نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پای دو بازیکن تیم ملی به پاتوق لاکچری ستاره‌های دنیا باز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی و سردار آزمون این روزها به همراه هم در دوبی به سر می‌برند و تفریحات مختلفی انجام می‌دهند.

خبرورزشی - بعد از بازگشت کاروان تیم ملی از منامه مشخص شد ۳ بازیکن تیم ملی به نام‌های سردار آزمون، مهدی قایدی و سامان قدوس به ایران بازنگشتند.

قایدی و سردار که هر دو جزو تازه دامادهای فوتبال ایران به حساب می آیند به همراه همسرشان راهی دوبی شدند تا چند روزی استراحت کنند. نکته جالب اینکه قایدی و سردار حسابی با هم رفیق شدند و این رفاقت به دوستی خانوادگی منجر شده است. مهدی و سردار این روزها در دوبی در کنار هم هستند و تفریحات مختلفی انجام می‌دهند.

رستوران بوراک یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دنیا است که در کشورهای مختلفی شعبه دارد. این رستوران در طول سال پاتوق بسیاری از ستاره‌های جهان فوتبال است و بازیکنان سرشناس وقتی به ترکیه یا دوبی می‌روند حتما به این رستوران سر می زنند.

تا حالا چهره‌هایی مثل رونالدو، مارسلو، بنزما، امباپه و خیلی از ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال به این رستوران رفتند و به نوعی آنجا پاتوق این ستاره‌ها به حساب می‌آید.

مهدی قایدی و سردار آزمون دو بازیکن تیم ملی هم از فرصت به وجود آمده استفاده کردند و سری به این رستوران زدند تا در پاتوق ستاره‌های دنیای فوتبال یک شب را سپری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    طارمی چلاق وسیاستمدار! رو هم ببرین تا مثلث دلقکای عیاش و خودشیفته وبی مایه تیم ملی رو تکمیل کنین.صد البته کاپیتان این تیم هم باید حاج سفیه اصفهونی! باشه.مطمئن باشین این تیم ملی با این بازیکنان دوزاری که بزودی ستاره های اونا هم مثه ستاره های عستقلال نسیمهای بودار ازآب درمیاد! بازم سر بزنگاه یه رسوایی ببار میاره تا همه هواداران جوگیر مطمئن بشن دوران شخصیت تیمی و بازیکنان جهانی مثه دایی وعزیزی و مهدوی کیا وباقری ها به تاریخ پیوسته واین سوسولهای عیاش و یابو سوار و شخصیت وفرهنگ و تربیت خانوادگی اینو ندارن که لنگه کفش کهنه اون بازیکنان هم تو افتخار ومرام و پرستیژ بشن.الخ
    • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      تو خُبی...هه
  • کابوي موج سوار IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اين قائدي کودک درون همه بچه هاي تيم ملي رو فعال کرده
    • ناشناس US ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      امیدوارم آن کوکی که باعث شد احمد رضای جوان ناکام کنه نباشه
  • Retired IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    تو رو خدا بس كنيد مگه گردش و تفريح فقط واسه خارجى هاست .؟ اين بچه ها مدتهاى طولانى در اردو و تمرينات پرفشار بسر ميبرند چه اشكالى داره كه هر از گاهى كمى خوش بگذرونند تا از فشار جسمى و روحى خلاص بشوند .؟ حقشونه كه كمى شاد باشند .؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی