نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
اسپانیا – لهستان؛ نبرد فرار
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسپانیا و لهستان تیم‌های ناکام در نخستین بازی‌شان در یورو ۲۰۲۰ بوده‌اند و هردو به برد در دیدار امشب نیاز دارند.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه لاکارتوخای شهر سویا، اسپانیا و لهستان در دیداری از گروه E یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم خواهند رفت.

اسپانیا؛ خروج از فشار

مالکیت توپ همیشگی و بازی روان اسپانیا در دیدار نخست مقابل بازی دفاعی و بسته سوئدی‌ها کم آورد. هو شدن برخی بازیکنان مثل آلوارو موراتا همان ابتدای کار در یورو ۲۰۲۰ باری لاروخا حاشیه‌ساز شد. فعلاً نمایش نخست باعث شده تا چندان حسابی روی اسپانیا باز نشود، اگرچه برای قضاوت زود است. با این حال دیدارهای بعدی مقابل لهستان و اسلواکی روی کاغذ آسان‌تر از نبرد با سوئد به نظر می‌رسد. بازی امشب، بازی‌ای برای خروج از زیر فشار هواداران خواهد بود. آیا انریکه که تیمی پر حرف و حدیث و بدون رئالی به یورو برده، موفق خواهد شد؟

لهستان؛ مرحله سخت

وضعیت لهستان از اسپانیا به مراتب بدتر است. تیمی که ستاره‌های پرشماری در تیم‌های بزرگ اروپایی دارد و روبرت لواندوفسکی هم در نوک پیکان خط حمله‌اش قرار گرفته، ولی در دفاع متزلزل نشان داد. مقابل اسلواکی راحت تسلیم شدند و حالا ۲ بازی سخت‌تر از بازی نخست را پیش‌رو خواهند داشت. لهستانی‌ها دوره قبل بدون باخت حذف شدند، ولی این دوره در همان بازی نخست شکست را تجربه کردند. با این حال هنوز ناامید نیستند و امشب می‌توانند به رقابت‌ها برگردند. فکر می‌کنید از این مرحله سخت به سلامت عبور خواهند کرد؟

آخرین جدال
ژوئن سال ۲۰۱۰ در دیداری دوستانه پیش از جام‌جهانی ۲۰۱۰، اسپانیا موفق شد با ۶ گل لهستان را شکست داد. ویا (۲ مرتبه)، آلونسو، فابرگاس، تورس و پدرو گل‌های اسپانیا را زدند.

آمار بازی
۱۰) تا امروز ۱۰ مرتبه اسپانیا و لهستان به مصاف هم رفته‌اند که ماتادورها برنده ۸ بازی بوده‌اند، فقط یک شکست مقابل عقاب‌ها داشته‌اند و یک بازی مساوی شده است.
۴۱) تنها برد لهستان مقابل اسپانیا نوامبر ۱۹۸۰ یعنی حدود ۴۱ سال پیش در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر یک ثبت شد.
۱) اسپانیا که با ۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم یورو به شمار می‌رود، در ۶ دوره گذشت از سال ۱۹۹۶ به بعد فقط یک مرتبه از مرحله گروهی صعود نکرده.
۲) لهستان برای صعود کار دشواری دارد. عقاب‌ها می‌خواهند برای دومین دوره متوالی از مرحله گروهی فراتر بروند.
۹) لاروخا در ۹ بازی آخرش بازنده نبوده. تیم انریکه در این دیدارها از نوامبر گذشته ۴ برد و ۵ تساوی داشته.
۴) لهستان ۴ بازی متوالی است که برنده نشده. این تیم از نوامبر سال قبل فقط یک برد مقابل آندورا داشته است.

مصدومان و محرومان
سرخیو بوسکتس هنوز کرونایی است و در این دیدار هم غایب خواهد بود. گژگوژ کرچوویاک اولین اخراجی تورنمنت در ترکیب لهستان غایب خواهد بود. این تیم آرکادیوش رِکا، آرکادیوش میلیک، کریشتوف پیانتک و کریستین بیلیک را به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم
اسپانیا: سیمون، یورنته، لاپورت، تورس، آلبا، تیاگو، رودری، کوکه، تورس، اولمو و مورنو
لهستان: شچسنی، برشنسکی، گلیک، بدنارک، یوژویاک، کلیچ، لینتی، ریبوس، زیلینسکی، سویدرسکی و لواندوفسکی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی