تمام وجودم می گویم که از این اتفاق بسیار خوشحالم، روزهای خوب و بد بسیاری در پرسپولیس داشتم اما با تلاش و باور قلبی به بازیکنانم از پس تمام سختی‌ها برآمدیم و برای لبخند تک تک هوادارانی که کرونا باعث شد از ما دور شوند جنگیدیم.

ولی هنوز این مأموریت نیمه تمام است.

دقیقاً. هنوز کارم در پرسپولیس نیمه تمام است. بازیکنان هم همین عقیده را دارند، نکته‌ای که باعث می‌شود رو به جلو پیشرفت کنیم و از بردن خسته نشویم تفکر پیروزی و قهرمانی است. کالبد بازیکنان پرسپولیس با قهرمانی شکل گرفته و من خوشحالم در بخشی از تاریخ فعلی باشگاه پرسپولیس حضور دارم.

حالا این پرسپولیس آماده بازی‌های فشرده خود در انتهای لیگ برتر فصل جاری و جام حذفی است؟

مسابقات فشرده‌ای را پیش رو داریم، یک سال بیشتر است که یک روز هم استراحت نداشتیم. وقتی هم سراغ تعطیلی رفتیم بازیکنان ملی پوش زیادی را در کنار خودمان نداشتیم. همین موضوع باعث شد تا استراحت تیم هم نیمه کاره باقی بماند. ۴ جام پیش رو داریم که هر کدام برای ما اهمیت فراوانی دارد اما پیچیده‌ترین برنامه ریزی را برای پرسپولیس کرده‌اند.

شما ۷ ملی پوش به تیم ملی دادید که دو نفر از آنها با مصدومیت برگشتند.

من خوشحالم که بازیکنانم در تیم ملی برای وطن بازی می‌کنند، قطعاً آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند و خوشحالم که تیم ملی ایران به مرحله بعد رفت اما طبیعی است وقتی بازیکنانی به تیم ملی می‌روند انتظار یک مربی، بازگشت آنها با سلامت کامل است.

فارغ از این موضوع، مشکل اصلی تمرینات ما بود که در اکثر اوقات با ۸، ۹ نفر برگزار شد. همین امر باعث شد من تعداد بازیکنی را از تیم امید به تمرینات تیم اضافه کنم تا برای بازی‌های دوستانه آماده شویم. وقتی شما با کمترین نفرات در همین دیدارهای تدارکاتی نیز حاضر می‌شوید خطر مصدومیت سراغ بازیکنان می‌آید.

سازمان لیگ هم با درخواست شما نسبت به تغییر زمان بازی‌ها مخالف کرد.

باید بگویم متأسفانه! شرایط پرسپولیس نرمال نیست. باید وضعیت یک تیم را نگاه کرد و طبق برنامه مشخص که برای سایر تیم‌ها نیز وجود دارد برنامه ریزی کرد. باید سوپرجام را مقابل تراکتور برگزار کنیم و بلافاصله بازی‌های لیگ برتر را ادامه دهیم. جام حذفی را هم در پیش داریم و برای تیمی که همواره به قهرمانی فکر می‌کند هر بازی حکم فینال را دارد. برای سخت‌ترین بازی‌ها کمترین بازیکنان را در تمرینات داشتم.

شما در این فصل چند بار دیگر هم به برخی تصمیمات سازمان لیگ و فدراسیون اعتراض داشتید. فکر می‌کنید جریانی علیه پرسپولیس وجود دارد؟

واقعیت این است که ما به این وضعیت غیرعادی و سخت عادت کرده‌ایم. خیلی تلاش کردیم تا قانع کنیم شرایط پرسپولیس را درک کنند اما این اتفاق نیفتاد. باید بگویم بعضی اوقات از آرامش پرسپولیس تعبیر دیگری می‌کنند.

در این مسیر حمایت‌های باشگاه نسبت به اعتراض به سازمان لیگ را احساس کردید؟

چیزی که حس می‌کنم باشگاه دنبال این است که جو حاکم بر فوتبال کشور را خراب نکند ولی واقعیت این است که بعضی اوقات نیاز است از حق تیم دفاع شود. گاهی اوقات فکر می‌کنم مسئولان باشگاه باحیا رفتار می‌کنند و بعضی افراد از این موضوع سوءاستفاده کرده‌اند. حقیقت این است که گاهی انتظار دارم باشگاه با جدیت بیشتری سراغ این موضوع برود تا حقی از پرسپولیس اجحاف نشود. البته باید بگویم در برخی موارد نیز مدیران باشگاه خیلی جدی برخورد کردند و من از آنها ممنونم.

مشکلات مالی به کجا رسید؟

به هر حال همه در جریان پرونده‌های بدهی باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی هستند. فکر می‌کنم این موضوع از شانس من است که احکام سنگین پرداختی به باشگاه می‌رسد و باید ظرف کمترین مدت بیشترین پول را بدهند. کاری هم نمی‌توان با این وضعیت کرد. بازیکنان از خود گذشتگی برای درک شرایط پرسپولیس نشان دادند. از روزی که وارد پرسپولیس شدم این مشکلات وجود داشت و واقعاً با آنها جنگیدیم. فکر می‌کنم چون تمرکزمان روی کار خودمان بود توانستیم مشکلات را حل کنیم.

البته گاهی اوقات متهم به حمایت‌های وزارت ورزش نیز شده‌اید.

یک مورد را نشان دهید که این حمایت وجود داشته است. اگر حامی اینچنینی داشتید که با پنجره‌های بسته رو به رو نبودیم، پرداختی بازیکنان هم به تعویق نمی‌افتاد. بدهی میلیاردی به بازیکنان و مربیان خارجی قبلی نداشتیم. ما حتی پول نایب قهرمانی در آسیا را هم نتوانستیم بگیریم. واقعاً دوست دارم بدانم تیمی که هم طلبکار است و هم بدهکار است اما کاری نمی‌تواند انجام دهد شامل کدام حمایت بوده؟

بازی سوپرجام را چطور می‌بینید؟

مهمترین دیدار ما بازی با تراکتور است، هیچ چیزی مهم‌تر از این بازی نیست. شرایط خیلی سختی داریم چون هنوز بازیکنان ملی‌پوش خودمان را هم در اختیار نداریم و باید با خستگی مفرط آنها در برنامه فشرده کنار بیاییم. هدف ما کسب بیشترین جام در فصل است و این مسیر از بازی با تراکتور آغاز می‌شود.

فکر می‌کنید استقلال مانند سال گذشته این بار هم در جام‌حذفی مانع از صعود پرسپولیس شود؟

دربی همیشه حساس است. انگیزه‌های متفاوت در این بازی وجود دارد. فرقی نمی‌کند پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بازی کنند یا جام‌حذفی. این دیدار همیشه متفاوت است و دو تیم نمی‌خواهند هواداران خود را ناراحت کنند. من فکر می‌کنم تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده و ما دیدارهای زیادی پیش‌رو داریم. بازی‌هایمان آنقدر فشرده است که چند روز بیشتر فرصت نداریم به دربی فکر کنیم چون گام به گام پیش می‌رویم و هر بازی برایمان حکم فینال در جام‌حذفی، لیگ برتر و سوپرجام را دارد.

با این حال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در انتقاد از مدیریت این باشگاه، درباره خریدهای شما از قطر و پرتغال طعنه زده است.

شهریار مغانلو را فکر می‌کنید با چه رقمی به پرسپولیس آورده‌ایم که بازی کند؟ من جوابش را می‌دهم، ۵۰ هزار دلار. او با مبلغ اندکی به پرسپولیس آمد تا نیم‌فصل برای ما بازی کند. فکر می‌کنم تاکنون هم تا حدود زیادی مثمر ثمر بوده است.

مهدی ترابی هم به عنوان بازیکن آزاد و با مبلغی نسبتاً پایین در سطح یک بازیکن حرفه‌ای به پرسپولیس آمد. صحبت از کدام هزینه می‌شود وقتی با ارزان‌ترین شرایط، بازیکنان خود را جذب کردیم؟ ضمن اینکه فکر می‌کنم بهتر است هرکس درباره تیم خودش صحبت کند. این کار از لحاظ حرفه‌ای درست نیست که درباره سایر تیم‌ها صحبت کنیم. اگر بخواهم مقایسه کنم، بازیکنانی هستند که اندازه کل بودجه باشگاه ما قرارداد دارند، بنابراین بهتر است هرکس در حیطه کاری خودش صحبت کند.

تا چه حدی سیاست شما از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی انجام شده است؟

در جریان فعالیت‌های باشگاه در این زمینه هستم. مدیران باشگاه تلاش زیادی می‌کنند تا این اتفاق بیفتد؛ به زودی هم خبرهای خوبی در راه است. من باز هم باید تأکید کنم که در چند جبهه باید مشکلات را حل کنیم. در کنار اینکه تمدید قرارداد با چند بازیکن داریم، مطالبات فصل جاری نیز برقرار است ضمن اینکه بدهی‌های کلان به طلبکاران خارجی داریم. با این حال امیدوار هستم بازیکنانی که به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌شان پیشنهادهای خیلی خوبی دارند، در تیم مانده و در فصل آینده که کار خیلی سختی داریم، با هم راه را ادامه دهیم.

کنعانی‌زادگان که به طور قطعی جدا شده است.

من در جریان این موضوع نیستم، کسی به من چیزی نگفته است.

اما رسانه‌های قطری خبر قرارداد یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلاری کنعانی‌زادگان با الاهلی قطر داده‌اند.

واقعاً اطلاعی از این موضوع ندارم و امیدوار هستم تمام بازیکنانم در تیم بمانند.

لیست خرید به باشگاه داده‌اید؟

نه، خیلی زود است. بازی‌های خیلی حساسی داریم و ارائه این لیست می‌تواند برای هر بازیکنی عدم تمرکز ایجاد کند. در پایان فصل لیست خرید را به باشگاه می‌دهم.

خیلی‌ها می‌گویند آرامش شما باعث ایجاد همدلی و تمرکز بازیکنان پرسپولیس در رختکن شده است.

من دوست دارم بار دیگر تأکید کنم که افتخار می‌کنم با این بازیکنان در پرسپولیس کار می‌کنم. ما مربیان یک وسیله هستیم. در متن ماجرا واقعاً هواداران هستند که به ما انرژی می‌دهند؛ هوادارانی که من از زمان حضورم در پرسپولیس خیلی کم در ورزشگاه دیدم چون کرونا آمد اما لطف آنها هر روز و هر لحظه نسبت به من و اعضای تیم ادامه دارد، کاملاً انرژی مثبت آنها را حس می‌کنم و تمام تلاش تیم در مسیر خوشحال کردن آنها است. چیزی بزرگ‌تر از نام پرسپولیس وجود ندارد و همه ما تلاش می‌کنیم این اسم همواره بدرخشد.

کار من به عنوان یک مربی، ایجاد بستر مناسب برای تمرکز بازیکنان و انجام تمرینات منظم است. لذت می‌برم وقتی انگیزه بازیکنان را می‌بینم. به جرأت می‌گویم از آنها درس می‌گیرم و با آنها کارم را با اشتیاق ادامه می‌دهم.

البته این آرامش گاهی‌ اوقات با پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس تیم از بین می‌رود.

واقعاً صحنه وحشتناکی بود، اعتراف می‌کنم خیلی ترسیدم چون هرگز چنین صحنه عجیب و غریبی را تجربه نکرده بودم. اگر مهارت راننده نبود نمی‌دانم الان می‌توانستم با شما صحبت کنم یا نه.

گویا به شدت هم پیگیر صدور حکم در پرونده حمله به اتوبوس تیم در اصفهان هستید.

نمی‌دانم چرا موضوعات این چنینی که کاملاً واضح است را حکم نمی‌دهند. اگر بخواهیم پشت پرده این مسائل روشن شود، یک هفته‌ای باید حکم بدهند. نمی‌دانم چرا روی ماجراهای فجیعی همچون پرتاب نارنجک تاکنون سرپوش گذاشته‌اند.

واقعاً نمی‌خواستید مقابل ذوب‌آهن بازی کنید؟

درک شرایطی که در آن حضور داشتیم برای افرادی که در آن اتفاق عجیب نبودند سخت است، امیدوارم هرگز آن را تجربه نکنم. من نمی‌توانستم بازیکنانم را آرام کنم؛ آنها در شوک بودند. پس از این اتفاق، کنار چند نفر از بازیکنانم نشستم ولی هیچ‌کدام حتی نمی‌توانستند حرف بزنند. وقتی صحبت از غیرت می‌کنم، به همین دلیل است. آنها در کوتاه‌ترین زمان خود را ریکاوری کردند و توانستند با گذشت دقایقی از بازی، به شرایط نرمال برگشته و بازی را ببرند.

فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند واژه «گلات» را به ادبیات فوتبال باشگاهی ایران برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر اضافه کند؟

یکی از اهدافمان همین است، دنبال رکوردشکنی نیستیم و می‌خواهیم جام بگیریم. امیدوارم تا پایان بازی‌ها شاهد عدالت باشیم و تیمی که مستحق قهرمانی است، جام را بالای سر بگیرد.

آرزوی شما در قامت سرمربی پرسپولیس چیست؟

همه انسان‌ها با آرزوهایشان زندگی می‌کنند و برای تحقق آن قدم برمی‌دارند. من هم انگیزه‌های خاص خودم را داشته و دوست دارم طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را با پرسپولیس بچشم.

عملکرد تیم ملی ایران را با دراگان اسکوچیچ چطور ارزیابی می‌کنید؟

برای صعود تیم ملی تبریک می‌گویم، به نظرم آنها در دور برگشت فوق‌العاده بودند. کسب چهار پیروزی از چهار دیدار کار سختی است. شخصاً نگران هماهنگی بین آنها بودم اما مدیریت بازی در هر چهار دیدار طوری بود که نگرانی همه را برطرف کرد. بازی با عراق هرگز آسان نبوده ولی توانستیم با توجه به آمادگی بالای بازیکنان، از تیمی که در سطح فنی ما نبود، عبور کنیم.

فکر می‌کنید به جام‌جهانی برویم؟

بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم حمایت لازم از این تیم انجام شود تا بار دیگر فوتبال ملی در بالاترین سطح دیده شود. از لحاظ فنی بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم که می‌توانند این اتفاق را رقم بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    وقتی استقلال پرقدرت و سازمان یافته شفر با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی توسط دست نشانده های بابا مسعود نابود شد شفر و استقلال درخواست کردند فقط چند هفته بازی سوپرجام عقب بیفته تا بتونن تیم رو بازسازی و آماده کنن اما در کمال تعجب دیدیم که 3 روز قبل از مسابقه نتیجه رو 3 بر صفر به نفع شیشپولیس حکومتی زدند و یک جام جعلی کاغذی به شیشپولیسی ها اهدا کردند. اما قبل از شروع فصل جاری سازمان لیگ(سهیل مهدی) اعلام کرد سوپرجام 5 ابان 1399 برگزار می شه ولی بعد دیدند شیشپولیس مشکل مدیریت داره و چندین بازیکن شیشپولیس آمادگی حضور در بازی سوپرجام رو ندارن. برای همین به صورت دستوری بازی سوپرجام رو نه تنها چند هفته بلکه بیشتر از 7 ماه بازی سوپرجام فصل پیش رو به خاطر شیشپولیسی های حکومتی به تعویق انداختند تا به مرز کامل آمادگی برسند. در اصل باید همان موقع که شیشپولیس نمی تونست در 5 آبان در بازی شرکت کنه نتیجه رو 3 روز قبل از بازی یعنی در 2 ابان، 3 بر صفر به نفع تراکتورسازی می زدند. باز هم شاهد یک جام مهندسی دیگر به شیشپولیس حکومتی خواهیم بود.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      کدام شفر پر قدرت همان قدر که از الدوچرخه بلزیکن جدا شد از پرسپولیس هم جدا شد استقلال رفت کلی بازیکن خرید اما پرسپولیس نتوانست بازیکن بخرد ولی رفت فینال . همین تیم شفر مقابل السد حپاسه العین را دوباره شکل می داد
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      اولا تیم شما با اینکه میدونست بازی داره تو اون تاریخ فرار کرد رفت ترکیه بعد هم همون شوفر پر قدرت تون یه ماه رفته بود تعطیلات وتمرین ات رو دیر شروع کرده بودم مشکل میدونی کجایه؟ مشکل استقلال اینه که خودش رو پشت مسأله های توهمی که براتون ساختن قائم کرده تا نتیجه نگرفتن تون رو به همه چیز ربط بدین الا مسائل فنی
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      بازیکنان استقلال خودشان به پیشنهاد خارجی جواب مثبت دادند و رفتند!!! مگه ما توانستیم شجاع و علیپور..... را نگه داریم!!!!!!!! استقلال امسال با قیمت بالا تمام بازیکنانش را نگه داشته. ایا توانسته پولشان را بدهد. به هر بازیکن 4میلیارد تا حالا دستمزد داده. ولی به خاطر قرارداد بالا 30درصد هم نشده!!!!!!!!! شفر در ماجرای سوپر جام مفسر جام جهانی شده بود . و تیم استقلال تمریناتش را تعطیل کرده بود . به پرسپولیس ربطی ندارد!!!!!!
    • باحقارت لُنگی ام IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      استقلال اصالت و افتخار و ستاره واقعی داره ....چهل سال به کسی وابسته نبوده..اسم استقلال (تاج کبیر) با بزدیک به یک قرن قدمت و افتخار در مقابل باشگاه بو لینگ عبدو خاری بوده بر چشم مافیای منحوس لنگ..
    • با افتخار استقلالی ام IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      تیمی مثل استقلال که در گروه مرگ آسیا اول میشه باید یک نماینده در تیم ملی داشته باشه ولی تیم لنگ که در ضعیف ترین گروه آسیا با گوام هند اول شده باید چندین نماینده داشته باشه..!! سوال ی که مطرح است ملاک ارزیابی بازیکنان از سوی اسکوچیچ چی بوده؟ لیگ ایران که ملاک دقیقی برای ارزیابی نیست چون تشریفاتی و مصلحتی است..ملاک واقعی بازیهای بین المللی است البته بدون دخالت و رایزنی وزرای ورزش و ارتباطات وامور خارجه و دیپلمات ها..
    • پیروزی چی ها IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      اسکوچیچ ترسو از برانکو دلال کروات و نفوذی ها ی لنگ در وزارت و فدراسیون داره خط و مشاوره می گیره.. جالبه اسکوچیچ اون ادا اطفار که در تمرینات تیم ملی در می اورد و جشن تولد بازیکن لنگ داشت بازیکن لنگ رو با شوخی کیک مالی می کرد و در تمرینات ودر بازی اصلی چجور سرو گوشن لنگی ها رو نوازش می کرد متاسفانه چهل سال فوتبال به این شکل روابطی و رانتی اداره شد و مدیریت فوتبال کشور در دست مافیای لنگ است همچنین از طریق جراید و رسانه ها و تلوزیون و..به گونه ای به مردم القا کردن که اگر شاکله و اسکلت تیم ملی از بازیکنان لنگ نباشد این تیم موفق نخواهد شد.!! الان تیم‌ملی گل و بلبله..چون اسکوچیج دلقک با ساز لنگی ها میرقصه..!!
    • پاسخ به کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      همون تیم شفری که 4 بار پشت سرهم الهلال عربستانی رو شکست داد که شما لنگیا رو 6 تایی کرده بود. هیچکس در باند مافیای لنگ طاقت دیدن استقلال به این پرقدرتی رو نداشت. اگه استقلال شفر نابود نمی شد بدون هیچ شک و تردیدی سال 2018 استقلال برای سومین بار قهرمان آسیا می شد.
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      ما میتونیم شما کیسه کشا هم برید سعیتون رو بکنید .اگه میخواستن پرسپولیس رو قهرمان کنن اون فصل کیسه اهواز با تفاضل گل بیشتر قرمان نمیشد
  • x NL ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    جونم امپراتور
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    همگان دیدند که می شود سوپرجام رو به خاطر شیشپولیس حکومتی 7 ماه هم عقب انداخت تا مشکلات مدیریتی و مشکلات بازیکنانشون حل بشه تا با آمادگی 100 درصدی وارد مسابقه سوپرجام بشن.
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      ای کیو تاخیر بازی سوپر جام بین تراکتور سازی تبریز و پرسپولیس توافق شد نه فدراسیون!!!!!!!!!!!!!!ولی شما به ترکیه رفتید خودتان بریدید . و دوختید.!!!!
    • ت IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      البته سوپر جامو انداختن تهران یه داور بی تجربه و ترسو را هم گذاشتن که قشنگ بازی شروع نشده 2 تا گل جلو باشن
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بچه ها یه سوالی که ذهنم رو درگیر کرده چرا یحیی گل ممد دیگه بهونه نمی گیره ..دیگه گریه زاری نمیکنه؟؟ ۱- یحیی گل ممد رسول پناه رو سه سوته تعییر داد.. حالا استقلالی چند فصل داد بزنن که مددی و خلیل زاده رو عوض کنید.!! ۲- یحیی تقویم سوپر جام شون با تراکتور تغییر داد..حالا زمان شفر استقلالی ها درخواست تعویق سوپر جام رو کردن ولی قبول نکردن و جام اسنپی رو فرستادن دم باشگاه..۳- دقت کردید الان که کی روش مربی تیم ملی رفته دیگه الان تیم ملی گل وبلبله.!! چون آقا اسکوچیچ داره برنامه هاش رو با یو یو تنطیم میکنه و البته پاچه خوری لنگی ها رو میکنه چون میدونه مافیای فوتبال دست کیه.؟؟! ۴- لنگی ها فکر میکنن فوتبال ۹۰ دقیقه داخل زمین است ولی انتصاب مدیران و حفط آنها با یه بر نامه ریزی و حفط شاکله تیمی و مربیان و تدارک امکانات زمین تمرین و حفظ تزریق به موقع بودجه و حمایت های پشت پرده رسانه های و تلوزیو و مجریان جیره خوری که تریبون مقدس ملی سو استفاده میکنن و بهر حال تاریخ خواهد نوشت که برای راصی نگه داشتن تیم سوگلی حکومتی چگونه جام های کثیف به این تیم اهدا شد.به امید جدا شدن تیم استقلال از دولت ..
    • ابرام US ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      با فتن یاوه و غرغره مزخرفات و خزعبلات و بمیان کشیدن پای وزیر و وکیل و رییس و مريوس فلان جا و ردیف کردن چرندیات در قالب مثلا وا قعیات ٬ تما ما ما حصل ذهنیات بیمار گونه ای است که سعی در وارونه جلوه دادن وا قعیات دارد . تیمی فقط با یک بازیکن در تیم ملی بازی اش کنسل شده به تعویق می افتد و یا گران ترین بازیکن فرانسوی را بخیال اینکه « ما لی » !! است اسخدام می کنند بهمراه بازیکن اروپایی دیگر و همزمان سرمربی تیم را بی دلیل و غیر موجه اخراج می کنند و هزار شعبده و جا دو وجمبل و ....... الخ را بکار می بندند و باز نا توان در برابر حریف خوشفکر و نیرومند خود تره هاتی از قبیل پشتیبانی و زیر و وکیل بکار می برند و عا جز از ارايه یک سند و مدرک قابل اتکا و شاه شاه اشان هم گوش فلک را کر کرده و خجالت هم نمی کشند . زنده باد پرسپولیس تیم مردمی و قدرتمند این سرزمین و پیروز باد مرام ومسلک انسانی و شرافتمندانه آن . معدوم باد مکر و حیله و فریب و نیرنگ و دروغ و تزویر و کلک .
  • 58سال عقده و حسرت IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    این اراجیف و دروغ و دغل گفتن رو ول کنن یحیی جان، کی با رسول پناه کی مناظره میکنی؟ چرا ازش فرار میکنی؟ خیلی به روشن شدن حقایق کمک میکنه
    • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      آیا رسول پناه کیسه کش ارزش پاسخ دادن رو داره در دادگاه می بینش اگر صدتا سیاره تقلبی هم فتوشاب کنی باید تو دل مردم باشی
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      چه دلیلی داره گل محمدی با دندان پزشک مناظره کنه،اگرچه اینطوریه پس باید اول مناظره مجیدی و سعادت مند رو ببینیم،
  • شیش در چهار IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    تیم آبی اوضاعش دقیقا برگرفته هز فرهنگ جهان سوم است . دائم خودشان را با بهترین مقایسه می کنند و جواب نمی گیرند به این نتیجه میرسن که امکان نداره حتما اینا یه خبری براشون هست اما واقعیت این است که حرفه ای نبودن در این تیم موج می زند و اصلا پیشکسوتی ندارند که بخواهد در مقام یک فرد مورد احترام حرفی بزند.
  • سرورت IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    آرزوشون قهرمانی آسیا خخخخخخخخخخ
    • پرسپولیسی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      آرزوی شما هم قهرمانی لیگ ایران خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بهنام IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      قهرمانی آسیا یا قهرمانی جام 4 جانبه محمدان بنگلادش و 4 جانبه امجدیه؟!
  • شمسعلی. AE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    هر چه ما بیشتر جام بگیریم و قهرمان شویم تعداد روانی های جامعه بیشتر می شود ، چند نمونه ی بارز آن را در بالا مشاهده کردی
  • Mehrzad IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اون سوپرجامي كه استقلال تاريخش رو از چند ماه قبل خبر داشت به يكباره ٣ روز قبل از بازي فرار كردن رفتن تركيه كه از باخت فضاحت باز احتمالي جلوگيري كنند … بعد ميان ميگن باخت ٣ ٠ حق ما نبوده جالب اينكه يكهفته قبل از شروع ليگ برگشتن كه ابها از اسياب افتاده باشه ، لااقل به هواداراتون احترام ميزاشتيد تررررررسوها
  • رسول IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    یحیی هم زیادی نجابت خرج داد موقع سوال در مورد مجیدی باید میگفت چطور استقلال تنها تیمی هست تو لیگ ایران از دو بازیکن سری آ استفاده میکنه اونم بدون درآمد ولی کسی بهش اشاره نمیکنه چطور مربی تیم ملی ایتالیا رو دستیار خودش میکنه اونم در زمانی که منع خارجی ها هست ولی یه چیزی به اسم حرفه ای گری هست که بهش اجازه نمیده بهش اشاره کنه چیزی که آقای فیگور نداره چون از مربیگری فقط فیگور و ادا بازی شو یاد گرفته
  • محسن IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    خود ملکه امارات گفت تمرکز تیمای بازنده روی تیمای برندس
  • سیا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    آقا مگه نمیدونی اینا باید سرشون همش .... اسطوره هوادار بازیکن فرقی نداره
  • حسین IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    همین که همه تو کشور میدونن ومیگن وزیر و فدراسیون طرفدار پیروزی هستن همین کافیه وگرنه یحیی تازه به دوران رسیده مربی نیست که هر جا دیدی باشگاه گل و بلبله بدون خبرهایی است تیم دولتی درست کردن مقابل مخالفین خودشون همه جور امکانات رو میدن سر تیمهای دیگه رو میبرن طبیعی طرفداران خوشحالن ولی خیلی زور داره تو جام حذفی 6تا از رقیب بخوری وحذف بشی اونم توسط سلطان مجیدی یادتون نره هر چند 8تا خوردید یادتون رفت ولی دمه درخشان باز گرم که اعتراف کرد
  • شمسعلی. IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    امان از موجودات روانی و بی متطق که هیچ جوره قابل کنترل نیستند خدا به پرسپولیس رحم کند سال آینده چگونه میخواهد با یک مشت ............... سر کند واقعا کامنتهایشان را که میخوانم تن و بدنم میلرزد و اطمینان دارم اینان حتی ......... هم می کنند چون از نوشته هایشان می شود حدس زد چقدر داغونند و بی منطق
  • امید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    وزارت ورزش با نابود کردن استقلال و هواداراش از شما حمایت کرده خودت ب خواب نزن
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بهشون حق بدین سالهاست فقط جام گرفتن پرسپولیسو می‌شمرند و یه چیز طبیعیه هست اوناذحسادت میکنن به پرسپولیس از درون میسووزن دارن نابود میشن امسال با قهرمانی اسیا و قهرمانی لیگ و حذفی و سوپر کاپ به آتش بکشینشون.اینکخ رقبا صحبتای خاله زنکی میکنن ما روخوشحال میکه نشون میده چقد عصبانی هست و ناراحتن و این مزه قهرمانی ما رو چند برابر میکنه اونا به همه چیز ما حسادت میکنن به محبوبیت پرسپولیس که محبوب ترین باشگاه ایران و اسیا هستیم فقط به تعداد فالور باشگاه نگاهی کنین بالای شیش میلیون استقلالیا دو میلیون مثل تمام باشگاهای محبوب دنیا .بازیکنای پرسپولیس و ببینین ققط از خط حمله گرفته تا دفاع بازیکنا تو پرس میان پیشرفت میکنن یکی مثل طارمی علیپور عبدی سیامک همه شون پرس پیشرفت کردن جام های پرسپولیس .استتلالی هل واسه کری خوندن مجبورن برگردن به سی سال قبل طفلی ها ولی ما راه درازی نمیریم اونا به اسطوره های ما حسادت میکنن فقط ببینین سه بازیکن از ایران که مرد سال آسیا شدن کیا هستن همه پرسپولیسی هیش کدومشون علیی دایی مهدوی کیا پروین پبوس باقری کریمی ...ندارن ما بهترین بازیکنای ایران و همیشه ساختیم ادمین چاپ
  • ق ر IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    هیچ کس از مسؤلین در مورد پیگیری پرتاب نارنجک سخن نگفتن چنین فاجعه‌ای تا کنون رخ داده نشده و باید شاید آن باشیم که واقعا مافیا فوتبال اصفهان در کشور فوق العاده قوی هست ‌
  • فرشید شهیدی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    چقدر با شخصیت فکر می‌کنه و حرف می‌زنه یحیی جان. خداوند عالم، پشت و پناهت مرد. دوستت داریم یحیی جان. بزرگ باشی و بزرگ بمونی، برای خودت، خانواده‌ت و خانواده بزرگ پرسپولیس... موفقیت خطرناکه. همینطور هشیار بمون و مست غرور نشو.
  • گرگانی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    نیم فصل اول بدون مهاجم نوک قهرمان شدیم خخخخ عین همیشه جواب کوبنده در زمین بازی .اینا تاکتیکشون اینه مجیدی به ذوب میبازه به پرسپولیس میبازه بایدم واسه فرار گردن اینو و اون بندازه ما با مشکلات مشابه موفق بودیم ما با سیزده بازیکن قهرمان ایران شدیم فینال اسیا رفتیم مشهورترین باشگاهای های غرب آسیا رو شکست دادیم که پول یه بازیکن شون کل قرار داد سال بازیکنای ماست .ولی اونا هر سال میبازن و هر سال آخر فصل کاری میکنن هواداراشون برن سر صحبتای خاله زنکی خیلی بده خدایش .ما گل محمدی داریم اونا مجیدی همین یه مصداق بارز تبعیض هست خخخخخ نمیدونم چرا ششتقلالی ها در موردش صحبت نمیکنن ما برانکو داشتیم پول نمیکرفت یازده ما تیمو ول نکرد ولی اونا استرا داشتن سه ماهه رفت پول دو سه فصل و ازشون میگیره اول میگه پول منو بدین میام پولشو گرفت نیامد فریب دادشون یادتون هست گفت به خاطر اشک اون هوادار نوجوان بر میگردم ولی برنگشت کل کشور بسیج شده بودنش بیارنش خخخخخخ انکار ریس جمهور بود .شما لیاقت تون هست حالا حالا حسادت کنین به ما امسالم قول میدم پرسپولیس قهرمان هست خودتونم میدونین از الان رفتین سراغ صحبتای خاله زنکی .
  • گرگانی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    امسالم ما قهرمانیم قول شرف میدم اخر لیگ همه برن تو غار .خدایش شخصیت مربی پرسپولیی و ببینین بسیار حرفه ای پاسخ دادبدون هیجان 8 .حالا مقایسه کنین با مجیدی بعد شکست به پرسپولیس به جای جوابگو بودن در مورد شکستش میره سر یه پست یه هوادار پرسپولیس انکار ایشون باید اجازه بدن یکی کری بخونه .خدایش اصلا شخصیت مربی گری کیسه رو نداره .
  • گرگانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    تیمی که چهار سال دو بار فینال اسیا میره و شخصیت قهرمانی اسیا رو داشته قهرمانی لیگ ایران واسش شبیه جوک هست .بقیه هم خیلی بیخود فک کنن پرس قهرمان این فصل نمیشه بدون شک ما قهرمان این فصل هستیم اگه نیم فصل اول بدون مهاجم نبودیم الان با سه چهار اختلاف اول بودیم چهار پایان خداب قهرمانی رو ببینین
  • لنگ حکومتی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    به هر حال چیزی ک مشخصه پیروزی تو نیم فصل تقویت شو و استقلال نه.اره همه بازیکنای پیروزی مجانی دارن بازی میکنن.زمان همه چیز و مشخص میکنه.ببینیم تو سال های اینده بازم از جام اسنپی خبری هست یا خیر.
    • گرگانی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      مگه نیم فصل اول ما بدون مهاجم بودیم شما سه تا مهاجم جیکا کردین ما گرفتیم چون مهاجم نداشتین شما سه تا مهاجم خوب
    • بادکنک آبی: IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      فعلا که زمان همه چیو علیه شما داره مشخص میکنه: ۸۰۰ میلیارد هزینه تو ۸ سال، قراردادهای فوق بالای بازیکنان داخلیتون، قرارداد شیخ و آپشنهاش، ماجراهای فرزاد فاکتورچی، عدم رفاقت بین بازیکنا و کاپیتان تیمتون و... . تعجب میکنم واقعا تو یه نفر چرا خسته نمیشی از اینگونه طرفداری متعصبانه!! والله به خدا این تیم ارزش طرفداری و حرص و جوش خوردنو نداره. به خدا اگه من جای تو بودم صد بار تا به حال تیممو عوض کرده بودم تا انقد به خاطرش اعصابم خرد نشه. آخه این چه عشقیه که تو داری؟ واقعا نمیدونم چطور میشه یه نفر به این درجه از تعصب کور برسه. اگه پرسپولیس مشکلات لاینحل استقلال رو داشت شخصا از عشقم دست میکشیدم و میگفتم گور بابای تیم درپیتی که روزی صد تا مشکل به مشکلاتش اضافه میشه با این مربیا و بازیکنا و هیئت مدیره و طرفدارای بی‌منطقش. تعصب کورکورانه کلا بده. اصلا هر چیزی زیادیش بده حالا میخواد عشق زیاد به شخص باشه یا تیم یا هر چیز دیگه‌ای. برادر من برو تیمتو عوض کن و با خیال راحت زندگی کن. بازیکنای پرسپولیس وقتی بد بازی میکنن شخصا میخوام خفه‌شون کنم. این یعنی منطق ولی شما فلسفه رو با منطقت زیر سوال بردی.
  • یحیی هوچی گر اعظم IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    حرفهای هوچی گر بزرگ یحیی را فقط خودش قبول داره واندک هوادار بی منطقش وگرنه دیگه اکثر هوادارای خودشون هم میفهمند چه خبره
  • Farid US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    Majidyha faghat baladand zer bezanand, Majidi bisavad hast
  • فری IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    حمله به اتوبوس پرسپولیس که خدا رحم کرد در بزرگراه و در آن سرعت چپ نکرد، اقدام به قتل نافرجام بود. اقدام به قتل دهها نفر از بازیکنان و سرنشینان خودروهای دیگر... چرا دادستانی ورود نکرد؟ این پرونده انضباطی نیست، جنایی ست.
  • کیسه کشا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بغض کیسه کشا هنوز لیگ دوباره شروع نشده میدونی به چه دلیلیه؟؟؟ اونا میدونن یکشنبه تراکتور حریف پرسپولیس نمیشه و باید بشینن بالا بردن جام سوپرجام توسط سید جلال رو نگاه کنن خدا صبرتون بده متوهمای بدبخت
    • یحیی مو مصنوعی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      اگر مرد بودید تقویم لیگ و سوپر جام رو تغییر نمی دادید..
  • علی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    ستاره استقلال رو فیفا داده،برای پیروزی رو سلطانی فر ی جام بین المللی ندارن
  • رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    استقلال قلابی .ستاره اشم قلابیه مربی هوچیگر .هوادار بی منطق
  • gaber IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    منطقی حکم نمیکنه چون چهار بار قهرمان شدیم می‌خوان برای تیمهای ضعیفتر ارفاق قاثل شوند که نمی‌دانند در مسابقات آسیایی تیمی مانند پرسپولیس نیست که آبرو داری کنه .تیمهای دیگرهمیشه با تنبلی دنبال برآورده کردن نیازهایش نباید باشند .اگر پرسپولیس قوی هست و با سنگ اندازیها تکان نمیخوره بخاطر فعل خواستن و برنده شدنه. آیا این خواستن قوی در تیمهای دیگر هست؟ اگر بود حق با فدراسیون و مسئول لیگ هست نه با خیالات واهی دنبال مستضعف بگردند و بسازند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی